(moeten ze zich natuurlijk wel kunnen inloggen

ach ik hou wel op met lijstjes maken....Sven 5 Alpine Turbo schreef:wie heeft er een goede kampeer lijst?
hee zo bedoel ik het niet maar je kreeg gisteren nog commentaar van chris dat ie niet klopteRobert dB. schreef:ach ik hou wel op met lijstjes maken....Sven 5 Alpine Turbo schreef:wie heeft er een goede kampeer lijst?
Nou ik ben meer als 30 minuten bezig geweest om die lijst te maken....en ik weet dat alle campeerders die erop staan toch wel komen (dat hebben zij gepost of verteld aan me). Alleen is onduidelijk welke dag/nacht zij komen. Misschien is een emaillist een idee. Zodat iedereen op de hoogte blijft?!Sven 5 Alpine Turbo schreef:hee zo bedoel ik het niet maar je kreeg gisteren nog commentaar van chris dat ie niet klopteRobert dB. schreef:ach ik hou wel op met lijstjes maken....Sven 5 Alpine Turbo schreef:wie heeft er een goede kampeer lijst?
Kom je dan met vriendin Hans??Hans R. schreef:Ik kom ook zeker kijken en mischien ook wel camperen.
Maar dan wil ik wel de tent op vrijdag neerzetten.
Maik (WOOFER) schreef:Chris krijgen we geen clubkorting als we met een hele groep het hele weekend gaan??
want wat ik nu begrijp is
20 pleuro + 10 pleuro...
= 30 pleure voor het hele weekenend + camping...
Mag ik anders niet komen?Robert dB. schreef:Kom je dan met vriendin Hans??Hans R. schreef:Ik kom ook zeker kijken en mischien ook wel camperen.
Maar dan wil ik wel de tent op vrijdag neerzetten.
Nee...anders wordt je direct van de camping verwijderd!!Hans R. schreef:Mag ik anders niet komen?Robert dB. schreef:Kom je dan met vriendin Hans??Hans R. schreef:Ik kom ook zeker kijken en mischien ook wel camperen.
Maar dan wil ik wel de tent op vrijdag neerzetten.![]()
Nou oke dan neem ik haar wel weer mee
Keb geen id Maik....maar zal val ongeveer zoiets gaan kosten. Maargoed dat zie ik vanzelf wel daaro, ik ga toch zo-i-zo...prijzen maken met niet uit, als ik maar bij de RTC boyz kan zijnMaik (WOOFER) schreef:Maik (WOOFER) schreef:Chris krijgen we geen clubkorting als we met een hele groep het hele weekend gaan??
want wat ik nu begrijp is
20 pleuro + 10 pleuro...
= 30 pleure voor het hele weekenend + camping...
klopt deze berekening chris/robert db ??
Muziek voor de "fietspompen" onder onsSteven(ventieldopje) schreef: De rest wordt wel geregeld door de RTC-party-crew
Ik denk hierbij aan BBQ's, (party)tenten, (koel)opslag, etc. (iemand nog iets toe te voegen?)
Dit gaat weer dikke parteej worden
Steven(ventieldopje) schreef:Daar is ooit eens een campeer-coördinator voor aangesteld, die zou dit haarfijn voor ons gaan uitzoeken........
Kijk zo willen we het graag zienRay (zonnebril) schreef:ik denk dat ik maar de titel van raygelneef op me neem. wie doet mij even per PM of mail het tel.nr. van die camping, als dat er niet is de naam, dan zal ik morgen even bellen.
als het zo moet........
Ja, maar blijf je ook camperen?RenaultclioII16v schreef:Sta ik er ook al bij?
Peter clioII16v