Help! Problemen met tellerbak gtt

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
GT Turbo Tom

Heeft hier iemand een beetje verstand van de bedrading naar de tellerbak? Ik heb net mijn tellerbak eruit gehaald omdat ik het dashboardlampje van de mistlampen wilde vervangen. Deed het namelijk niet. Heb ik het lampje erin, zet ik mijn licht op stadlicht, gaat het lampje van de mistlampen aan. Draai ik mijn licht door naar gedempt grootlicht, gaat het lampje van gedempt grootlicht aan samen met het lampje van de mistlampen, dus niet met het lampje van stadslicht. Weet iemand hier iets op?
En dan nog een vraag, de aansluiting op de km teller heeft bij mij nog een bruine draad die niet aangesloten is. Weet iemand of die aangesloten moet worden of niet?
Alvast bedankt
Steven
Car: M536

Ik heb nog wel een complete tellerbak voor je :)
GT Turbo Tom

Tellerbak is niet defect steven, maar ergens zit een foutje in de bedrading. Hopelijk weet iemand hier hoe ik het kan verhelpen. Volgens mij zit het in de bedrading van het relais.
Steven

Geintje, maar ik heb nog een tellerbak over, vandaar ;)
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:Geintje, maar ik heb nog een tellerbak over, vandaar ;)
nou al klaar met je ochtendritueel?? :D
Immer wieder die verdammte Holländer
GT Turbo Tom

:lol: ok maar ik heb zelf ook nog een tellerbak en daar heb ik het zelfde effect dus die tellerbak kun je helaas niet aan mij slijten sorry :wink:
Nu hopen dat iemand me kan helpen. Steven jij weet toevallig niet of dat bruine draadje aangesloten moet worden en zo ja waar aan?
Steven

Nee sorry, ik heb nog geen tellerbak opengehad.

zat ff te klieren ;)
Plaats reactie