auto spuiten? welke kleur? GELUKT
Wie weet er nog een leuke kleur voor de auto ik wil hem een beetje opvallend. ik zat te denken om bij de renault dealer de kleurcodes op te vragen van de renault formule 1 autos en mijn auto ook in die kleer te spuiten. iemand mischien nog een ander idee??? het betreft trouwens een renault 5
Laatst gewijzigd door martin rs op za 1 jun 2002 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
alles behalve BABY-BLAUW
Das MIJN kleur namelijk!! ghèghè....
Das MIJN kleur namelijk!! ghèghè....

Immer wieder die verdammte Holländer
appelblauwzeegroen 

-
- Contacteer:
oranje maar doe dat maar niet die heb ik al
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
uhm, iedereen is blauw behalve mij, etc 
maaruh, blauw kan dus, of rood....geel kan natuurlijk ook!

maaruh, blauw kan dus, of rood....geel kan natuurlijk ook!

-
Is wel een superkleur die van Mark! Op de snel valt ie ook heel goed op in je spiegelsSteven(ventieldopje) schreef:Nee want die kleur nemen ik en Catrinus ookal
Sterker nog, Marco G(XtrontX) heeft er ook al 1, nog niet te spreken over de rest van de gele
Nou ik zou gewoon een kleur kiezen die jij mooi vind.

-
- Contacteer:
Het was voor mij wel wennen aan de kleur toen ik hem kocht. Een gele..duh
Grootste voordeel:
Je staat op een bomvolle parking, en denkt "waar heb ik die kar weer neergezet?"
Even 360° draaien en je kan hem niet missen
Grootste voordeel:
Je staat op een bomvolle parking, en denkt "waar heb ik die kar weer neergezet?"
Even 360° draaien en je kan hem niet missen

kijk het is dus de bedoeling dat ie een aparte of meerdere kleuren krijgt. dus dat idee van de f1 van renault word dan ook echt die kleur blauw en geel met de reclame stickers erop en eraan. maar nu vraag ik mij dus af of iemand ook nog andere ideeen hiervor heeft.
Als ik geld zou hebben, zou ik 'm een flip-flop paintjob geven met als hoofdkleur appeltjesgroen en daar doorheen felgeel en parelmoer.
Ik heb dat ooit op een Peugeot 106 gezien en dat was echt schitterend! Maareh, hoe dik is jou portemonnee is de vraag! 

Mooi!martin rs schreef:ja zelf wat heet zelf ik spuit wel want ik wil het leren maar er staat wel een spuiter bij die mij aanwijst en ingrijpt als het mis gaat

oh ja hoor geen probleem als jij de verf betaald das ongeveer 300 euro voor een 5 of een clio. grotere autos kosten natuurlijk iets meer he. alleen metallic kleuren moet ik nog oefenen dus dat doe ik niet. ik heb last van donkere vlekken in de lak. moet nog egaler spuiten. en iedereen denkt er wel makkelijk over maar het valt echt echt tegen hoor
oke dan het is gelukt.
witte letters met zwarte randen en blauw met geel precies zoals de formule een auto's. nu alleen de ellende dat ik niet kan rijden omdat het blok kapot is!!!
Komt ook wel weer goed denk ik eens even kijken of holtrop er nog een heeft.
Oh ja de auto is een renault 19 met rolkooi. moet dus alleen nog een 2.0 16v blok hebben want onder de twee liter komt er niet in
witte letters met zwarte randen en blauw met geel precies zoals de formule een auto's. nu alleen de ellende dat ik niet kan rijden omdat het blok kapot is!!!

Oh ja de auto is een renault 19 met rolkooi. moet dus alleen nog een 2.0 16v blok hebben want onder de twee liter komt er niet in
Heb je 'm nu wel in metallic-lak gespoten? Ik ben wel benieuwd naar het resultaat!martin rs schreef:oke dan het is gelukt.
witte letters met zwarte randen en blauw met geel precies zoals de formule een auto's. nu alleen de ellende dat ik niet kan rijden omdat het blok kapot is!!!![]()
Komt ook wel weer goed denk ik eens even kijken of holtrop er nog een heeft.
-
- Contacteer:
waar heb je het gedaan?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Haha dat wil je niet weten. voor de deur onder een gesloten partytens met een compressor erbij haha. alles laten drogen en dan de andere kleur en vervolgens de stickers erop.
Wel ellende want je tent moet groot genoeg zijn. maar het voordeel is dat het beter doorlucht. er zitten negen lagen lak op. drie primers dan drie maal de kleur en dan drie keer blanke lak
Wel ellende want je tent moet groot genoeg zijn. maar het voordeel is dat het beter doorlucht. er zitten negen lagen lak op. drie primers dan drie maal de kleur en dan drie keer blanke lak
-
- Über-Spammer
weet je niet hoe??
stuur maar naar mij ik zet ze wel online en je krijgt de url wel van mij
stuur maar naar mij ik zet ze wel online en je krijgt de url wel van mij