Heeft hier iemand een beetje verstand van de bedrading naar de tellerbak? Ik heb net mijn tellerbak eruit gehaald omdat ik het dashboardlampje van de mistlampen wilde vervangen. Deed het namelijk niet. Heb ik het lampje erin, zet ik mijn licht op stadlicht, gaat het lampje van de mistlampen aan. Draai ik mijn licht door naar gedempt grootlicht, gaat het lampje van gedempt grootlicht aan samen met het lampje van de mistlampen, dus niet met het lampje van stadslicht. Weet iemand hier iets op?
En dan nog een vraag, de aansluiting op de km teller heeft bij mij nog een bruine draad die niet aangesloten is. Weet iemand of die aangesloten moet worden of niet?
Alvast bedankt
Help! Problemen met tellerbak gtt
-
Tellerbak is niet defect steven, maar ergens zit een foutje in de bedrading. Hopelijk weet iemand hier hoe ik het kan verhelpen. Volgens mij zit het in de bedrading van het relais.
nou al klaar met je ochtendritueel??Steven schreef:Geintje, maar ik heb nog een tellerbak over, vandaar

Immer wieder die verdammte Holländer
-

Nu hopen dat iemand me kan helpen. Steven jij weet toevallig niet of dat bruine draadje aangesloten moet worden en zo ja waar aan?