Mistlampen aan?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marcel B.

Beste mensen,

ik heb een clio 1.4 uit 93, met mistlampen in de voorbumper, maar hoe krijg ik die in godsnaam aan? :)
Het klinkt stom, maar ik heb alle knoppies al ingedrukt, maar ze gaan niet aan :(
Don't walk the grass... smoke it
Roy
Moderator

Je moet altijd eerst je gewone licht aandoen. Dan pas gaan de mistlampen aan. :)
5 GT Turbo '88 GT5
rasit..

:D :D :D
Marcel B.

doh! :)
Dat snap ik...
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
frank_williams

oxje schreef:Beste mensen,

ik heb een clio 1.4 uit 93, met mistlampen in de voorbumper, maar hoe krijg ik die in godsnaam aan? :)
Het klinkt stom, maar ik heb alle knoppies al ingedrukt, maar ze gaan niet aan :(
volgens mijn clio boekje zit er onder je knipperlichtbediening zit een vakje met daarnaast een schakelaar.
Marcel B.

Zou het dat ding zijn wat ik aanzie voor sigarettenaansteker, maar er niet uit krijg?

:D

'hij was een beetje dom'

Thnx iig!
Robke
Car: Lexus IS250

het kan ook zijn dat ze helemaal niet aangesloten zijn aangezien je een RL hebt.
Ik had dat op m'n vorige Clio ook, dat was een RN.
Dus het beste kun je ze er eventjes uitschroeven en kijken of ze wel of niet aangesloten zijn.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

dit heb ik ook gehad met mijn clio 16v je moet die hele bekabeling na lopen vanaf de mistlampen. En zorgen dat alle contactjes goed aangesloten en roestvrij zijn.
Plaats reactie