...de originele zijn verleden tijd ... (velgen bedoel ik dan)
[img]http://www.cartogra.com/rs/A3F6A156-6BE ... 60E/screen[/img]
-
- Contacteer:
niet over?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
ff offtopic: bruno, ik heb je een mailtje gestuurd met een vraagje over wat moois 

Ik weet het nog niet, ik denk dat ik ze nodig ga hebben voor de keuring elk jaar ! We zien wel...Sven 5 Alpine Turbo schreef:niet over?
mijn denkwijze is zo :
Ik maak hem nu helemaal naar mijn eigen zijn, er zal ooit wel eens een moment komen dat ik hem terug origineel zet ... en dan heeft hij zijn waarde terug !

Bruno
Ik maak hem nu helemaal naar mijn eigen zijn, er zal ooit wel eens een moment komen dat ik hem terug origineel zet ... en dan heeft hij zijn waarde terug !
Bruno
Bruno man, wat een bak... <kwijl kwijl>

-
- Contacteer:
Wij (m'n Pa en ik) hebben besloten samen een auto projectje te gaan beginnen.
We zijn nu dus op dag 2 van het project en nemen er denk ik 3 jaar de tijd voor.
We willen een Turbo 1 vinden ergens in de wereld en naar Nederland halen.
Deze gaan we dan totaal restaureren en op leuken... (quick shift bijvoorbeeld).
Nou heb ik momenteel nog de ballen verstand hier van maar gaande weg gaan we leren
.
M'n Pa was vroeger een buggie persoon. En is redelijk technisch. Dus saampjes zal het leuk worden.
(en het geeft hem wat te doen als hij over 2 jaar met pensioen is
)
.
In iedergeval ben ik nu natuurlijk benieuwd naar hoe jij de jouwe hebt gevonden?
Want wij gaan natuurlijk ook tegen de zelfde dingen aan lopen....
Zou je wat meer info willen geven?
Thanks!!!!!!!!
We zijn nu dus op dag 2 van het project en nemen er denk ik 3 jaar de tijd voor.
We willen een Turbo 1 vinden ergens in de wereld en naar Nederland halen.
Deze gaan we dan totaal restaureren en op leuken... (quick shift bijvoorbeeld).
Nou heb ik momenteel nog de ballen verstand hier van maar gaande weg gaan we leren

M'n Pa was vroeger een buggie persoon. En is redelijk technisch. Dus saampjes zal het leuk worden.
(en het geeft hem wat te doen als hij over 2 jaar met pensioen is

.
In iedergeval ben ik nu natuurlijk benieuwd naar hoe jij de jouwe hebt gevonden?
Want wij gaan natuurlijk ook tegen de zelfde dingen aan lopen....
Zou je wat meer info willen geven?
Thanks!!!!!!!!
Je kan misschien eens horen bij Garage Raepers in Sint-Truiden/België . Hij wist er enkele maanden geleden een staan in Duitsland voor ongeveer 500 Euro . Was een Turbo 1 '81 zonder deuren/achterklep/interieur . Is interessant als restauratieproject dacht ik zo !!

Bruno
Bruno
maar gelieve alleen te bellen op donderdag voormiddag de rest van de week neemt die geen telefoon op
ook juist !

Bruno
Bruno
1+1=2Sven 5 Alpine Turbo schreef: uitgeleend aan robert zeker
zag dat hij plaatjes had

duo copiare estMenno schreef:keb een werkplaatshandboek van de dikke turbo, alleen ff uitgeleend. Zal d'r ff achteraan vissen.

-
- Contacteer:
dat is erg interesant voor mijn persoontjebruno schreef:Je kan misschien eens horen bij Garage Raepers in Sint-Truiden/België . Hij wist er enkele maanden geleden een staan in Duitsland voor ongeveer 500 Euro . Was een Turbo 1 '81 zonder deuren/achterklep/interieur . Is interessant als restauratieproject dacht ik zo !!
Bruno
kan jij me daar iets over laten weten bruno?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
sven bel rapers zelf eens er over maar je kunt hem alleen bereiken op donderdagvoormiddag !!!!!!!!!!!Sven 5 Alpine Turbo schreef:dat is erg interesant voor mijn persoontjebruno schreef:Je kan misschien eens horen bij Garage Raepers in Sint-Truiden/België . Hij wist er enkele maanden geleden een staan in Duitsland voor ongeveer 500 Euro . Was een Turbo 1 '81 zonder deuren/achterklep/interieur . Is interessant als restauratieproject dacht ik zo !!
Bruno
kan jij me daar iets over laten weten bruno?
anders antwoordapparaat zijn tel.nr.011/683139
nu weet ik nie wat je er moet voordraaien voor belgie maar daar heb je inlichtingen bij je foonmaatschappij voor he
ffkes corrigeren : is niet 500 maar 5000 !!bruno schreef:Je kan misschien eens horen bij Garage Raepers in Sint-Truiden/België . Hij wist er enkele maanden geleden een staan in Duitsland voor ongeveer 500 Euro . Was een Turbo 1 '81 zonder deuren/achterklep/interieur . Is interessant als restauratieproject dacht ik zo !!
Bruno
Sorry voor de valse hoop !
Bruno
is nog zo veel nie he in oude belgische frnaken een 200.000fr dus is best te doen