En, had je toen nog steeds meer geluid dan snelheid toen je m voorbij knalde? (kweet niet hoe HAAARDD dat klinkt natuurlijkArjanR19 schreef:Gisteren op de A1.
Ik reed ongeveer 140/150 met mijn 19, komt er een CRX ed9 langs.
Die gast kijkt zo naar binnen van, je hebt meer geluid dan snelheid.
Ik er dus ff achteraan en ongeveer bij de 170 zat ik er achter.
Kijken wat die ging doen, langzaam naar de 180 toen 190.
Toen dacht ik van, die gast geeft volgas. Dus ik toen ook maar ff gedaan.
Vroem.... er langs, je had zijn gezicht moeten zien, dat is onbetaalbaar.
Toen maar ff mijn 19 een aai over zijn dashboard gegeven.
Mzzl...
Ik weet 't zeker, van een g60 win je met je gtt.RickGT TURBO schreef:Maar nu is de vraag... was zijn motor warm en gooide hij hem helemaal open? En hoe standaard rij jij? En hij?
On 2002-04-08 18:30, Tjabel wrote:
Een maat van me heeft net een Corrado G60 gekocht.Die Corrado is van de zus van mijn vriendin geweest dus mijn zwager had al eerder grote verhalen over hoe snel die was en dat ik hem niet bij zou kunnen houden met mijn 1.4tje met een turbotje erop je kent het wel...
Affijn die maat trots met zijn net aangeschafte Corrado naar de wasstraat hier in Oudewater.Ik er achteraan met mijn GTT.
Wat denk je moet ik gas inhouden bij het volgas optrekken!
Dat is pas JUSTICE!
Grote smoel gehad over hoe snel die was en dan opgedouwt worden door een 1.4tje!!!
Arjen, potloot is met een kleine D.....ArjanR19 schreef:Renault Rules dan maar weer.
Ben benieuwd hoeveel vermogen mijn 19 heeft.
Als het goed is kom ik er zondag achter, ga dan op de bank in Utrecht.
Mzzl...
Ik snap jou echt niet. Wat bedoel je?Ray schreef:Arjen, potloot is met een kleine D.....ArjanR19 schreef:Renault Rules dan maar weer.
Mzzl...
potlood dus.....
Klopt, komen lekkere vlammetjes uit.Steven schreef:Ik ben ook benieuwd, van wat ik zo hoor, vlamt ie aardig
tsjek je occupation in je profiel maar eens....ArjanR19 schreef:Ik snap jou echt niet. Wat bedoel je?Ray schreef:Arjen, potloot is met een kleine D.....ArjanR19 schreef:Renault Rules dan maar weer.
Mzzl...
potlood dus.....
En Arjen is met de kleine A. Dus Arjan
Ray schreef:tsjek je occupation in je profiel maar eens....ArjanR19 schreef:Ik snap jou echt niet. Wat bedoel je?Ray schreef:Arjen, potloot is met een kleine D.....ArjanR19 schreef:Renault Rules dan maar weer.
Mzzl...
potlood dus.....
Dat zie je niet vaak, een vrouwtje dat gek is op tuning.RaSiT/Clio16Vrm schreef:1.8 16v'tje alleen zij heeft een aardig rijke pappaa en dus een wat meer getunde caren ja ze is helemaak gek van tuning
at your service dan maar weer.....ArjanR19 schreef:Ray schreef:tsjek je occupation in je profiel maar eens....ArjanR19 schreef:Ik snap jou echt niet. Wat bedoel je?Ray schreef:Arjen, potloot is met een kleine D.....ArjanR19 schreef:Renault Rules dan maar weer.
Mzzl...
potlood dus.....
Ja, daar denk ik toch niet aan! Ik dacht al, heb dat woord niet eens gebruikt.
En ik ben niet echt een spellings wonder.
Mzzl...