Auto transport van Duistland naar Nederland

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
turborap

Heeft daar iemand ervaring mee?
Mijn huidige GTT is meer of minder aan vervanging toe en in Duitsland zijn die dingen beter te krijgen dan hier (dankzij de TUV weet je ook meer van de auto voor je hem koopt).
Ik heb in het verleden al GTT's uit Belgie gehaald (of beter laten thuisbezorgen door de vorige eigenaar, goedkoper kan niet). Maar helaas staan de GTT's in Duitsland meestal meer dan 500 km van Eindhoven af :-*
Als de transport kosten meevallen (minder dan 400-500 euro's) wordt mijn volgende GTT een Duitser.

(nb. Ik ben al oud, ben al aan mijn 6e GTT bezig, en ik denk dat ik een leesbril nodig heb want ik zie nergens de juiste plaats om me voor te stellen :wink: )

Als iemand ervaring heeft met internationaal transport dan hoor ik het graag.

Groeten, Cas
MyZ

Ik heb mijn auto ook uit Duitsland gehaald en vervoerd op een auto-trailer. Deze zijn te huur bij de meeste auto verhuurbedrijven. Op het Duitse kentekenbewijs staan alle dingen die aan de auto zijn veranderd. Check deze wel na, omdat ze voor de verkoop nog wel is het een of ander willen veranderen. Voor de rest gaat de koop, denk ik net zo als in Nederland. De procedure bij de RDW zul je denk ik al wel kennen, dus zal ik het verder niet over hebben.

Als je verder nog vragen hebt, mail gerust.

Greetz

MyZ
turborap

Hehe, daar had ik nog niet aan gedacht.
Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar laten doen; ik ken niemand die 1000-1200 km heen en terug met zo'n snelheid-remmend geval over de bundesbahn wil scheuren :D
Anonymous

turborap schreef:Hehe, daar had ik nog niet aan gedacht.
Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar laten doen; ik ken niemand die 1000-1200 km heen en terug met zo'n snelheid-remmend geval over de bundesbahn wil scheuren :D
Met alle plezier !!
Robert dB.

turborap schreef: (nb. Ik ben al oud, ben al aan mijn 6e GTT bezig, en ik denk dat ik een leesbril nodig heb want ik zie nergens de juiste plaats om me voor te stellen :wink: )
Groeten, Cas
Hee Cas, welkom op de site! Hier kan je je voorstellen: wie is wie

Topic was een beetje verdwenen uit het zicht...aan je ogen ligt het dus niet :D :P
turborap

Gelukkig :)

Ok, zo'n directe link helpt enorm bij het zoeken!
Thx
turborap

Ploegah,

Er zijn blijkbaar altijd weer mensen die een compleet andere voorstelling hebben bij 'plezier' dan ik :D
Rudo

turborap schreef: Mijn huidige GTT is meer of minder aan vervanging toe en in Duitsland zijn die dingen beter te krijgen dan hier
Groeten, Cas

Oh, vertel eens??? Naar mijn weten zijn die dingen gelijk met het bannen van loodhoudende benzine een jaar of tien geleden massaal het land uit gezet. GTE-tjes wil je nog wel eens tegenkomen, maar GT turbo-tjes zie je volgens mij niet zo veel meer. (In ieder geval niet zo veel als in Nederland toch?)
turborap

Het blijft zoeken, maar als je bv. kijkt op http://www.mobile.de vind je er al een paar. (vooral de blauwe van 550 euro lijkt me wel wat)
Ook regelmatig op http://www.ebay.de
ps, als je op ebay bent kijk dan eens bij lancia. Daar staat een erg mooie integrale 8V.

Groeten,
Cas
Plaats reactie