Mijn richting aanwijzer gaat als je naar rechts gaat niet altijd terug als mijn stuur weer recht staat. Dit is alleen bij warm weer, als het kouder is heb ik er geen last van.
Deze schakelaar heb ik er nu een klein jaar in zitten, de oude deed precies het zelfde.
Mijn kamaraad heeft ook precies het zelfde als mij, deze rijd in een Toyota. Hij heeft ook een sport stuur, zou het daar aan kunnen liggen.
Richting aanwijzer
-
- Contacteer:
-
Okay, nu komt het.. dat schakelaartje moet aangetikt worden door die pen in de stuurnaaf.. als de stuurnaaf niet correct erin gezet is kan het zijn dat het verkeerd werkt, maar dan altijd.. gezien die van jou het bij warm weer wel goed doet en bij koud weer niet vrees ik dat je je oorzaak elders moet zoeken.. heb je al contactspray in die schakelaar gehad?
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Contacteer:
Het is juist dat hij met warm weer niet terug gaat en met koud weer wel.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Heb je nog wel de oude naaf gebruikt bij het sportstuur?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Contacteer:
Toen ik de auto heb gekocht zat het sportstuur er al op.
Sportline is het merk van het stuur. Van de naaf weet ik verder niets van, heb het stuur de nog niet afgehaald.
Sportline is het merk van het stuur. Van de naaf weet ik verder niets van, heb het stuur de nog niet afgehaald.
-
- Contacteer:
er zit een pikkie aan je naaf die dat palletje moet overhalen om je schakelaar terug te brengen die zal het probleem veroorzaken
je kan je een bolletje soldeertin er overheen smelten
je kan je een bolletje soldeertin er overheen smelten
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Ik zal dat eens proberen, maar dan zou hij eigenlijk ook als je richting naar links aangeeft, niet terug moeten gaan. Na het weekend zal ik het even proberen eerst feesten.
-
- Contacteer:
Je moet gewoon je naaf enzo eens goed bekijken, dan zie je snel genoeg hoe het zou moeten werken. Misschien is er bij het plaatsen van het sportstuur iets niet helemaal goed teruggeplaatst. We hadden het bij de rally clio eerst ook een beetje afgeraffeld, later goed gedaan...
Gijs
Gijs