historische gegevens.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
martijn.p
Contacteer:

Van de GT die ik vorige week heb gekocht, heb ik zojuist een NAP lijst laten uitdraaien. Op zich zag dat er goed uit. Tevens stond er als reden voor mijn nieuwe kenteken dat ie geimporteerd was. Helaas kon de dealer mij niet vertellen waar vadaan hij was geimporteerd.

Heeft iemand misschien een idee om nog meer info te achterhalen en bijvoorbeeld het land van import te achterhalen. Wellicht op chassisnr.
Abel
Über-Spammer

volgens mij staat dat op je kenteken bewijs. moet je ff zoeken staat ergens achter.. 99.98 procent zeker duitsland, belgie of frankrijk
martijn.p
Contacteer:

Abel schreef:volgens mij staat dat op je kenteken bewijs. moet je ff zoeken staat ergens achter.. 99.98 procent zeker duitsland, belgie of frankrijk
OK, Ik zal straks effe kijken. Ik heb nu mijn papieren niet bij me. Ik dacht eigenlijk dat in Duitsland alleen maar GTE rondreden ivm verplichte aanwezigheid van Katelysator.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Abel schreef:volgens mij staat dat op je kenteken bewijs. moet je ff zoeken staat ergens achter.. 99.98 procent zeker duitsland, belgie of frankrijk
Dat staat er niet op, er staat alleen datum eerste afgifte.

Martijn, je zou via de RDW kunnen proberen de eerste eigenaar in NL te achterhalen. En misschien betreft het hier ok wel een omgekeurde GT,dus een ex grijs kenteken 5.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
clio_rally
Contacteer:

Bij mijn bmw325ix stond het er gewoon op, dat hij uit Duitsland kwam. 't Is dat hij alleen voor de rallycursus was, anders zou ik echt drie keer mijn hoofd goed krabben voordat ik een Duitse wagen kocht...

Gijs
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Heel erg vreemd, want dat heb ik nog nooit gezien, en ik krijg nog al wat kenteken papieren door mijn handen. En ja, ook van ingevoerde auto's. Zal er gelijk ff een bekijken. Er staat altijd datum eerste afgifte, maar ik heb nog nooit gezien dat er staat: het betreft hier een auto die uit Duitsland komt oid.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb net met de RDW gebeld, en op een kentekenbewijs staat nooit uit welk land een auto is ingevoerd. Er staat alleen datum eerste afgifte.
Dus Gijs, ik weet niet wat voor papieren jij in je handen had..

Martijn, bel de RDW anders eens, zei kunnen je helpen met de zoektocht naar de oude eigenaar(en). Kost overigens wel wat geld. Telefoonnummer: 0900-0739.
clio_rally
Contacteer:

He, da's maf! Ik weet echt zeker dat op een van die delen iets over Duitsland stond, hij was anderhalf jaar geleden geimporteerd. Nou ja, zal wel weer iets misgaan in mijn bovenkamer...

Gijs
martijn.p
Contacteer:

Chris schreef:Heel erg vreemd, want dat heb ik nog nooit gezien, en ik krijg nog al wat kenteken papieren door mijn handen. En ja, ook van ingevoerde auto's. Zal er gelijk ff een bekijken. Er staat altijd datum eerste afgifte, maar ik heb nog nooit gezien dat er staat: het betreft hier een auto die uit Duitsland komt oid.
Ik heb voor de zekerheid nog even heel erg goed gekeken, maar er staat inderdaad niet over een land. Inderdaad alleen datum eerste afgifte.

Het is geen omgebouwde grijs kenteken. Ik heb namelijk via de Renault dealer een NAP lijst opgevraagd. Daarop staat tevens vermeld dat het een import betreft. De dealer zijn trouwens via het chassisnummer theoretisch in zijn Reno computertje te kunnen achterhalen waar hij ooit door de fabriek is afgeleverd. Hij wilde dat echter helaas niet voor me doen. :(
martijn.p
Contacteer:

Chris schreef:Ik heb net met de RDW gebeld, en op een kentekenbewijs staat nooit uit welk land een auto is ingevoerd. Er staat alleen datum eerste afgifte.
Dus Gijs, ik weet niet wat voor papieren jij in je handen had..

Martijn, bel de RDW anders eens, zei kunnen je helpen met de zoektocht naar de oude eigenaar(en). Kost overigens wel wat geld. Telefoonnummer: 0900-0739.
OK, ik zal even bellen. Ik had al op de site gekeken, maar daar leek het er niet op alsof ze stonden te juichen info te geven.
Anonymous

Op het ovale plaatje onder de kap staan een aantal codes, zoals bv de keurcode. Er staat ook een landencode op. Heb het ooit voor een clio nodig gehad. Deze landencodes zijn ook bij de dealer bekend!!!! Kzou zeggen, schrijf alle gegevens op en bel Renault Nederland.
martijn.p
Contacteer:

ok, dank je
Plaats reactie