ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Menno

ArjanR19 schreef:Renault Rules dan maar weer.
Ben benieuwd hoeveel vermogen mijn 19 heeft.
Als het goed is kom ik er zondag achter, ga dan op de bank in Utrecht.

Mzzl... :D
zie specs, iets meer dan 130 pk, ben benieuwd wat er nog van over is na dik 10 jaar. Misschien wil een vriendelijke tuner er nog wel meer dan origineel bij verzinnen na al die jaren.
rev it like a rental
clio_rally
Contacteer:

Haha, Arjen, een v6 4motion is idd taai, maar ja, ik heb hem met huid en haar opgevroten in de lancia. Het blijft leuk, in de lancia planken meesten (ik ook) hem niet in zijn 1, even de koppeling sparen (onthoud, 4wd, dus je koppeling gaat slippen bij veel gas, niet je bandjes) en dan in zijn twee knallen. Voor het stoplicht, die gast in de golf had al vijf minuten lopen seinen, en gaan. Ik geef hem vijf meter, ga naar zijn twee en pfffffffff....doet de turbo. Ik zie hem net achter me invoegen in mijn spiegel en kon weer met een tevreden gevoel naar bedje toe...

Gijs
Vos

:D 5GTE VS 206 GTI Ging gelijk op tot ongeveer 70 km/h toen ging de weg van 2 naar 1 baan dus....
Mark G
Contacteer:

Vosje schreef::D 5GTE VS 206 GTI Ging gelijk op tot ongeveer 70 km/h toen ging de weg van 2 naar 1 baan dus....
Je hebt em laten voorgaan :wink:
Dirk (CRX)

Zoals bij veel mensen bekend (juist naam is veranderd, geen GTT meer) ga ik CRX rijden, dus als sommige mensen willen testen of ze dan daadwerkelijk sneller zijn als een CRX met iemand die WEL kan schakelen (zwarte mensen kunnen niet autorijden en daar in de randstad zitten er alleen maar Tu-pacs in die CRX'en) be my guest :D
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
RickGT TURBO
Contacteer:

JBL schreef:Zoals bij veel mensen bekend (juist naam is veranderd, geen GTT meer) ga ik CRX rijden, dus als sommige mensen willen testen of ze dan daadwerkelijk sneller zijn als een CRX met iemand die WEL kan schakelen (zwarte mensen kunnen niet autorijden en daar in de randstad zitten er alleen maar Tu-pacs in die CRX'en) be my guest :D
Dirk,

daar hou ik je aan. Dat lijkt me lache:)
Bij mij voor de deur heb je een perfecte quartermile.
:)
Maar je bent niet de eerste CRX die me daar pas na 170 km/h kan in halen....
:) :) :)
Robert dB.

Kom maar op Dirk....:D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Hahha Jammerjoh.. laat je motor maar uit.. want duwend gaat ik je nog voorbij :p

geintje..

Lijkt me leuk 8)
Foeke

Clio 16V vs. peugeot 306 xsi

ik ga winnen Whoe Whoe lekker hoog in de toeren in z'n 2 toen werd ie al heel klein in me spiegel

Mzzls :-* :-*
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Armando

Een vriend van me daagt me nu al een paar weken uit hij heeft een opel kaddet 2.0l 8v. Zou ik dit aankunnen met m'n clio 1.8 16v hij is voor de rest gewoon standaard met een openluchtfiltertje Green air.
Foeke

Armando schreef:Een vriend van me daagt me nu al een paar weken uit hij heeft een opel kaddet 2.0l 8v. Zou ik dit aankunnen met m'n clio 1.8 16v hij is voor de rest gewoon standaard met een openluchtfiltertje Green air.
denk wel dat het lukt het is een 8v

Mzzls
Dirk (CRX)

een Kadett 2.0 8v, jawel, moet geen probleem zijn :D die reed ik zelfs nog voorbij in mijn GTT met dikke lading ICE erin.. dus, owh, jah, wel effe :D :D :D dat ding moet je mijlen ver achter je kunnen laten.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Armando

Hoop dat ie me nog een keertje uitdaagd.. Wil die grijns van 'm wel eens zien verzakken :lol:
Vos

XtronX schreef:
Vosje schreef::D 5GTE VS 206 GTI Ging gelijk op tot ongeveer 70 km/h toen ging de weg van 2 naar 1 baan dus....
Je hebt em laten voorgaan :wink:
Kan hem moeilijk van de weg drukken!!!!!! :p
Clio 16v.....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Wat flauw zeg..

Dat laat je toch niet gebeuren...

Gewoon doordrukken :lol:
Vos

Zonde van m'n 5 je! :D
Clio 16v.....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Vosje schreef:Zonde van m'n 5 je! :D
Daar zit wat in...
Maarja dan had ik eventueel wat meer gas gegeven :D

maar je hebt gelijk... Doe voorzichtig met je 5je :wink:
Vos

Maik (WOOFER) schreef:
Vosje schreef:Zonde van m'n 5 je! :D
Daar zit wat in...
Maarja dan had ik eventueel wat meer gas gegeven :D

maar je hebt gelijk... Doe voorzichtig met je 5je :wink:
Maar ja jij hebt een GTT ik een GTE. GTE is wel snel maar nie zo snel als een GTT (jammergenoeg) :evil: !
Clio 16v.....
Robke
Car: Lexus IS250

Wie durft het tegen dit golfje op te nemen???

Is een filmpje by the way.
Laatst gewijzigd door Robke op wo 22 mei 2002 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert dB.

eitje :lol:
Robke
Car: Lexus IS250

dat wil ik dan wel eens zien!!!! :lol: :wink:
Anonymous

Armando schreef:Een vriend van me daagt me nu al een paar weken uit hij heeft een opel kaddet 2.0l 8v. Zou ik dit aankunnen met m'n clio 1.8 16v hij is voor de rest gewoon standaard met een openluchtfiltertje Green air.
Nou, ga die uitdaging maar aan, en je wint het ook :D

Die 8v zijn niet zo heel snel hoor, zelfs een 16v kun je het nog moeilijk maken. Denk dat je die ook wel kunt pakken.
Anonymous

clio_rally schreef:Haha, Arjen, een v6 4motion is idd taai, maar ja, ik heb hem met huid en haar opgevroten in de lancia. Het blijft leuk, in de lancia planken meesten (ik ook) hem niet in zijn 1, even de koppeling sparen (onthoud, 4wd, dus je koppeling gaat slippen bij veel gas, niet je bandjes) en dan in zijn twee knallen. Voor het stoplicht, die gast in de golf had al vijf minuten lopen seinen, en gaan. Ik geef hem vijf meter, ga naar zijn twee en pfffffffff....doet de turbo. Ik zie hem net achter me invoegen in mijn spiegel en kon weer met een tevreden gevoel naar bedje toe...

Gijs
Ik zag vanmorgen nog een groene HF rijden. Shit wat was dat ding breed en mooi.

Het was op de A1 vlak bij A'dam. Misschien ken je hem?
Arjen

Ben toch wel benieuwd hoeveel pk's jouw 19 heeft. De mijne gaat best redelijk vooruit, maar bij de 190 gaat het toch echt maar heel langzaam harder.

Ik moet toch echt flink mijn best doen om het eerste de beste japanse boodschappenhok voor te blijven.
clio_rally
Contacteer:

Een HF wat? Een turbo (niet uitgebouwd, geen 4wd) of een integrale??? Zal wel de laatste geweest zijn. Donker groen, beige interieur? Dan was het een mooie :p , die zie je niet vaak. Ik heb zelf in twee jaar tijd pas vier keer een andere integrale 'toevallig' langs zien komen. Wel wat vaker bij meetings enzo...staan een paar hele dikke jongens tussen, voelt mijn grale-tje zich ook wat inkrimpen...

Gijs
Anonymous

clio_rally schreef:Een HF wat? Een turbo (niet uitgebouwd, geen 4wd) of een integrale??? Zal wel de laatste geweest zijn. Donker groen, beige interieur? Dan was het een mooie :p , die zie je niet vaak. Ik heb zelf in twee jaar tijd pas vier keer een andere integrale 'toevallig' langs zien komen. Wel wat vaker bij meetings enzo...staan een paar hele dikke jongens tussen, voelt mijn grale-tje zich ook wat inkrimpen...

Gijs
Het was een HF Integrale turbo. Groen met beige lederen sport stoelen. Echt een mooie auto, volgens mij waren die spatborden nog breder dan normaal.
Anonymous

Arjen schreef:Ben toch wel benieuwd hoeveel pk's jouw 19 heeft. De mijne gaat best redelijk vooruit, maar bij de 190 gaat het toch echt maar heel langzaam harder.

Ik moet toch echt flink mijn best doen om het eerste de beste japanse boodschappenhok voor te blijven.
De mijne gaat vrij makkelijk tot de 210 220 maar naar de 230 moet je wel ff w88. Ik doe dat niet zo vaak, bij 230 zit ik op 7000 tpm. Heb em 1 keer op de 7100 gehad. Reed toen iets van 232 a 235.

Mzzl...;)
Arjen

Mijne is misschien niet zo snel omdat ie veel zwaarder is (gastank + stereo). Want wat pk's betreft zal het niets schelen.
clio_rally
Contacteer:

Hij was niet breder dan normaal, dat hoort nu eenmaal zo op deze heerlijke wagentjes :D . Oh, en het zijn allemaal 2.0 turbo's, dus dat kun je weglaten. Als hij inderdaad zo dik was, groen en met beige leder high-back recaro's dan was het nog een speciale versie ook, ff denken hoe die heet, York Green ofzo, zijn er niet veel in nederland, zeker op een hand te tellen, dus je hebt een rariteit gezien! Het is een Evo II dus inderdaad wel de allerbreedste, hoewel het verschil met de 8v/16v/evoI minimaal is, maar hij toont gewoon breder, ook omdat hij lager ligt...

Gijs

PS: Rijdt er dit jaar ook weer eentje rally mee. Maar da's een hele rare, een 8v die door de jaren heen is omgebouwd tot evoII, niemand snapt dat apparaat nog, wel lekker 8)
Anonymous

Arjen schreef:Mijne is misschien niet zo snel omdat ie veel zwaarder is (gastank + stereo). Want wat pk's betreft zal het niets schelen.
Ik heb er ook wel een aardig gewicht aan ice in zitten. Ik haal met 3 man in de auto ook makkelijk de 220 225.

Ik zie zondag wel hoeveel die heeft. Misschien wel 120pk met 140Nm :D
Foeke

Arjen schreef:Mijne is misschien niet zo snel omdat ie veel zwaarder is (gastank + stereo). Want wat pk's betreft zal het niets schelen.
ben jij dat die in leeuwarden wel eens bij visser ambulance staat, daar staat dezelfde 19 16V met gastank en dezelfde velgen?????????????

Mzzls
Arjen

Nee, dat ben ik niet. Ik probeer Leeuwarden, sorry, zoveel mogelijk te vermijden. (btw: heb echt niets tegen FR.)
Priyantha
Contacteer:

JBL schreef:Zoals bij veel mensen bekend (juist naam is veranderd, geen GTT meer) ga ik CRX rijden, dus als sommige mensen willen testen of ze dan daadwerkelijk sneller zijn als een CRX met iemand die WEL kan schakelen (zwarte mensen kunnen niet autorijden en daar in de randstad zitten er alleen maar Tu-pacs in die CRX'en) be my guest :D
toch ? :D

Er zijn toch wel "zwarte" mensen die wel kunnen schakelen hoor >-)
Xedrah

Hoi luitjes, lang niet gesproken.
Afgelopen maandag was het Duitse auto festival op Assen. Ik was erg blij dat ik heb mogen winnen van een C Kadett Sedan met een 2.4 literblok met dubbele Webers. Daarna stevig verloren van een E Kadett met turbo (300pk). :evil: :lol:

Op de terugweg heb ik mogen spelen tegen een Golf 3 VR6. Die heb ik redelijk ver achter me mogen laten vanaf 120 tot 220. Daar was ie niet blij mee, maar hij kon het wel waarderen aangezien hij zijn duim omhoog stak.

Nu weer wachten tot de volgende legale sprint. :p
Gesloten