HULP, HULP URGENT
-
- Contacteer:
Moest ik toch al doen. Dus dat ga ik dan maar eens even goed aanpakken...Michiel schreef:Indien je een schokje krijgt weet je wat je moet doen -> vernieuwen v kabels!!
Ik weet alleen niet hoe makelijk ik die pluggen open krijg.
En natuurlijk kan de andere kant waar de sensors zitten niet open gemaakt worden... Dus toch nog kroontjes dan...
-
- Contacteer:
Nog meer dan normaal?Ben schreef:Ik kreeg van de week ook een optater bij me ontsteking vandaan. Ben gelijk me nest in gestapt alles deed zeer en me haren waren flink statisch.

-
- Über-Spammer
RickGT TURBO schreef:Nog meer dan normaal?Ben schreef:Ik kreeg van de week ook een optater bij me ontsteking vandaan. Ben gelijk me nest in gestapt alles deed zeer en me haren waren flink statisch.
![]()

-
- Contacteer:
En wat denk je....
Meestal zijn het de simpele dingetjes heh.....
Ik logisch nagedacht en effe met m'n maatje gelult.
Hij zegt tegen me dat ik bijna 100% zeker gewoon een lekke heb ergens bij de downpipe.
Want dan als je gas los laat zuigt hij... En komt er zuurstof in een zuurstof arm mengel dat nog steeds wel een beetje rijk is (ben rijk afgesteld) en dat gecombineerd met erg heet... kaboem...
Ja natuurlijk dat is logisch... het kwartje viel meteen...
Ik schraapte een hekkie... dus optater op de exhaust pipe....
En daarna ploffen....
Dus moet wel een lekkie daar zijn...
Zaterdag gaat het hitte schild er weer af.... Dan netjes maken en wat gungummen...
Zou het heel erg zijn om de downpipe vast te gungummen? Want moet natuurlijk een beetje flexibel blijven nog....
Meestal zijn het de simpele dingetjes heh.....
Ik logisch nagedacht en effe met m'n maatje gelult.
Hij zegt tegen me dat ik bijna 100% zeker gewoon een lekke heb ergens bij de downpipe.
Want dan als je gas los laat zuigt hij... En komt er zuurstof in een zuurstof arm mengel dat nog steeds wel een beetje rijk is (ben rijk afgesteld) en dat gecombineerd met erg heet... kaboem...
Ja natuurlijk dat is logisch... het kwartje viel meteen...
Ik schraapte een hekkie... dus optater op de exhaust pipe....
En daarna ploffen....
Dus moet wel een lekkie daar zijn...
Zaterdag gaat het hitte schild er weer af.... Dan netjes maken en wat gungummen...
Zou het heel erg zijn om de downpipe vast te gungummen? Want moet natuurlijk een beetje flexibel blijven nog....
-
- Contacteer:
Het is gemaakt!!!
Inderdaad de uitlaat die een lekkie had. En nu loopt hij weer super..
Inderdaad de uitlaat die een lekkie had. En nu loopt hij weer super..

hoi hoi hoi 

Nog ff dit: Jij hebt toch een Haynes manual? Daar staat bij mij achterin een pagina van Champion met allemaal foto's van gare bougies en wat er dan mis is.RickGT TURBO schreef:Ok effe een update.
Verder heb ik vanavond m'n bougies schoon gemaakt.
Ik moet morgen even in een vraagbaak wat bougie research doen. Want hoe ze d'r uitzien zegt veel over je motor had ik gelezen.
Deze zagen er uit alof het nog de orginele waren. Waren bougies gemaakt in Frankrijk....
Verder waren ze rood gloeiend geweest rond de pooltjes en tegen de schroefdraad rand aan was het zwart. (Koolstof) Iemand die een uitleg heeft?
P.S. smakelijk ikoontje Rick!

-
- Contacteer:
Je het gelijk. En volgens Haynes zeggen m'n bougies dat m'n motor een perfecte mengverhouding heeft en dat het niet beter kan...Matijs schreef:Nog ff dit: Jij hebt toch een Haynes manual? Daar staat bij mij achterin een pagina van Champion met allemaal foto's van gare bougies en wat er dan mis is.RickGT TURBO schreef:Ok effe een update.
Verder heb ik vanavond m'n bougies schoon gemaakt.
Ik moet morgen even in een vraagbaak wat bougie research doen. Want hoe ze d'r uitzien zegt veel over je motor had ik gelezen.
Deze zagen er uit alof het nog de orginele waren. Waren bougies gemaakt in Frankrijk....
Verder waren ze rood gloeiend geweest rond de pooltjes en tegen de schroefdraad rand aan was het zwart. (Koolstof) Iemand die een uitleg heeft?
P.S. smakelijk ikoontje Rick!
Wel grappig... Want nieuwe bougietjes maakt wel verschil....
Hij pakt nu echt sneller op.....