Renault 19 1,4 RL totalos gereden zwaar klo@#$%^&

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

zondag begon goed,lekker uitslapen,nma het eten naar je vriendin toe,verder niks aan de hand,totdat.........
je aankomt bij haar en ze het uitmaakt
in zo geval werkt het bij mij als ik een flink stuk ga rijden met een maat van me.
we rijden door een landwegetje en naderen een bocht na de bocht wou ik afremmen omdat het had geregend
mn linker voor wiel ging blokeren en daarom ging mn wagen dwars over de weg slippen richten de bomen,mn neus was de gene die de compelte klap opving dus daar is niks meer van heel mn versnellingsbak is aan gort dus kan wel zeggen dat daar niks meer aan gedaan wordt.

nou deze week even aanzien wat de verzekering doet,ben gelukig allrisc verzekerd dus krijg nog iets terug

ik hoop snel weer van de party te zijn op de meetings

mzls...
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Anonymous

He Chris,

Rot voor je joh! Ik leef met je mee... Gelukkig heb je zelf niks. Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt!! Sterkte ermee.

Groetjes van Kaatje
Patrick L.

Oei,
dat is dubbel pech en erg pijnlijk allemaal.
Veel succes met al die narigheid. Gelukkig zijn jij en je maat ongedeerd!
Steven
Car: M536

Hey Chris, das aardig #@&%&*^^*@#% ik sluit me helemaal bij Kaatje aan.

Ik begrijp ook wel een beetje hoe je je voelde, maja dan is zo'n klapper helemaal k*t natuurlijk..

Nouja sterkte ermee.

Nu maar op zoek naar een Megane, toch?
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Hey Chris, Dat is zwaar Kl@#te.
Ik heb je al gesproken maar toch nog effe via het forum mijn medeleven. Maar zoals je weet zijn er meer vrouwen dan kerktorens. En die worden nog eens afgebroken ook. Dus dat is niet zoon groot probleem.
Het is wel kl@#te maar je vind wel een nieuwe leuke vriendin die jou wel waard is.

Ik vind het kl@#te van je auto. Hij zag er echt super uit. Heel netjes in de lak. Echt zonde.
Gelukkig hebben jij en Barry zelf niks.
Laat het mij maar effe weten hoe de afwikkelingen lopen. Je weet me te bereiken als het nodig is.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Tot gauw kerel.

Greats Edwin.
Haas
Car: Megane RS

all need to be said is said already.....I rest my case...STERKTE
-Ray-
Contacteer:

when there's nothing left to say.....
nu maar snel een mégane coupé...

echt jammer dude, alleen het belangerijkste is wat edwin ook zegt, dat jullie zelf niks hebben. wat je vriendin betreft, ze heeft waarschijnlijk gewoon een identiteitscrisis waarin ze zichzelf met jou niet meer over straat ziet gaan, samen met ongesteldheid wil dat nog weleens dit soort reacties geven. hou je van d'r, kan je nog hopen dat het goed komt, zeg je krijg de pieieieieieieieieieieiep, ben je mijn man en ga je lekker verder als vrijgezel voorlopig. geen hand vol maar een land vol, net als auto's.

suc6 man, grtz Ray :)
Immer wieder die verdammte Holländer
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Da's minder chris, sterkte ermee..
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

JEzus gast!
Wat begon als een goede dag eindigd toch letterlijk en figuurlijk in puin! :(

Dubbel kut voor je man.

PRobeer t van de positieve kant te zien, behalve je auto heb je verder geen schade aan jezelf!
(behalve je hart die misschien een deuk heeft opgelopen...)

En verder sluit ik me ook een beetje bij Ray aan.
Mooie auto's genoeg.
Mooie vrouwen...OVERAL!!! :D

succes met beide.
chris-mc
Contacteer:

spir@l schreef:JEzus gast!
Wat begon als een goede dag eindigd toch letterlijk en figuurlijk in puin! :(

Dubbel k#t voor je man.

PRobeer t van de positieve kant te zien, behalve je auto heb je verder geen schade aan jezelf!
(behalve je hart die misschien een deuk heeft opgelopen...)

En verder sluit ik me ook een beetje bij Ray aan.
Mooie auto's genoeg.
Mooie vrouwen...OVERAL!!! :D

succes met beide.
hee thx

eerst ga ik alles afhandelen met mn r19 daarna ga ik naar een andere renault kijken
als alles dan een beetje op orde is met mn leven dan ga ik weer eens aan een relatie denken,maar rond kijken doe ik zeker.

greetZ
Laatst gewijzigd door chris-mc op di 28 mei 2002 15:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
chris-mc
Contacteer:

Ray (zonnebril) schreef:when there's nothing left to say.....
nu maar snel een mégane coupé...

echt jammer dude, alleen het belangerijkste is wat edwin ook zegt, dat jullie zelf niks hebben. wat je vriendin betreft, ze heeft waarschijnlijk gewoon een identiteitscrisis waarin ze zichzelf met jou niet meer over straat ziet gaan, samen met ongesteldheid wil dat nog weleens dit soort reacties geven. hou je van d'r, kan je nog hopen dat het goed komt, zeg je krijg de pieieieieieieieieieieiep, ben je mijn man en ga je lekker verder als vrijgezel voorlopig. geen hand vol maar een land vol, net als auto's.

suc6 man, grtz Ray :)
heee ray dt vind ik echt een top van je jo
ik ben ook zeer zeker van plan om eerst een andere renault aan te schaffen en dan lekker te genieten van het vrijgezelle leven,als het geen megane wordt dean kan ik je beloven dat die er echt wel komt.

nogmaals thx voor je berichtje

ik zie je snel weer in bodegrave,dat is waar ik vrijdag naartoe ga hoop ik

greetZ
Plaats reactie