Ben al eeuwen niet meer op de site geweest, los van het feit dat studie veel tijd eist, heb ik thuis alleen maar Netscape (anti-Gates) maar dan kom ik de forum niet meer op.... (vrees dat ik toch op Gates-software over zal moeten gaan)
Maar in ieder geval was vandaag op de sloop en daar stond een mooie oude Renault 5 turbo, met van die mooie 185/60 13 velgen. Nu vroeg ik me af of die ook onder een GT'tje passen. OF het ook 4 gaats etc etc is? weet iemand dit?
ps.. Site is wel een stuk mooier geworden!!! Cool!
velgen Renault 5 turbo onder een GT??
-
- Contacteer:
wat voor turbo heb je gevonden?
turbo 1
of alpine turbo?
turbo 1
of alpine turbo?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Die velgen kopen?????? Ben je niet wijs ofzo???
KOOP HEEL DIE AUTO!!!!!!!!!!!!!!
KOOP HEEL DIE AUTO!!!!!!!!!!!!!!
-
- Contacteer:
Wat? Een midden motor? Waar staat die???
Ik heb dat op m'n verlanglijstje......
Turbo middenmotor.......
Ik heb dat op m'n verlanglijstje......
Turbo middenmotor.......
-
Zal wel een A turbo bedoelen. Onder een Turbo 1 liggen wel bredere sloffen........
-
- Contacteer:
waar staat ie man?che schreef:Sven 5 Alpine Turbo schreef:wat voor turbo heb je gevonden?
turbo 1
of alpine turbo?
Turbo 1 volgens mij..
doe het ff op mail aub
gaat ik ff kijken
of zet ff een foto op de site
wat je ook kan doen is kijken op mijn site
als het er zo een is weet ik genoeg anders gelijk mij bellen
06 55 78 65 86
Hoe staat het hiermee ? Echte 5 Turbo (wel bijzonder)
Ok...kan iemand misschien dan even een foto daarvan hier op zetten. dan weet ik zeker of het er een is..
Geld voor de hele auto heb ik zo ie zo niet...
Maar als er interesse is, geef ik je zo het adres.
Mail me anders even.
Maar ga nu ook zelf even zoeken...
ps Het waren ook brede sloffen, voor in ieder geval, achter viel dat hardstikke mee.

Geld voor de hele auto heb ik zo ie zo niet...
Maar als er interesse is, geef ik je zo het adres.
Mail me anders even.
Maar ga nu ook zelf even zoeken...
ps Het waren ook brede sloffen, voor in ieder geval, achter viel dat hardstikke mee.
[img]http://freespace.virgin.net/c.coleman/images/alpine.jpg[/img]
Volgens mij was dit hem..
In ieder geval zo'n soort.
Heb laatst de Alpine van Jean gezien, maar die was echt uitgebouwd, zo'n cup versie. deze was dat niet en achterop stond alleen Turbo.
Nogmaals volgens mij was deze het...[/img]
Ja...nu ik erover nadenk weet ik het zeker, deze heeft op die wielen met 3 bouten vast (of zo lijkt het)
De sloop was dicht toen ik er was (gister) maar ben over het hek gesprongen en daar stond zo'n een, in het donkerblauw.. beige interieur..
Nu weet ik het zeker..
Volgens mij was dit hem..
In ieder geval zo'n soort.
Heb laatst de Alpine van Jean gezien, maar die was echt uitgebouwd, zo'n cup versie. deze was dat niet en achterop stond alleen Turbo.
Nogmaals volgens mij was deze het...[/img]
Ja...nu ik erover nadenk weet ik het zeker, deze heeft op die wielen met 3 bouten vast (of zo lijkt het)
De sloop was dicht toen ik er was (gister) maar ben over het hek gesprongen en daar stond zo'n een, in het donkerblauw.. beige interieur..
Nu weet ik het zeker..
Laatst gewijzigd door che op ma 20 mei 2002 14:45, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ok dat is dus een alpine turbo
was ie knap??
en die velgen passen niet want het id 3 gaats jij hebt 4 gaats
was ie knap??
en die velgen passen niet want het id 3 gaats jij hebt 4 gaats
-
- Contacteer:
Laat ons hopen van niet, anders is het met iedereen racen naar daar om hem weg te halen..Tom schreef:even voor de duidelijkheid. Zoals ik het begrijp is de foto dus NIET de auto zoals hij op de sloop staat

Nou in je GT'tje rijden is nooit verkeerd...Tom schreef:ik had mijn karretje al bijna gestart
Die van de sloop was donkerblauw, met beige interieur, maar zag er ook wel redelijk goed uit.
Heb niet lang gekeken omdat ik dus eigenlijk inbrak op het terrein.. Maar voor zover ik zag zag ie er goed uit...
(maar ga nou niet door mijn 2 min observatie, uren in de auto zitten... en dan klagen dat ie er slechter uitziet, want dat is best wel mogelijk, maar nogmaals volgens mij zag ie er prima uit.. goed zelfs....

Denk dat ik misschien hallucineer, maar volgens mij zag die van de sloop er ook best wel goed uit. Vergeleken met deze witte...Tom schreef:ik ga zeker niet zitten klagen (zou niet durven), maar het leek me idd onwaarschijnlijk dat er zo'n exemplaar op de sloop zou staan
Maar ja, call me crazy. Iemand die in de buurt woont, moet daar maar een keer gaan kijken....
ja Da's het probleem, was gister voor het eerst sinds 2 maanden bij mijn ouders, in Baarn, naast Eemnes waar ie staat, maar woon zelf in Rotterdam.Tom schreef:dan zou ik nog maar eens een rondje over de sloop lopen als ik jou was
Dus is niet zo snel gedaan, ookal duurt dat rondje om de sloop niet zo lang...
Mmmh.. volgens mij is er helemaal geen probleem, dus hoeven jullie ook niets op te knappenXtronX schreef:Inderdaad... moeten wij het weer oplossen?Tom schreef:heb je geen auto?
En over mijn auto, de hele reden van deze topic is bovenaan te vinden en gaat over de vraag of de velgen van deze alpine onder mijn GT'tje passen..
Wat dus niet kan, dus waarmee mijn interesse in deze bolide meteen afgenomen is.. (kan de GT al financieel moeilijk onderhouden, dus eentje erbij al helemaal niet..)
Dus in principe zou ik er zeker naartoe kunnen rijden, maar sinds er van mijn kant nu de velgen niet passen weinig interesse is, zie ik mezelf niet snel met als enige reden die auto die kant opgaan...
Maar jullie zijn natuurlijk vrij om te gaan kijken...
(graag zelfs, scheelt mij weer een ritje..