kewl....
tzt afbeeldingen ervan

nope, in Assenelwin81 schreef:in de stad gekocht of niE!?
ja, dat kloptBart V schreef:Zie ik het nou goed, of heeft die rsi ook 3 meterjes in de middenconsole zitten???? Dat vind ik echt gaaf. mooie auto inelk geval.
Greetz
denk het wel ja, eerst verlagen, sportuitlaat (dikste die er is, HKS), Williams velgen, of Chromen velgen 16", Cluo16V achterschermen (past dit allemaal?????? ), Clio16V motorkap of iets andersRudo schreef:Gefeliciteerd Dolf!![]()
Ga je deze nu ombouwen tot een 16V?
Omdat deze superkompkleet is, zeer weinig kilometers gereden heeft, en de kans dat ie afgeragd is uitermate klein is. Het is tevens een jonge auto (4,5 jaar)Rick schreef:Maar waarom koop je dan niet meteen een 16V?
IS GOED !Chris schreef:Dolf gaaf man!
Maar geloof me de Clio kan niet tippen aan het "5" gevoel!
Veel plezier met je Clio, we zien hem wel in Marrum.
Hoeveel banden heb je gekocht? 195 stuks?turboman schreef:''Inmiddels'' is het ''tuning''-virus ook bij mij weer toegeslagen. Na eerst een 5 GTS om te bouwen tot 1.7 GTS (zonder turbo, maar wel de GT-Turbo look!) en 2 jaar zonder ''tuning'' heb ik in 2005 de volgende zaken toegevoegd:
* Nieuwe 15" lm velgen met 195 Federal 3000 banden (RSi velgen waren niet fris meer) [Bandentrend]
nope 4Rob schreef:Hoeveel banden heb je gekocht? 195 stuks?turboman schreef:''Inmiddels'' is het ''tuning''-virus ook bij mij weer toegeslagen. Na eerst een 5 GTS om te bouwen tot 1.7 GTS (zonder turbo, maar wel de GT-Turbo look!) en 2 jaar zonder ''tuning'' heb ik in 2005 de volgende zaken toegevoegd:
* Nieuwe 15" lm velgen met 195 Federal 3000 banden (RSi velgen waren niet fris meer) [Bandentrend]
inmiddels aangepastMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dolf, pas je topictitel ff aan.
Of heb je nog steeds je auto verkocht.
komt zsmJacco Osté schreef:Maar geen foto's?![]()
Bedankt.Clio Baccara 16v schreef:Verlagen zal hem goed doen![]()
Gr, Frits.
Bedankt. Ik dacht ik zet alleen de link erop omdat de foto's vrij groot zijn.Jacco Osté schreef:*Helpt even*
Mooi wagentje