
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
zie specs, iets meer dan 130 pk, ben benieuwd wat er nog van over is na dik 10 jaar. Misschien wil een vriendelijke tuner er nog wel meer dan origineel bij verzinnen na al die jaren.ArjanR19 schreef:Renault Rules dan maar weer.
Ben benieuwd hoeveel vermogen mijn 19 heeft.
Als het goed is kom ik er zondag achter, ga dan op de bank in Utrecht.
Mzzl...
rev it like a rental
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Haha, Arjen, een v6 4motion is idd taai, maar ja, ik heb hem met huid en haar opgevroten in de lancia. Het blijft leuk, in de lancia planken meesten (ik ook) hem niet in zijn 1, even de koppeling sparen (onthoud, 4wd, dus je koppeling gaat slippen bij veel gas, niet je bandjes) en dan in zijn twee knallen. Voor het stoplicht, die gast in de golf had al vijf minuten lopen seinen, en gaan. Ik geef hem vijf meter, ga naar zijn twee en pfffffffff....doet de turbo. Ik zie hem net achter me invoegen in mijn spiegel en kon weer met een tevreden gevoel naar bedje toe...
Gijs
Gijs
-
- Berichten: 1954
- Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
- Locatie: Friesland
Zoals bij veel mensen bekend (juist naam is veranderd, geen GTT meer) ga ik CRX rijden, dus als sommige mensen willen testen of ze dan daadwerkelijk sneller zijn als een CRX met iemand die WEL kan schakelen (zwarte mensen kunnen niet autorijden en daar in de randstad zitten er alleen maar Tu-pacs in die CRX'en) be my guest 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
- Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
- Contacteer:
Dirk,JBL schreef:Zoals bij veel mensen bekend (juist naam is veranderd, geen GTT meer) ga ik CRX rijden, dus als sommige mensen willen testen of ze dan daadwerkelijk sneller zijn als een CRX met iemand die WEL kan schakelen (zwarte mensen kunnen niet autorijden en daar in de randstad zitten er alleen maar Tu-pacs in die CRX'en) be my guest
daar hou ik je aan. Dat lijkt me lache:)
Bij mij voor de deur heb je een perfecte quartermile.

Maar je bent niet de eerste CRX die me daar pas na 170 km/h kan in halen....



-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Kom maar op Dirk....

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Hahha Jammerjoh.. laat je motor maar uit.. want duwend gaat ik je nog voorbij 
geintje..
Lijkt me leuk

geintje..
Lijkt me leuk

denk wel dat het lukt het is een 8vArmando schreef:Een vriend van me daagt me nu al een paar weken uit hij heeft een opel kaddet 2.0l 8v. Zou ik dit aankunnen met m'n clio 1.8 16v hij is voor de rest gewoon standaard met een openluchtfiltertje Green air.
Mzzls
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Berichten: 1954
- Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
- Locatie: Friesland
een Kadett 2.0 8v, jawel, moet geen probleem zijn
die reed ik zelfs nog voorbij in mijn GTT met dikke lading ICE erin.. dus, owh, jah, wel effe
dat ding moet je mijlen ver achter je kunnen laten.




CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Wat flauw zeg..
Dat laat je toch niet gebeuren...
Gewoon doordrukken
Dat laat je toch niet gebeuren...
Gewoon doordrukken

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Daar zit wat in...Vosje schreef:Zonde van m'n 5 je!
Maarja dan had ik eventueel wat meer gas gegeven

maar je hebt gelijk... Doe voorzichtig met je 5je
Maar ja jij hebt een GTT ik een GTE. GTE is wel snel maar nie zo snel als een GTT (jammergenoeg)Maik (WOOFER) schreef:Daar zit wat in...Vosje schreef:Zonde van m'n 5 je!
Maarja dan had ik eventueel wat meer gas gegeven
maar je hebt gelijk... Doe voorzichtig met je 5je

Clio 16v.....
Nou, ga die uitdaging maar aan, en je wint het ookArmando schreef:Een vriend van me daagt me nu al een paar weken uit hij heeft een opel kaddet 2.0l 8v. Zou ik dit aankunnen met m'n clio 1.8 16v hij is voor de rest gewoon standaard met een openluchtfiltertje Green air.

Die 8v zijn niet zo heel snel hoor, zelfs een 16v kun je het nog moeilijk maken. Denk dat je die ook wel kunt pakken.
Ik zag vanmorgen nog een groene HF rijden. Shit wat was dat ding breed en mooi.clio_rally schreef:Haha, Arjen, een v6 4motion is idd taai, maar ja, ik heb hem met huid en haar opgevroten in de lancia. Het blijft leuk, in de lancia planken meesten (ik ook) hem niet in zijn 1, even de koppeling sparen (onthoud, 4wd, dus je koppeling gaat slippen bij veel gas, niet je bandjes) en dan in zijn twee knallen. Voor het stoplicht, die gast in de golf had al vijf minuten lopen seinen, en gaan. Ik geef hem vijf meter, ga naar zijn twee en pfffffffff....doet de turbo. Ik zie hem net achter me invoegen in mijn spiegel en kon weer met een tevreden gevoel naar bedje toe...
Gijs
Het was op de A1 vlak bij A'dam. Misschien ken je hem?
Ben toch wel benieuwd hoeveel pk's jouw 19 heeft. De mijne gaat best redelijk vooruit, maar bij de 190 gaat het toch echt maar heel langzaam harder.
Ik moet toch echt flink mijn best doen om het eerste de beste japanse boodschappenhok voor te blijven.
Ik moet toch echt flink mijn best doen om het eerste de beste japanse boodschappenhok voor te blijven.
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Een HF wat? Een turbo (niet uitgebouwd, geen 4wd) of een integrale??? Zal wel de laatste geweest zijn. Donker groen, beige interieur? Dan was het een mooie
, die zie je niet vaak. Ik heb zelf in twee jaar tijd pas vier keer een andere integrale 'toevallig' langs zien komen. Wel wat vaker bij meetings enzo...staan een paar hele dikke jongens tussen, voelt mijn grale-tje zich ook wat inkrimpen...
Gijs

Gijs
Het was een HF Integrale turbo. Groen met beige lederen sport stoelen. Echt een mooie auto, volgens mij waren die spatborden nog breder dan normaal.clio_rally schreef:Een HF wat? Een turbo (niet uitgebouwd, geen 4wd) of een integrale??? Zal wel de laatste geweest zijn. Donker groen, beige interieur? Dan was het een mooie, die zie je niet vaak. Ik heb zelf in twee jaar tijd pas vier keer een andere integrale 'toevallig' langs zien komen. Wel wat vaker bij meetings enzo...staan een paar hele dikke jongens tussen, voelt mijn grale-tje zich ook wat inkrimpen...
Gijs
De mijne gaat vrij makkelijk tot de 210 220 maar naar de 230 moet je wel ff w88. Ik doe dat niet zo vaak, bij 230 zit ik op 7000 tpm. Heb em 1 keer op de 7100 gehad. Reed toen iets van 232 a 235.Arjen schreef:Ben toch wel benieuwd hoeveel pk's jouw 19 heeft. De mijne gaat best redelijk vooruit, maar bij de 190 gaat het toch echt maar heel langzaam harder.
Ik moet toch echt flink mijn best doen om het eerste de beste japanse boodschappenhok voor te blijven.
Mzzl...

-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Hij was niet breder dan normaal, dat hoort nu eenmaal zo op deze heerlijke wagentjes
. Oh, en het zijn allemaal 2.0 turbo's, dus dat kun je weglaten. Als hij inderdaad zo dik was, groen en met beige leder high-back recaro's dan was het nog een speciale versie ook, ff denken hoe die heet, York Green ofzo, zijn er niet veel in nederland, zeker op een hand te tellen, dus je hebt een rariteit gezien! Het is een Evo II dus inderdaad wel de allerbreedste, hoewel het verschil met de 8v/16v/evoI minimaal is, maar hij toont gewoon breder, ook omdat hij lager ligt...
Gijs
PS: Rijdt er dit jaar ook weer eentje rally mee. Maar da's een hele rare, een 8v die door de jaren heen is omgebouwd tot evoII, niemand snapt dat apparaat nog, wel lekker

Gijs
PS: Rijdt er dit jaar ook weer eentje rally mee. Maar da's een hele rare, een 8v die door de jaren heen is omgebouwd tot evoII, niemand snapt dat apparaat nog, wel lekker

Ik heb er ook wel een aardig gewicht aan ice in zitten. Ik haal met 3 man in de auto ook makkelijk de 220 225.Arjen schreef:Mijne is misschien niet zo snel omdat ie veel zwaarder is (gastank + stereo). Want wat pk's betreft zal het niets schelen.
Ik zie zondag wel hoeveel die heeft. Misschien wel 120pk met 140Nm

ben jij dat die in leeuwarden wel eens bij visser ambulance staat, daar staat dezelfde 19 16V met gastank en dezelfde velgen?????????????Arjen schreef:Mijne is misschien niet zo snel omdat ie veel zwaarder is (gastank + stereo). Want wat pk's betreft zal het niets schelen.
Mzzls
<-------So you know don't mess with a Reno------->
toch ?JBL schreef:Zoals bij veel mensen bekend (juist naam is veranderd, geen GTT meer) ga ik CRX rijden, dus als sommige mensen willen testen of ze dan daadwerkelijk sneller zijn als een CRX met iemand die WEL kan schakelen (zwarte mensen kunnen niet autorijden en daar in de randstad zitten er alleen maar Tu-pacs in die CRX'en) be my guest

Er zijn toch wel "zwarte" mensen die wel kunnen schakelen hoor

Hoi luitjes, lang niet gesproken.
Afgelopen maandag was het Duitse auto festival op Assen. Ik was erg blij dat ik heb mogen winnen van een C Kadett Sedan met een 2.4 literblok met dubbele Webers. Daarna stevig verloren van een E Kadett met turbo (300pk).
Op de terugweg heb ik mogen spelen tegen een Golf 3 VR6. Die heb ik redelijk ver achter me mogen laten vanaf 120 tot 220. Daar was ie niet blij mee, maar hij kon het wel waarderen aangezien hij zijn duim omhoog stak.
Nu weer wachten tot de volgende legale sprint.
Afgelopen maandag was het Duitse auto festival op Assen. Ik was erg blij dat ik heb mogen winnen van een C Kadett Sedan met een 2.4 literblok met dubbele Webers. Daarna stevig verloren van een E Kadett met turbo (300pk).


Op de terugweg heb ik mogen spelen tegen een Golf 3 VR6. Die heb ik redelijk ver achter me mogen laten vanaf 120 tot 220. Daar was ie niet blij mee, maar hij kon het wel waarderen aangezien hij zijn duim omhoog stak.
Nu weer wachten tot de volgende legale sprint.
