En als ik morgen nie de hele dag en avond naar Deutschland zou moeten, was ik misschien ook wel gekomen.
Misschien de volgende keer? Dus zorg maar da het morgen gezellig wordt dan volgt er binnenkort vast een vervolg!

Binnenkort kom ik weer langs. FF aan Arjen vragen of hij dan ook zin heeft om mee te gaan. F.n.g. comes to f.n.b.Steven schreef:
En over afstanden: voor een FNB rijd ik ook gauw 150-175km (das wel totaal) heen en weer op een avond, dus ga niet mauwen als je 3/4 uur moet rijden, er komen zelfs mensen vanuit groningen!
de echte die-hards zitten in Bodegraven.... wat een na-apers zeg, wij gaan meeten, zij ook. wij gaan daarna de kroeg in, zij ook. als wij straks sfen ze haar eraf scheren, doen jullie dat dan ook bij edwin????Steven schreef:Kijk, dat bedoel ik maar.
De echte die-hards
Tom, niet op ingaan man. Ze lopen je alleen te "dollen".Tom schreef:hier ga ik dus geen serieus antwoord op geven (beetje flauw namelijk). Ik ben ook niet te beroerd om een stuk te rijden maar kan me heel goed voorstellen dat Bodegraven voor een hoop mensen (te) ver is. En als de mensen hierboven menen wat er staat dan vind ik het persoonlijk enorm kinderachtig.