Effe een vraag hierover, ik rijd nu rond met Willievelgen zonder naafdoppen.
Omdat de originele naafdoppen nogal duur zijn 15 per stuk bij ren0, ben ik op zoek naar een alternatiefje. Vanwege de kleur van mijn velgen moet ik ze nl. tóch overspuiten, en dat zou een beetje zonde zijn van die dure doppen.
Alleen even een vraag:
Naaf voor
[img]http://members.home.nl/stefijn/naafvoor.jpg[/img]
Naaf achter
[img]http://members.home.nl/stefijn/naafachter.jpg[/img]
Hoe zit zoŽn originele dop in het wiel geklemd, er is geen randje om achter te klemmen. Bij het achterwiel is zelfs maar een paar millimeter vrij (daar zit de "originele naafdop" van de GTT) dus ik snap zowieso al niet hoe die naafdoppen op het wiel komen.
Zou iemand een closeup plaatje kunnen posten van zoŽn naafdop, zodat ik kan zien hoe die er aan de achterkant uitziet?
Het zal er wel op neerkomen dat ik 200 piek aan naafdoppen moet uitgeven, dus voor ik die bestel wil ik wel effe zeker weten dat ze er op de juiste manier opkunnen.
[GTT] Williamsvelgen, naafdoppen
Ik heb er nog vier liggen... Weet alleen nog niet of ik ze weg ga doen. Ik zal het ff in mijn gedachte houden.
-
Ik zal eens kijken naar mijn doppen...als ik ze gemakkelijk los krijg zal ik er wel een foto van maken.
[off topic] Martijn, heb je al foto's van je nieuwe wagen? [/off topic]
Nope nog niet. Komen wel binnenkort, hoop ik. Heb nog iets van jou hier liggen!!Robert dB. schreef:Ik zal eens kijken naar mijn doppen...als ik ze gemakkelijk los krijg zal ik er wel een foto van maken.
-
Ja, ghehehe...dat ding kan ik nog wel gebruiken
Was ff bang dat je hem er per ongeluk onder had laten zitten 

-
We spreken wel een keer wat af, ok.
-
LekkurZeeuw schreef:Ik moet je nog ff toepasselijk bedanken...Uhmm, hou je van een belgisch biertje???

-
Ik ben geinteresseerd, maar kunnen die erop op mijn naven zo?Zeeuw schreef:Ik heb er nog vier liggen... Weet alleen nog niet of ik ze weg ga doen. Ik zal het ff in mijn gedachte houden.
Ahh je hebt een 5-je... Shit ff vergeten. BEn zelf ook bezig met weer een setje speedlines. HEt hangt dus ff af van het wel of niet doorgaan van die koop.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik denk het niet er zitten gewoon van die plastic doppen (met renault teken) op. Het zijn niet de origineele velgen van de clio 16v [img]http://members.fortunecity.com/johancli ... anclio.jpg[/img]
-
- Moderator
- Car: MB
Maar als ze passen is het toch ook goedStefijn (ZakRaket) schreef:Dat zijn ook geen Williamsvelgen
En 132 gulden is idd een hoop geld voor vier van die stomme dingen, maar als je niks anders kunt vinden..........................

-
nja, er zit een velgenboer in Tilburg die ZEGT dat ie er wel binnenkrijgt die passen (geloof het niet helemaal), dingetjes van 2,50 of zo. Ik laat het wel weten als het wat is dan neem ik wel een emmer vol mee
kan iedereen er 10 in zijn eigen kleur spuiten en in het handschoenenkastje leggen 
Desnoods plak ik ze er op inderdaad met 3 puntjes secondelijm, tis niet echt dat ze er regelmatig af moeten of zo.

Desnoods plak ik ze er op inderdaad met 3 puntjes secondelijm, tis niet echt dat ze er regelmatig af moeten of zo.
-
Nog geen succes 
Zou iemand die de mogelijkheid daartoe heeft zo'n dopje kunnen fotografen, met name de achterkant wil ik graag even zien (de wijze van bevestigen)
Bij renault EUR 16,50 per stuk
en ik moet toch echt zeker weten dat die dingen wel op mijn wielen gaan voor ik die bestel

Zou iemand die de mogelijkheid daartoe heeft zo'n dopje kunnen fotografen, met name de achterkant wil ik graag even zien (de wijze van bevestigen)
Bij renault EUR 16,50 per stuk

Hee mooie foto johanJohan de clio man schreef:ik denk het niet er zitten gewoon van die plastic doppen (met renault teken) op. Het zijn niet de origineele velgen van de clio 16v [img]http://members.fortunecity.com/johancli ... anclio.jpg[/img]