kleur poll.
BABY-BLAUW NATUURLIJK!!!!!!!!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
De mijne word sport spider geel en grijs
. Dat is ook een stoere kleur. Heb eens een twingo gezien in een kameleon kleur(was een link van nick) en dat was ook een stoere kleur. Ik ben bij de spuiter geweest om een vage oranje kleur te zoeken en je werd gek van de kleuren. Zoveel soorten dat je haast geen keus kan maken.

There will be plenty of time to rest when your dead
Zeg Cat heb jij 3x onder een andere naam ingelogd? Omdat er al 4x op geel is gestemd?catrinus schreef:De mijne word sport spider geel en grijs. Dat is ook een stoere kleur. Heb eens een twingo gezien in een kameleon kleur(was een link van nick) en dat was ook een stoere kleur. Ik ben bij de spuiter geweest om een vage oranje kleur te zoeken en je werd gek van de kleuren. Zoveel soorten dat je haast geen keus kan maken.

Dat zijn 2 lagen verf over elkaar, meestal paars met zilver ofzo.
Dan krijg je dus dat parelmoereffect wat die alfa's hebben (Azurro Nuovolo) Als je dan vanuit een andere hoek kijk, krijgt ie een andere kleur. Vandaar flip-flop.
Dan krijg je dus dat parelmoereffect wat die alfa's hebben (Azurro Nuovolo) Als je dan vanuit een andere hoek kijk, krijgt ie een andere kleur. Vandaar flip-flop.
-
- Contacteer:
ORANJE !!!!!!!!!!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Reno kleurcode: 432

ben je nog super origineel mee ook!

ben je nog super origineel mee ook!
RM (basf) Etreme Colors - Rainbow
(oftewel zo'n flipflop lak maar dan met 5 of 6 tinten
)
Wel duur.... ongeveer 475 euro voor 1 litertje....
(oftewel zo'n flipflop lak maar dan met 5 of 6 tinten

Wel duur.... ongeveer 475 euro voor 1 litertje....