AT of A vijfje?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hallo ik ben Andries uit Assen.

En ga mijn Gtt uit 86
verkopen na mijn vakantie.( 8) Naar ardennen karren. 8) )

Nou wil ik een Alpine of een AT.
Maar waar moet ik vooral op letten bij zo,n wagentje
En dan vooral de carroserie want ik ben niet een handige plaatwerker. :p( Mischien een gerestaureert exemplaar met kapotte motor?)

En zijn er nog wel genoeg onderdelen in de omloop
voor deze wagentjes.
Wat mij gewoon aan spreekt is dat deze autos nog wat
compacter zijn als een Super 5 GTT.

En dat de Alpine vijf bijv. nog mooi op de ouderwetse manier op te voeren zijn.
( Dubbele Solex 2x Dubbele Weber met andere sproeiers) :D :D



Alvast bedankt!

Want als je prutst.
Pruts dan goed. :lol: :lol:
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

de AT is fors sterker, een hoop koppel onderin. Daarentegen is ie ook complexer, en daardoor in principe storingsgevoeliger. Tevens heeft ie een fors turbogat.

tis een beetje afhankelijk van wat je er mee wilt. Voor 't kortere ragwerk zou ik voor een Alpine gaan. De motor is feller, en je kan 'm lekker ver doortrekken, zeker indien opgevoerd.

Voor de snelweg en wat hogere snelheids rijden, is een AT aan te raden, omdat ie gewoon meer power heeft.
rev it like a rental
Anonymous

Bedank voor je reaktie :)

Dan ga ik toch voor de Alpine.
Ik hoef niet echt hard te gaan op de snelweg
het 0 naar 100 verhaal vind ik veel leuker.
Het korte sprintwerk.

Ik vind het sleutelen aan zo,n Alpine ook
denk ik ook leuker.(KISS Keep Itt Simpel Stuped! :D )
Anonymous

Hallo Menno

Weet je mischien iets over de carroserie.

En waar je op moet letten bij aankoop.

Ik heb op Autotrader een AT zien staan.
En op marktplaats ook al.
Zijn Alpintjes zeldzamer?

Ik heb tussen de 2500 3000 Euro te besteden.
En ik zoek een met een smetteloze caroserie.
Rudo
Berichten: 5061
Lid geworden op: di 24 jul 2001 0:00
Locatie: Velsen-Noord

Andries schreef:Bedank voor je reaktie :)

Dan ga ik toch voor de Alpine.
Ik hoef niet echt hard te gaan op de snelweg
het 0 naar 100 verhaal vind ik veel leuker.
Het korte sprintwerk.

Ik vind het sleutelen aan zo,n Alpine ook
denk ik ook leuker.(KISS Keep Itt Simpel Stuped! :D )
De Alpine mét turbo zit sneller op de 100 dan de versie zonder turbo :)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

smettelose exemplaren zie je nietikheb nu zelf een 2 e carrossorie uit italie dat is een goede zet geweest die is erg hard
trouwens een at en een a hebben de zelfde carrossorie dus je kan ook een at zonder blok kopen en een alpine blok er in hangen
maar ik zou gewoon een zo jong mogelijke at kopen
plaat werk ontkom je toch niet aan
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

"Te Koop Renault A5 Coupe bj.1977. In goede staat, kleur: zwart Extra's Org.Spec inlaat spr.st. twee carb. Org Spec uitlaat T.e.a.b. Tel.:0302722129 Hayo de Vries"

Dit is een advertentie uit het CRS-blad

mvg Sander
Plaats reactie