Adieu......mijn 5je is overleden

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Floris schreef:En nog eentje:

Aangeboden: R5 GT TURBO te koop of te ruil
Prijs: € 1800
Beschrijving: ik bied deze r5 te koop aan omdat ik verder moet rijden naar mijn werk.
deze turbo is motorisch 100% en is voorzien van:
sportuitlaat met echt mooi geluid
race gaas ipv de gril
raamsticker met de tekst gt turbo
booskijkers in kleur op de koplampen
centrale vergrendeling

p.s hij is grijs heeft 135.000 op de teller en is apk gekeurd tot eind december

deze turbo is ook te ruil tegen een auto op lpg
Foto: Klik hier voor een foto
Naam: hofman
Telefoonnummer: 0619834727
Provincie: Drenthe
Plaatsings datum en tijd: 01-05-2002, 08:29:18

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/20397.jpg[/img]

:)

Wij (mpsanten & ik) zijn hier wezen kijken. Als je geinteresseerd bent en info hierover wilt, laat dan maar weten.
Daaf (Davy)

kaatje schreef:
Floris schreef:En nog eentje:

Aangeboden: R5 GT TURBO te koop of te ruil
Prijs: € 1800
Beschrijving: ik bied deze r5 te koop aan omdat ik verder moet rijden naar mijn werk.
deze turbo is motorisch 100% en is voorzien van:
sportuitlaat met echt mooi geluid
race gaas ipv de gril
raamsticker met de tekst gt turbo
booskijkers in kleur op de koplampen
centrale vergrendeling

p.s hij is grijs heeft 135.000 op de teller en is apk gekeurd tot eind december

deze turbo is ook te ruil tegen een auto op lpg
Foto: Klik hier voor een foto
Naam: hofman
Telefoonnummer: 0619834727
Provincie: Drenthe
Plaatsings datum en tijd: 01-05-2002, 08:29:18

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/20397.jpg[/img]

:)

Wij (mpsanten & ik) zijn hier wezen kijken. Als je geinteresseerd bent en info hierover wilt, laat dan maar weten.
Yessssss, please. Gaarne meer info. Was het nog wat voor de prijs?
martijn.p
Contacteer:

Even een aantal zaken voor je op een rijtje. Ik had de indruk dat het motorisch allemaal wel in orde zat. De versnellingsbak kwam op mij ook wel goed over. Geen zingende lagers en dat soort dingen. Wel had hij een keer heel hard moeten remmen en waren daardoor de banden niet rond meer. Dat maakte de proefrit wat moeilijk te beoordelen.

Carrosorisch had wel wat mooier gemogen eerlijk gezegd. De voorbumper was onderaan erg beschadigd, een deel ontbrak. Het gaas in de gril vond ik niet zo, maar is eenvoudig te herstellen. Wel wat roest op vreemde plaatsen. Binnenzijde kofferbak en achterklep en onderzijde zijachterraampjes. Onder het voorraam (wel bekende plek) was GEEN roest.

Interieur was netjes. Stoelen moet wellicht wat aan gelast worden, maar de bekleding was in goede staat.

De verkoper maakte een zeer vriendelijke en betrouwbare indruk. Hij heeft de auto niet zo heel lang gehad en had hem gekocht bij een garage. Hij moest hem zichtbaar met tegenzin wegdoen omdat hij verder moest rijden voor zijn werk. Ik kreeg wel de indruk dat hij er zuinig mee om was gegaan.
Rob

nou, ik hoop voor jou dat het ook echt zo'n goede is als je zegt
maar roest op de achterklep is toch normaal ?
Rob
Anonymous

Die roest zat aan de binnenkant van de achterklep, vooral onderaan. Wij vonden dat wel wat vreemd. Uiteindelijk hebben we deze auto ook niet gekocht, wel de GT "phase 1,5" uit het topic te koop gevraagd, bij " renault 5 phaze 2"

Groeten van Kaatje
Tom
Moderator
Car: MB

op die plek heb ik ook een beetje roest. Hoe het kan is mij ook een beetje een raadsel, maar het zit er echt :(
Riël
Über-Spammer

Dan wil je mijn kofferklep van binnen niet zien :D die is helemaal weg ...
Super5

Roest aan de binnenkant van de achterklep zelf (onder 't raamrubber) is niet zo erg... probeer maar eens een R5 te vinden die het niet heeft.

Rotte plekken op de bodem en achterkant van de kofferbak zelf duiden op wat ergers, is mijn ervaring. Die komt namelijk van binnenuit. Vaak zijn dorpels en dragende carrosseriedelen dan ook snel aan de beurt... Dat was bij mijn Supervijfje uit '84 het geval, heb dat proces langzaam gadegeslagen. Afgekeurd en nu staat ie in de tuin, als plantenbak... :lol:

Niels
Think Different: Think Supercinq!
Plaats reactie