Goedemiddag mensen,
Zoals jullie weten woon ik op 5 minuten van de meeting. Moest vandaag tanken, dus ben gelijk ff gaan kijken op het meetingterrein.
Onderweg kwam ik al de nodige getunede renaults tegen

Ik zal vanavond weer eens een rondje gaan doen, dan rijden er nog veel meer.
Op het meetingterrein stonden nu al ongeveer 50 renaults. Van alles: onder andere, hele gave GTT's, Clio's, Laguna's, meganes, twingos enz enz..
Ik heb met de organisatie gepraat en ze verwachten meer dan 500 Renaults.
We kunnen met ongeveer 40 Renaults van onze kant zonder problemen op het terrein. Er is plek genoeg. Dus ook voor de mensen die later komen is er plek(kan niet garanderen dat je dat bij de grote groep uit Nederland staat)
Entreekosten zijn EURO 3, wil je ook aan de bekerverkiezing meedoen ben je nog eens EURO 3 meer kwijt.
Mensen die zich voor de bekerverkiezing hebben opgegeven moeten voor 12:00 op het terrein zijn ivm jurering. Je kunt ten alle tijde even weg (naar McDonalds bijv.) je zegt dit dan even bij de post aan de uitgang en je nummer wordt opgeschreven. Je kunt dan zo weer terugkomen.
Bovendien vertelden ze mij dat het weer goed wordt. Het wordt droog. Ze hebben er de lokale weerman van Gronau bij gehaald.
Nou mensen .... dit wordt weer super. Toen ik eraan kwam rijden begon met het al helemaal te kriebelen toen ik al dat moois weer zag.
Tot morgen!!