Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Turbo-Peer

Als m'n R5 GTT nie in de garage stond ter reparatie...
En als ik morgen nie de hele dag en avond naar Deutschland zou moeten, was ik misschien ook wel gekomen.
Misschien de volgende keer? Dus zorg maar da het morgen gezellig wordt dan volgt er binnenkort vast een vervolg! :D
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Tom
Moderator
Car: MB

ik hoop wel dat het een beetje gezellig word. Ik ben er iig morgen bij :D Zal mijn klapstoeltje meenemen :lol:

En zonnebrand :lol: :lol: :lol: :lol:
Armando

Merijn laat het even weten als je met me mee wilt rijden...
Jesper16v
Contacteer:

Ik geloof dat et niet echt druk word! Maar daar komt de komende tijd wel verandering in! :)

Ik hoop dat ik ook nog ergens een stoeltje kan vinden, want al mijn spullen staan opgeslagen in een loods. Moet ik maar een tuinstoel ergens van de camping rippen >-)

C ya vanavond

Kay, My_Key komen jullie ook nog?????
Jesper16v
Contacteer:

BTW PAS OP.
Als je op de dijk bent en je gaat naar links zit aan het einde (een eindje rallyen nog) een HELE LEUKE BOCHT. Deze bocht is ook errug gevaarlijk want je breekt er heerlijk uit als je niet te hard gaat. Ga je wel te hard kom je recht tegen een bord aan.

Einde bericht
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Armando schreef:Merijn laat het even weten als je met me mee wilt rijden...
Tot hoe laat ben je van plan te blijven? Ik wil wel mee, maar ik blijf niet tot diep in de nacht... Ik hoor het wel!
Armando

Ben ik ook niet van plan om het laat te maken wil morgen weer vroeg uit de veren zijn.. om m'n nieuwe luchtfilter in te bouwen.. Je zegt het maar... mvg Armando
spir@l
Contacteer:

HE mense from "down under"....

Als jullie vaker gaan meeten in t zuiden dan kan ik ook wel een keertje komen als ik naar mn vriendin ga! (Oss.)

Lijkt me wel lachen als ik toch al dat takke end moet rijden....

Een Mac is natuurlijk altijd leuk :) , maar een mooi plekkie (zoals je daar wel hebt!) is natuurlijk ook erg cool.

Ik hou de topic wel in de gaten en misschien zien jullie me ooit nog een keertje veschijnen.

mazzl.
Merijn
Über-Spammer

Armando schreef:Ben ik ook niet van plan om het laat te maken wil morgen weer vroeg uit de veren zijn.. om m'n nieuwe luchtfilter in te bouwen.. Je zegt het maar... mvg Armando
Dito, bel me effe...
Tom
Moderator

He Merijn, Gewoon even komen man!! We blijven echt niet tot 4 uur staan ofzo :D
Kay
Contacteer:

had geen tijd, jammer!!

kay
Tom
Moderator

zo, ben net weer thuis. :D Ik vond het een zeer geslaagd avondje (zeker voor de eerste keer). Moeten we vaker doen.

Een verslagje zal nog wel komen en Jesper heeft nog wat foto's gemaakt. :wink:
Merijn
Über-Spammer

Dat was inderdaad zeer geslaagd! Mooie locatie, mooie auto's, relaxte mensen en een goed bittergarnituurtje! Wat wil een mens nog meer? :D

Moeten we inderdaad vaker doen!
Tom
Moderator

Even een kort versalgje dan:

Ik kwam om iets over 8 aan en was de eerste. ongeveer een half uurtje later was iedereen aangekomen (Jesper, Johan, Armando en Merijn). We hebben lekker staan kletsen en staan kijken over voornamelijk een onderwerp (dat kunnen jullie zelf wel raden). Toen het inmiddels wat donker begon te worden heeft Jesper nog wat foto's gemaakt van de aanwezige auto's (hadden we waarschijnlijk beter iets eerder kunnen doen), maar die zullen we nog wel te zien krijgen. Het was inmiddels ergens tussen
2200 en 2230 (volgens mij) en toen zijn we nog even naar een cafetje geweest in de buurt ([img]http://216.40.249.192/mysmilies/otn/wink/thumb.gif[/img] go Armando [img]http://216.40.249.192/mysmilies/otn/wink/thumb.gif[/img] ).

Al met al een geslaagd avondje dat we zeker vaker moeten doen. EN DAN LIEFST MET MEER RENO's !!
Jesper16v
Contacteer:

Jaja, ik heb weer (even) beschikking tot internet. ;)

Was zeker een leuk avondje moeten we vaker doen!!
En euh dat "bittergarnituurtje" was zeker lekker :p

Gr.
Jesper
Steven
Car: M536

Beter kom je naar een FNB, daar is het pas echt gezellig.

Je hebt dan ooknog van die overlopers die een FN-ZN opzetten :-* (ik noem geen namen ;) ) Daar kun je eventueel ook naartoe.

En over afstanden: voor een FNB rijd ik ook gauw 150-175km (das wel totaal) heen en weer op een avond, dus ga niet mauwen als je 3/4 uur moet rijden, er komen zelfs mensen vanuit groningen! :P

FNB roels 8) Klik hier maar
catrinus

Steven schreef:
En over afstanden: voor een FNB rijd ik ook gauw 150-175km (das wel totaal) heen en weer op een avond, dus ga niet mauwen als je 3/4 uur moet rijden, er komen zelfs mensen vanuit groningen! :P
Binnenkort kom ik weer langs. FF aan Arjen vragen of hij dan ook zin heeft om mee te gaan. F.n.g. comes to f.n.b. :p
There will be plenty of time to rest when your dead
Steven
Car: M536

Kijk, dat bedoel ik maar.

De echte die-hards ;)
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:Kijk, dat bedoel ik maar.

De echte die-hards ;)
de echte die-hards zitten in Bodegraven.... wat een na-apers zeg, wij gaan meeten, zij ook. wij gaan daarna de kroeg in, zij ook. als wij straks sfen ze haar eraf scheren, doen jullie dat dan ook bij edwin???? :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Tom
Moderator

hier ga ik dus geen serieus antwoord op geven (beetje flauw namelijk). Ik ben ook niet te beroerd om een stuk te rijden maar kan me heel goed voorstellen dat Bodegraven voor een hoop mensen (te) ver is. En als de mensen hierboven menen wat er staat dan vind ik het persoonlijk enorm kinderachtig. :(
Tom
Moderator

Steven schreef:Beter kom je naar een FNB, daar is het pas echt gezellig.
Daar ben ik nog nooit geweest, maar ga het zeker een keertje doen om "die echte" sfeer te proeven (zoals jullie het zeggen)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tom schreef:hier ga ik dus geen serieus antwoord op geven (beetje flauw namelijk). Ik ben ook niet te beroerd om een stuk te rijden maar kan me heel goed voorstellen dat Bodegraven voor een hoop mensen (te) ver is. En als de mensen hierboven menen wat er staat dan vind ik het persoonlijk enorm kinderachtig. :(
Tom, niet op ingaan man. Ze lopen je alleen te "dollen". :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tom
Moderator

dat weet ik zelf ook wel, maar komen die gasten zelf Bodegraven wel eens uit :lol: :lol: :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ehm, ze reizen allemaal best ver om de FNB te bezoeken, maar het is dan ook zeer zeker de moeite waard.
Tom
Moderator

Nou Chris, ik zal er nu verder maar niks meer over zeggen en zal gewoon eens langs komen!!!! Lijkt me erg leuk iig
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je moet gewoon F.N.B. verslag in de gaten houden, dan zie je wie er komen. Het zal je zeker weten niet tegenvalllen. Maar ik duik mijn mandje in nu. Morgenochten vertrekken we om 08:30 vanuit Bodegraven richting Duitsland, wat een idioot die dat verzonnen heeft!! :(
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

hee het was echt gezellig en FNN RULEZ
Merijn
Über-Spammer

Bodegraven komt er ook ooit nog wel een keer, maar het is gewoon echt ver rijden voor ons. Geen wekelijks terugkerend iets... Dus wat doe je dan? Juist! Zelf een alternatief bedenken... En met succes mag ik toch wel zeggen.

Van mij mag dit een wekelijks terugkerende meeting worden!
Tom
Moderator

idd Merijn, maar Bodegraven ga ik zeer binnenkort toch eens proberen.

Heb trouwens net in Oss die drie Clio V6' en naast elkaar zien staan. Strak man!!! En die karts daar in Oss zijn echt klote, das best jammer
Merijn
Über-Spammer

Aanstaande vrijdag naar Veldhoven???
Tom
Moderator

aanstaande vrijdag kan ik waarschijnlijk niet, maar zal eens kijken ofdat er wat te regelen valt
Merijn
Über-Spammer

Probeer maar! Want anders kunnen we misschien met zijn 5en naar Veldhoven karren...
Tom
Moderator

ik ga het proberen dan. Lijkt me wel lachen ja. Maar dan moet jij eigenlijk ook je 5 meenemen :wink:
Merijn
Über-Spammer

Ik denk niet dat dat gaat lukken, want ik heb de pakkingen voor mijn carb nog niet...
Tom
Moderator

we zien wel, ik ga iig van de week even iets proberen te regelen
Gesloten