ACT : M.u.L verslag.
Nou 't kon niet uitblijven, maar deze dan voor de limburgers en ik neem aan ook de belgen, en natuurlijk de rest: de F.N.L.
Laat maar komen !!
btw wat is F.N. nu eigenlijk?
Laat maar komen !!
btw wat is F.N. nu eigenlijk?
Laatst gewijzigd door Riël op ma 3 jun 2002 0:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
F.N. staat voor Friday Night...
F.N.L. is een heel goed initiatief.. Nu nog afwachten of het iets wordt !!!!!

F.N.L. is een heel goed initiatief.. Nu nog afwachten of het iets wordt !!!!!

-
Leuk idee, afwachten of er animo voor is. Hoe kan ik eigenlijk "voten"
?

Een idee: misschien is het leuk zelfs een beetje over de belgische grens te gaan, zo richting maasmechelen ofzo, ook voor de belgen leuk en maakt het nog gezelliger ...
Gooi anders allemaal even een locatie in dit topic, zodat we snel wat kunnen regelen !
Ik hoor 't wel! Mzzl!
Gooi anders allemaal even een locatie in dit topic, zodat we snel wat kunnen regelen !
Ik hoor 't wel! Mzzl!
toch iemand die met ons belgen inzit wij (belgen) zouden dat wel echt apprecieren thanks man groetjesRiël schreef:Een idee: misschien is het leuk zelfs een beetje over de belgische grens te gaan, zo richting maasmechelen ofzo, ook voor de belgen leuk en maakt het nog gezelliger ...
Ik hoor 't wel! Mzzl!
hmmm lijkt me ook wel leuk ja ,lekker tuffen op belgies grondgebied,ergens in hasselt of tongeren of genk,maakt mij niet uit ,gooi maar eens wat in de groep
,ik ben overal voor in ,en het lijkt me wel leuk om eens met de mede mensen uit belgie te kletsen over tuning en styling,
nou ik hoor het wel greetz marco

nou ik hoor het wel greetz marco
-
- Contacteer:
Belgie is inderdaad ook een goed idee... En is eens wa anders... 

is dat alleen op vrijdagavond dat jullie die bijeenkomsten doen ??????????????????,anders ff afspreken op circuit Zolder.
-
- Über-Spammer
Leuk jongens leuk meiden...
Suc6 met het oprichten ervan
Suc6 met het oprichten ervan

-
- Contacteer:
Maar is het dan geen idee om het wat meer centraal te houden en dan af en toe uit te wijken naar belgie?
Dan zou je het elke week kunnen houden in Veldhoven.
Dan is het voor de mensen van de kant van Den Bosch ook nog een beetje te doen om er naar toe te rijden.
Tis maar effe een idee hoor. Suc6
Mazzelzzzzzzzzz
Dan is het voor de mensen van de kant van Den Bosch ook nog een beetje te doen om er naar toe te rijden.
Mazzelzzzzzzzzz
das een heel goed gedacht tja beste limburgers Edwin5GTT zijn idee is zo slecht nie heEdwin5gtt schreef:Maar is het dan geen idee om het wat meer centraal te houden en dan af en toe uit te wijken naar belgie?
Mazzelzzzzzzzzz
Op zich geen slecht idee nee, maar, in veldhoven is er toch al een, die bestaat dan ook maar is (voor mij in elk geval) wat ver. Dus, starten we er een hier in de buurt. Belgie is ook nog hier in de buurt dus daarom. Zo hebben we straks misschien in ned en belgie binnen een straal van zeg maar 40 km wel ergens een F.N.xx zitten. Dat was een beetje ut idee erachter.
En gille dat circuit zolder, zijn daar nog wat facilitaire euh mmm is daar wat te eten/drinken? En Da's wel zo relaxed.
En gille dat circuit zolder, zijn daar nog wat facilitaire euh mmm is daar wat te eten/drinken? En Da's wel zo relaxed.
-
- Contacteer:
Ik vind dus als er 1 in limburg is dan hoeft veldhoven ook niet meer. Dat ligt gewoon te dicht bij elkaar. En ik vind dus veldhoven ligt voor iedereen (belgie, limburg en den bosch en omstreken)
mooi centraal in het midden. Je moet gewoon wel naar iedereen kijken. Mijn mening is gewoon maak dan in veldhoven een wekelijkse meeting en wijk 1 X in de zoveel tijd ergens anders naar toe. Of je doet het net als wat er de afgelopen weken is gebeurd de ene week in veldhoeven en de andere week in limburg.
Er zijn mensen uit de regio van tilburg en den bosch die ook graag zouden willen komen. Als het in limburg word gehouden is het voor hun veel te ver rijden. Doe het dan de ene week in limburg en de andere week in Veldhoven. Nou de mazzels maar weer.
mooi centraal in het midden. Je moet gewoon wel naar iedereen kijken. Mijn mening is gewoon maak dan in veldhoven een wekelijkse meeting en wijk 1 X in de zoveel tijd ergens anders naar toe. Of je doet het net als wat er de afgelopen weken is gebeurd de ene week in veldhoeven en de andere week in limburg.
Er zijn mensen uit de regio van tilburg en den bosch die ook graag zouden willen komen. Als het in limburg word gehouden is het voor hun veel te ver rijden. Doe het dan de ene week in limburg en de andere week in Veldhoven. Nou de mazzels maar weer.
-
Dat Veldhoven dichtbij is voor ons ben ik niet helemaal met je eens, is vanuit de omgeving Maastricht, Heerlen, Sittard toch ongeveer 90km, dus een retourtje wordt dan 180km.Voor sommigen dichtbij, voor andere niet. Dat is een van de redenen om er 1 in Limburg te gaan organiseren.En hopelijk zullen er zo meer Limburgers bekend worden met RTC, ik zie genoeg snelle Reno`s rondrijden in onze omgeving, maar op meetings of op het Forum zie je bijna niemand, best jammer. We kunnen natuurlijk altijd ter afwisseling naar Veldhoven komen, en omgekeerd ook
.Moet toch geen probleem zijn. En af en toe de grens overgaan is ook weleens leuk
Belgisch bier en Vlaamse Frites,mmmmmmm
Alleen dat wekelijkse zal me niet lukken,ik werk nl. met wisslende diensten.

hallo mensen,ik ben het een beetje met pat eens en een beetje met edwin,weet je waar het om gaat , kijk veldhoven is niet super ver rijden maar is toch op en neer voor ons uit limburg 180km rijden,nou maakt dat niet zo veel uit maar dat ga ik dus niet wekelijks rijden dat snap je natuurlijk wel,eens op de twee weken maakt me dat niet uit,zoals edwin zegt eens in veldhoven en eens in maastricht zeg maar is ook een leuk voorstel maar dan zul je zien dat de mensen uit den bosch en zo wegblijven omdat het te ver is en wat krijg je dan dat de meetings in limburg minder mensen trekt dan in veldhoven ,en dan zal het in limburg op den duur ook leeglopen snappie,ga er dan tussenin zitten roermond of weert een mac zoeken en dan daar meeten of zo,ach weet je mij maakt het ook niet zo veel uit ,maar het moet wel van twee kanten komen en niet alleen maar van een kant ,maar we zijn volwassen mensen onder elkaar en hier komen we zekers te weten wel weer uit ,er is altijd een tussenweg ,
greetz marco
greetz marco
-
- Moderator
- Car: MB
als het aan mij zou liggen dan blijft die Veldhoven meeting er gewoon 1x in de twee weken (alleen voor mij zou het beter uitkomen als hij in de šandereš week was
). Maar ja, dan zou je de dus de mensen uit limburg 1x in de twee weken in šhun eigenššlimburg laten meeten en 1x in de twee weken in Veldhoven. De mensen die dan wat noordelijker wonen (de kant van Den Bosch en verder) die kunnen dan ook 1x in de twee weken kiezen voor Veldhoven en die andere week is bijvoorbeeld de Batavier een optie.
Zo houd je limburg en brabant toch nog een beetje bij elkaar want ik ben bang dat anders de meesten op een gegeven moment geen zin meer hebben om zo veel te rijden
Zo houd je limburg en brabant toch nog een beetje bij elkaar want ik ben bang dat anders de meesten op een gegeven moment geen zin meer hebben om zo veel te rijden
-
De FN-Veldhoven zal natuurlijk moeten blijven is een goeie centrale plaats.Maar ook in Limburg zal er een FN-meeting komen. Die 2 kunnen we gewoon combineren, is toch geen probleem lijkt me. Alles is vrijblijvend, en via het Forum kunnen we afspreken wie waar naar toe gaat 

-
- Contacteer:
Ik vind het leuk als er een FN in Limburg komt... Maar als die er nie komt, géén probleem... Ik rijd graag naar Veldhoven, lekker stukkie rijden.. En gezellig daar... 
maar zo eens om de maand de grens oversteken is toch ook geen probleem en dan kun je zoals er al gezegd is lekker belgische frietjes en onze smakelijke jupiler proeven he
:-*

-
- Contacteer:
Omdat het voor jullie te ver rijden is stelde ik ook voor om dan de ene week het in Veldhoven te houden en de andere keer in Limburg. Het is dan de ene week voor de mensen uit de omgeving Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, enz dan dat ze 1 keer in de week niet zo ver hoeven te rijden en de andere week wel een stukkie moeten rijden. Jullie hoeven dan ook maar 1 keer in de 2 weken verder te rijden. Dus dan krijg je in alletwee de gebieden de bekendheid en het best om te doen. Ik rijd zelf elke week min. 80 km om naar een meeting te gaan en dan ook nog terug en vind dat geen probleem.
Wie vind het dan een goed idee om de ene week het in Veldhoven te houden en de andere week in Limburg?
Ik hoor het allemaal nog wel.
Greats Edwin.
Wie vind het dan een goed idee om de ene week het in Veldhoven te houden en de andere week in Limburg?
Greats Edwin.
-
- Contacteer:
Ik vind het een heel goed idee Edwin..
Maar zoals ik al eerder heb gezegd.. Mij maakt het niks uit om een stuk te rijden... Naar Veldhoven is voor mij 65km. en dan ook nog terug.. Ik heb die km'tjes er wel voor over...

Maar zoals ik al eerder heb gezegd.. Mij maakt het niks uit om een stuk te rijden... Naar Veldhoven is voor mij 65km. en dan ook nog terug.. Ik heb die km'tjes er wel voor over...

-
- Contacteer:
Ik vind het dus ook supergezellig.
Als het naar limburg verplaatst word is het voor mij dus ook te ver rijden. Ik zou het wel tof vinden als het dan toch ook nog in veldhoven gehouden blijft worden. We hebben nog effe de tijd om het af te spreken.
Ik ga komende vrijdag naar Bodegraven.
Zijn er nog meer mensen die een keer daar naar toe willen gaan?
Mazzelzzzzzz
Als het naar limburg verplaatst word is het voor mij dus ook te ver rijden. Ik zou het wel tof vinden als het dan toch ook nog in veldhoven gehouden blijft worden. We hebben nog effe de tijd om het af te spreken.
Ik ga komende vrijdag naar Bodegraven.
Zijn er nog meer mensen die een keer daar naar toe willen gaan?
Mazzelzzzzzz
-
- Moderator
- Car: MB
ja Edwin, ik ga toevallig zo goed als zeker vrijdag ook naar Bodegraven. Wordt mijn 1e keer in Bodegraven
.
Ik hoop ook dat Veldhoven blijft!!! Voor mij is het ook een mooie afstand op deze manier. Ik hoop alleen dat wanneer jullie besluiten om die Limburg meeting ook te gaan houden dat we Veldhoven dan mischien in de "andere" week kunnen krijgen.

Ik hoop ook dat Veldhoven blijft!!! Voor mij is het ook een mooie afstand op deze manier. Ik hoop alleen dat wanneer jullie besluiten om die Limburg meeting ook te gaan houden dat we Veldhoven dan mischien in de "andere" week kunnen krijgen.
-
Ik zie eigenlijk het probleem niet. Veldhoven blijft en in Limburg komt er 1 bij. Of je dan van Brabant naar Limburg rijdt of andersom ,hangt toch van jezelf af! Het is vrijblijvend, ik vind het niet de bedoeling dat er precies vastgelegd wordt waar en wanneer welke FN.. wordt gehouden. Dat wijst zichzelf wel via dit Forum toch? En waarschijnlijk is het de ene keer drukker als de andere, logisch toch, het is een hobby en iedereen bepaald zelf wanneer die wel of niet gaat.
En ook ik vind het erg leuk om samen met gasten samen te zijn die dezelfde Renault-tik hebben als ik en daar over te lullen 

-
- Contacteer:
Ik denk gewoon dan als je dus elke week in limburg een meeting gaat houden dat het in veldhoven te rustig gaat worden en dat het daar gaat stoppen met de meeting. Ik weet niet of iedereen dan nog zoon stuk gaat rijden om elke week daar naar toe gaan rijden om met een stuk of 4 a 5 auto's te gaan meeten. En als je dan elke week de meeting in limburg gaat houden dan zien we elkaar zelden en dat vind ik toch zonde. Ik vind het dus tof om ook met jullie regelmatig af te spreken en dan gezellig te babbelen.
Mazzelzzzzzzzzz
Mazzelzzzzzzzzz
-
Ik denk ook wel dat dat zo zal gaan, beetje afwisselen tussen Veldhoven en Maastricht ofzo, is toch goed. Persoonlijk denk ik dat een wekelijkse meeting voor mij te vaak is, krijg ik niet geregeld met werk en zo. Ik weet zeker dat het vanzelf los loopt, en we weten allemaal wel denk ik dat we één groep zullen worden/blijven, namelijk ZUID! 

-
- Contacteer:
Ja dat weet ik ook zeker. Het was vrijdag super top.
Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Veel volk en lekker tot laat gebleven. Het komt allemaal wel goed daar ben ik van overtuigt.
Het zou makkelijk zijn als we een kalendertje gaan maken met de data wanneer we dan in veldhoven zijn en wanneer we in limburg zijn. Als alles zover is dan regel ik dat wel.
Greats
Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Veel volk en lekker tot laat gebleven. Het komt allemaal wel goed daar ben ik van overtuigt.

Het zou makkelijk zijn als we een kalendertje gaan maken met de data wanneer we dan in veldhoven zijn en wanneer we in limburg zijn. Als alles zover is dan regel ik dat wel.
Greats
dus en overstapje op belgisch grondgebied zit er voor niemand in dan??????,,,
super idee edwin,gewoon de ene keer in limburg en de andere keer in veldhoven,en dan gewoon eens in de maand gaan we de grens over naar belgie,want we moeten onze belgiese medemensen niet vergeten he ,
bijv op het einde van de maand een keer naar belgie,lijkt me super toff,
nou hoor het wel greetz the marc man
bijv op het einde van de maand een keer naar belgie,lijkt me super toff,
nou hoor het wel greetz the marc man

-
- Contacteer:
Dat vind ik ook een goed idee Marco. De ene week velthoven en de andere week Limburg. En dan eens in de maand naar Belgie. Wie kan er in Limburg een mooi centraal plekkie gaan bekijken om te gaan meeten?
Misschien ook bij een Mac. Dan zitten we lekker warm als het nodig mocht zijn en we hebben wc's, drinken en eten. Maak anders effe wat foto's van die plek en mail ze effe naar mij dan kan ik ze online zetten.
Wie kan er in Belgie effe een leuk plekkie op gaan zoeken en ook de foto's effe naar mij mailen.
Tot gauw mensen.
Greats Edwin.
Misschien ook bij een Mac. Dan zitten we lekker warm als het nodig mocht zijn en we hebben wc's, drinken en eten. Maak anders effe wat foto's van die plek en mail ze effe naar mij dan kan ik ze online zetten.
Wie kan er in Belgie effe een leuk plekkie op gaan zoeken en ook de foto's effe naar mij mailen.
Tot gauw mensen.
Greats Edwin.
Edwin, afgelopen week was volgens mij de eerste keer dat er een redelijk aantal limburgers aanwezig waren. Wat ik uit je tekst opmaak is dat de meeting in veldhoven niet zo leuk meer is zonder ons
! Dat denk ik toch nietz zeg!
Veldhoven bestaat al zo lang, en wij limburgers zoeken elkaar dan gewoon op, in de buurt. Dit zal helemaal NIET betekenen dat veldhoven niets meer wordt.
Sterker, ik ben bang dat als je het gaat afwisselen, je hetzelfde effect krijgt, dat als de week veldhoven hier weer valt, we die wel ff overslaan. Tenminste, mezelf kennende. Niet dat het daar niet leuk is het was super. Maarja 't is toch wel weer geld en moeite.
Denk dat we de meeting dan nog maar wat zuidelijker moeten leggen, en daarbij word ik dan toch steeds meer voorstander van Belgie!! Dan is het 'te dichtbijelkaar' probleem ook opgelost, en het 'te ver weg voor ons' probleem ook! En als voordeel dat we onze belgische vrienden ook nog es zien!
Tuurlijk blijf ik wel een keertje in de maand naar veldhoven komen.
Verder zijn dit maar 'kleine' bijeenkomstjes. We hebben ook altijd nog de 'echte' meetings waar je toch snel wat meer km voor over hebt.
Dus, hou een FNL (of FNbL
) EN een FNZN naast mekaar. Het trekt toch genoeg volk hoor! Maak er 2x per week van of voor mijn part eens in de maand.
Tot snel op een volgende FN!
Mzzl,
Riël.

Veldhoven bestaat al zo lang, en wij limburgers zoeken elkaar dan gewoon op, in de buurt. Dit zal helemaal NIET betekenen dat veldhoven niets meer wordt.
Sterker, ik ben bang dat als je het gaat afwisselen, je hetzelfde effect krijgt, dat als de week veldhoven hier weer valt, we die wel ff overslaan. Tenminste, mezelf kennende. Niet dat het daar niet leuk is het was super. Maarja 't is toch wel weer geld en moeite.
Denk dat we de meeting dan nog maar wat zuidelijker moeten leggen, en daarbij word ik dan toch steeds meer voorstander van Belgie!! Dan is het 'te dichtbijelkaar' probleem ook opgelost, en het 'te ver weg voor ons' probleem ook! En als voordeel dat we onze belgische vrienden ook nog es zien!
Tuurlijk blijf ik wel een keertje in de maand naar veldhoven komen.
Verder zijn dit maar 'kleine' bijeenkomstjes. We hebben ook altijd nog de 'echte' meetings waar je toch snel wat meer km voor over hebt.
Dus, hou een FNL (of FNbL

Tot snel op een volgende FN!
Mzzl,
Riël.