International tuning day 2002, 26 mei (utrecht)
Hey, dat is geinig, kijk eens naar de woonplaatsen van XtronX en die van mij 

jongens wie gaat er hier nog heen?
ik ga
me broertje
steven
chris
RdB?
Sfennemans?
ik ga
me broertje
steven
chris
RdB?
Sfennemans?

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik kom ook effe kijken.
Ik ga er van uit dat ik er ook ben 

-
was inderdaad n toffe dag. heb effe met henk zitten babbelen en hij had wel weer wat leuke ideetjes. nog effe n weekie nadenken of ik met roy en henk meega naar BB performance.
Prachtige karren gezien, vooral onze belgische vrienden die laten zien wat Tuning is. Sommige wat overdreven, maar de meesten erg mooi, kun je aan zien dat er veel tijd en aandacht aan geschonken is.
Het blijft toch altijd weer leuk als er een paar 5gtt bij elkaar staan. Levert toch wel soms wat bekijks op en het staat gewoon tof.
Voor de renault mensen onder ons kan ik wel zeggen dat die Turbo Twingo heel tof was om eens te zien. En dan ook natuurlijk Henk's 5Gtt, wat een kar, wat een power..! Topjob..
Ik ga nog foto's posten en ik heb ook nog van Henk's gtt een filmpje op de rollen-testbank en ook één van robert's clio 16v. Ik ga ze zsm online zetten voor jullie om te downen, dus volg deze topic..!
Het blijft toch altijd weer leuk als er een paar 5gtt bij elkaar staan. Levert toch wel soms wat bekijks op en het staat gewoon tof.
Voor de renault mensen onder ons kan ik wel zeggen dat die Turbo Twingo heel tof was om eens te zien. En dan ook natuurlijk Henk's 5Gtt, wat een kar, wat een power..! Topjob..
Ik ga nog foto's posten en ik heb ook nog van Henk's gtt een filmpje op de rollen-testbank en ook één van robert's clio 16v. Ik ga ze zsm online zetten voor jullie om te downen, dus volg deze topic..!
Renault, créateur de GTT !!!
Was een hele geslaagde dag vandaag 
Vooral Henk op de rollenbank
136 KW
Erg bizar. Maar ja aan alleen cijfers heb ik niks dus toch maar ff een rondje over de parkeerplaats met Henk zijn 5
Nou die pk's zijn niet gelogen.
Toen nog met Ray in een smart gereden
Trekt ook hard zat zo'n smartie.
Toen nog ff na zitten babbelen bij de Ac in de Meern.
Ook leuk dat Xtronx helemaal uit Belgie kwam voor deze meeting.

Vooral Henk op de rollenbank

136 KW

Erg bizar. Maar ja aan alleen cijfers heb ik niks dus toch maar ff een rondje over de parkeerplaats met Henk zijn 5

Nou die pk's zijn niet gelogen.
Toen nog met Ray in een smart gereden

Trekt ook hard zat zo'n smartie.
Toen nog ff na zitten babbelen bij de Ac in de Meern.
Ook leuk dat Xtronx helemaal uit Belgie kwam voor deze meeting.
5 GT Turbo '88 GT5
ja " dat had wel wat.
die gt van henk op de testbank
dat brulllllde
wel
ze hadden er ook flink wat geluid staan .
en de lokatie is super ,flink de ruimte
en lekker dichtbij
ja die belgen die er stonden hadden goed hun best gedaan ,die parel moer blauwe
groetjes mario
eerdaags weer auto mania
(six flags )
die gt van henk op de testbank

dat brulllllde

ze hadden er ook flink wat geluid staan .
en de lokatie is super ,flink de ruimte

ja die belgen die er stonden hadden goed hun best gedaan ,die parel moer blauwe

groetjes mario
eerdaags weer auto mania

Smart roels!! 600cc turbo 75pk woei daar heb ik nog moeite mee denk ik!! 
zeker een geslaagde dag, geluk gehad met het weer en idd lekker centraal.
PS: Roy, Steven, heb me naam ook even ge-edit
)

zeker een geslaagde dag, geluk gehad met het weer en idd lekker centraal.
PS: Roy, Steven, heb me naam ook even ge-edit

Whehehe
Ik heb weer helemaal moed in me GTT, die meetings zijn goehooeeed
Ook koel dat XtronX is gekomen met ze ge(i)le GTT
En de 184 pk(worden er steeds meer?) van Henk zijn ook aardig ziek. Trek ook lekker aandacht als ie voorbij komt.
En Rob's 16v klapt (en rookt) ook vrolijk door op de testbank.: 'Rob, gaat ie klappen?' Rob:'Welnee' --> *vroooaaaaaaaa* *KNAL* *vroaaaaaaa* Hmm toch wel dus.
Die DB-drags vind ik niet zoveel aan, je kan vanaf 130 db tochnie meer in je auto zitten (dus heb je er ook weinig aan) Maar toch is 167.6 db wel aardig ziek..
Verder ook nette organisatie van alles, top.
kortom: leuk dagje weer.
Ik heb weer helemaal moed in me GTT, die meetings zijn goehooeeed

Ook koel dat XtronX is gekomen met ze ge(i)le GTT

En de 184 pk(worden er steeds meer?) van Henk zijn ook aardig ziek. Trek ook lekker aandacht als ie voorbij komt.
En Rob's 16v klapt (en rookt) ook vrolijk door op de testbank.: 'Rob, gaat ie klappen?' Rob:'Welnee' --> *vroooaaaaaaaa* *KNAL* *vroaaaaaaa* Hmm toch wel dus.
Die DB-drags vind ik niet zoveel aan, je kan vanaf 130 db tochnie meer in je auto zitten (dus heb je er ook weinig aan) Maar toch is 167.6 db wel aardig ziek..
Verder ook nette organisatie van alles, top.
kortom: leuk dagje weer.
-
- Über-Spammer
foto's?
-
- Contacteer:
Hebt u misschien van die lekkere koekjes?
Koekjes?
Nou, doe geen moeite, ik neem ze zelf wel even
Het was fun, eindelijk een meeting achter de rug.
Niet echt supper van animo, maar sfeer was er zeker.
Die 5jes bij elkaar zien, snif.. prachtig.
Goed gelachen met Bert & Ernie
Koekjes?
Nou, doe geen moeite, ik neem ze zelf wel even

-
- Contacteer:
wat was dat met die 16v?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Whahahaa vooral die koekjes waren echt mooi, echte Chris actieMark G schreef:Hebt u misschien van die lekkere koekjes?
Koekjes?
Nou, doe geen moeite, ik neem ze zelf wel even![]()

Jah die 'afsluiters' zijn altijd erg gezellig.
De supersprint uitlaat van Robclio16v die zo lekker kan knallen en soms 'vlammen'. Wat ie dus ook op de bank deed.Sven 5 Alpine Turbo schreef:wat was dat met die 16v?
Iedereen die erachter stond schrok zich de pleuris

-
Heerlijk daggie was het mensen! Het weer zat ook helemaal mee. Bij aankomst was het nog wat stil, maar de RTC sfeer kwam er alweer snel in! Leuke KLAPPEN uit Rob's clio16v, flink gebruil uit een strakke 5, en heerlijk nagepraat bij de AC. Smakkelijk gelachen om Stefan, Ray + Stevie's immitaties

He ik was er ook heel even maar moest vroeg weg
was er van 12 tot 1 ofzo..
Had de vriendin van een maat van me meegekaapt maatr die had om 3 uur een afspraak in Dordrecht
+ et regende
maar ja et zag er allemaal leuk uit
vond die oranje clio 16v van die belg op die campingstoel ook fraai...
Jammer dat ik er zo kort was en dat ik niemand ben tegen gekomen
was er van 12 tot 1 ofzo..
Had de vriendin van een maat van me meegekaapt maatr die had om 3 uur een afspraak in Dordrecht

+ et regende

vond die oranje clio 16v van die belg op die campingstoel ook fraai...
Jammer dat ik er zo kort was en dat ik niemand ben tegen gekomen
Nou hier effe de links naar mijn page voor de FILMPJES van Henk's GTT op de testbank EN Robert's clio 16v op de testbank... Downen maar...en kijku!!
Misschien moet je via je mediaplayer hier en daar een beetje spelen met het contrast, gooi je geluid omhoog en geniet van de sound van deze 2 bolides..!
Sorry voor de slechte kwaliteit beelden, maarja het is maar een digicam waar je ook een "filmpje" mee kunt maken...enjoy..!
Henk op de testbank!
Robert op de testbank!
Misschien moet je via je mediaplayer hier en daar een beetje spelen met het contrast, gooi je geluid omhoog en geniet van de sound van deze 2 bolides..!
Sorry voor de slechte kwaliteit beelden, maarja het is maar een digicam waar je ook een "filmpje" mee kunt maken...enjoy..!
Henk op de testbank!
Robert op de testbank!
-
Vette filmpjes man!
Het was zeker weer een leuke dag. Het begin verliep wat stroef voor mij, maar dat had misschien ook wel een andere oorzaak..gheghe. "s'Nacht's een vent s'morgens een vent".
Maar in de loop van de middag kwam de bekende RTC sfeer weer om de hoek kijken en werd het weer als vanouds gezellig. Heel tof dat XtronX kwam buurten met zijn vrouw.
De afsluiting was ook weer supergezellig, hoewel ik wel een hartverzakking kreeg toen er door het AC restaurant werd omgeroepen dat de eigenaar van een wit Renaultje 5 zich moest melden bij de receptie.
Achteraf stonden alleen me lampen nog aan..pfieuw.
Op naar de volgende meeting.
Nick, het zat vandaag goed in mekaar, toppie.
Tom, The results:
- Henk zwarte R5GTT, 183 PK.
- Rob, blauwe Clio16V, 136PK.
Maar in de loop van de middag kwam de bekende RTC sfeer weer om de hoek kijken en werd het weer als vanouds gezellig. Heel tof dat XtronX kwam buurten met zijn vrouw.
De afsluiting was ook weer supergezellig, hoewel ik wel een hartverzakking kreeg toen er door het AC restaurant werd omgeroepen dat de eigenaar van een wit Renaultje 5 zich moest melden bij de receptie.
Achteraf stonden alleen me lampen nog aan..pfieuw.
Op naar de volgende meeting.
Nick, het zat vandaag goed in mekaar, toppie.
Tom, The results:
- Henk zwarte R5GTT, 183 PK.
- Rob, blauwe Clio16V, 136PK.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 26 mei 2002 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Hier is Henks result:
Van Robert heb ik hem niet gezien.
Zoals je kan zien zijn ze niet boven de 180 p/u geweest en zijn pk's zijn rond de 183 ! (90kw!)
Na 4 versnellingen gebruikt te hebben.
[img]http://home.planet.nl/~verha376/henksresult.jpg[/img]
Van Robert heb ik hem niet gezien.
Zoals je kan zien zijn ze niet boven de 180 p/u geweest en zijn pk's zijn rond de 183 ! (90kw!)
Na 4 versnellingen gebruikt te hebben.
[img]http://home.planet.nl/~verha376/henksresult.jpg[/img]
Zo, dat was weer leuk!!!
Lekker knallen op die bank jaja!!!
Ik wil niet zeuren ofzo Goose, maar ik heet lekker simpel Rob, niet Robert dus!
Maar het viel me dus echt heel erg mee, 136 pk en dat voor een auto van 10,5 jaar oud en dik 2 ton op de teller!
Het was alleen wel wat jammer van het weer, al dat gedruppel. Maar het was zeker geslaagd, alleen die dB drag was echt om te :-* zo erg!
Lekker knallen op die bank jaja!!!

Ik wil niet zeuren ofzo Goose, maar ik heet lekker simpel Rob, niet Robert dus!
Maar het viel me dus echt heel erg mee, 136 pk en dat voor een auto van 10,5 jaar oud en dik 2 ton op de teller!

Het was alleen wel wat jammer van het weer, al dat gedruppel. Maar het was zeker geslaagd, alleen die dB drag was echt om te :-* zo erg!
Sorry dat ik alweer zo vroeg weg was, ben wel blij dat we nog ff gezwaaid hebben
Maar ik had ook nog een afspraak staan om met mijn F1 competitie clubje de grand prix van Monaco te gaan bekijken in een cafe.
Was wel gaaf trouwens, groot scherm, hapje, drankje..
Al met al weer en top dag gehad

Maar ik had ook nog een afspraak staan om met mijn F1 competitie clubje de grand prix van Monaco te gaan bekijken in een cafe.
Was wel gaaf trouwens, groot scherm, hapje, drankje..
Al met al weer en top dag gehad

Sorry dude..!robclio16V schreef:Zo, dat was weer leuk!!!
Lekker knallen op die bank jaja!!!![]()
Ik wil niet zeuren ofzo Goose, maar ik heet lekker simpel Rob, niet Robert dus!![]()
Maar het viel me dus echt heel erg mee, 136 pk en dat voor een auto van 10,5 jaar oud en dik 2 ton op de teller!![]()

Hoe vindt je je filmpje...?

Knallen met die bak!

Die was goed!!!!Goose schreef:Sorry dude..!robclio16V schreef:Zo, dat was weer leuk!!!
Lekker knallen op die bank jaja!!!![]()
Ik wil niet zeuren ofzo Goose, maar ik heet lekker simpel Rob, niet Robert dus!![]()
Maar het viel me dus echt heel erg mee, 136 pk en dat voor een auto van 10,5 jaar oud en dik 2 ton op de teller!![]()
Het was alleen wel wat jammer van het weer, al dat gedruppel. Maar het was zeker geslaagd, alleen die dB drag was echt om te :-* zo erg!![]()
Hoe vindt je je filmpje...?![]()
Knallen met die bak!
Alleen in het echt knalt hij nog veel beter!!

Wel jammer dat er net een nieuwe ontsteking inzit, anders had hij nog harder geknald!!
Ik had trouwens volgens mijn maat een echte vette vlam uit m'n uitlaat vandaag op de heenweg!!!
-
- Über-Spammer
Die rook zag er niet best uit... 

Niks aan de hand hoor, op de terugweg reed nog net zo makkelijk 200.
Binnenkort gaat het blok er toch uit, dus kijk ik alles natuurlijk even heel goed na. Dan laat ik waarschijnlijk ook de kop vlakken, dus moet toch sowieso een nieuwe koppakking tussen.

Binnenkort gaat het blok er toch uit, dus kijk ik alles natuurlijk even heel goed na. Dan laat ik waarschijnlijk ook de kop vlakken, dus moet toch sowieso een nieuwe koppakking tussen.
rob was goed hoor op de bank!! ik schrok ook van die rook, kreeg het even spaans benauwd om zijn auto, als het mijne had geweest had ik denk ik allang actie ondernomen (wat dat dan ook mag zijn
)
henk heb ik niet gezien
, maar nu wel op film!! 

henk heb ik niet gezien

-
- Über-Spammer
Mooi om te horen dat er niets aan de hand was..
PS: heeft niemand foto's???

PS: heeft niemand foto's???

-
Nope, had je zelf maar moeten komen kijkenMaik (WOOFER) schreef: PS: heeft niemand foto's???

Zeg het eens ChrisChris schreef:Grmbl!Jeroen schreef:Sorry dat ik alweer zo vroeg weg was, ben wel blij dat we nog ff gezwaaid hebben![]()