Automania.
-
Staat de RMCC er eigenlijk ook?
Denk dat ik ook wel kom, weet nog niet of ik kan kamperen dan! Is maar een kwartiertje rijden vor mij namelijk!
P.S: voor mensen uit het zuiden des lands die via Harderwijk de polder in komen om naar six-flags te gaan, hou er rekening mee dat je flink om moet rijden, want de dijk naar six-flags is ivm werkzaamheden afgesloten tot eind juli! Je moet dan dus helemaal om het dorp Biddinghuizen heen, denk ongeveer 20 a 30 minuten omrijden. Reken er ook op dat het flink druk is op de weg dan! Staat in de zomer altijd vast bij Harderwijk.
P.S: voor mensen uit het zuiden des lands die via Harderwijk de polder in komen om naar six-flags te gaan, hou er rekening mee dat je flink om moet rijden, want de dijk naar six-flags is ivm werkzaamheden afgesloten tot eind juli! Je moet dan dus helemaal om het dorp Biddinghuizen heen, denk ongeveer 20 a 30 minuten omrijden. Reken er ook op dat het flink druk is op de weg dan! Staat in de zomer altijd vast bij Harderwijk.
-
Hmmmms, nog een reden om vrijdag al op de camping te gaan staan!!!!jeroen.k schreef: P.S: voor mensen uit het zuiden des lands die via Harderwijk de polder in komen om naar six-flags te gaan, hou er rekening mee dat je flink om moet rijden, want de dijk naar six-flags is ivm werkzaamheden afgesloten tot eind juli! Je moet dan dus helemaal om het dorp Biddinghuizen heen, denk ongeveer 20 a 30 minuten omrijden. Reken er ook op dat het flink druk is op de weg dan! Staat in de zomer altijd vast bij Harderwijk.
idd jah! Ze zijn een turborotonde aan het maken en zijn ook nog bezig met een nieuwe sluis en ook nog eens om overal 4-baans van te maken enin de zomer is het sowieso al kut op die dijk en nu dus helemaal. Normaal zou je dus rechts kunnen weg uit rijden en et voila six-flags, maar nu moet je dus rechtdoor richting Lelystad, dan door Biddinghuizen heen (das 2 seconden) en dan richting de gebruikelijke (afgesloten) weg en dan kom je halverwege die weg uit. en kom je dr ook.
Makkelijkste is gewoon toch rechtsaf gaan en dan door de bussluis, maar weet niet of dat gaat met een 5 (ivm sprrobreedte)
Makkelijkste is gewoon toch rechtsaf gaan en dan door de bussluis, maar weet niet of dat gaat met een 5 (ivm sprrobreedte)
ik kom ook maar ook onder voorbehoud maar houd er maar rekening mee want speed kon ik ook al niet maar moet er nu toch wel bij zijn.
Groeten uut Grun

Groeten uut Grun
helaas konden we er de vorige keer niet bij zijn(speed)dus gaan we dat ff dubbel inhalen.
we komen met z'n tweeen en als het kan voor 3 dagen.
ik denk dat we met de noordholland-crew even de koppen bij mekaar moeten steken en afspraken maken over die derde dag, want ik wil ook wel de vrijdag erbij trekken, de vraag is alleen hoe gaan we dat regelen?jean-p.d schreef:helaas konden we er de vorige keer niet bij zijn(speed)dus gaan we dat ff dubbel inhalen.
waar is onze zogenaamde camping-coordinator????

Immer wieder die verdammte Holländer
ja en ik en mijn maatje komen ook vrijdag tegen vijf uur gaan we rijden en zondag weer trug gaaf man
kamperen paar kratjes grolsch mee tjooo
tot dan
kamperen paar kratjes grolsch mee tjooo
tot dan
hoe gaat dat met die tenten, want als er maar een dronken eikel met een haring tegen mijn auto aangaat dan is voor mij het feest al zuur
want ik heb gehoord dat je naast je auto de tent neer mag zetten??
geloof mij maar, we zijn zelfs als we dronken zijn voorzichtig met de autoos. en haringen horen in de grond of in de zee en eikels liggen in bepaalde jaargetijden in het bos....experience schreef:hoe gaat dat met die tenten, want als er maar een dronken eikel met een haring tegen mijn auto aangaat dan is voor mij het feest al zuur

Hee Ray gaan we het nou over de zee en haringen hebben 
ok nou hopen dat ik de haringen ook nog in de grond krijg
maar hoe zeker is dat je er vrijdagavond al op het terrein kan en hoe kom je bij elkaar te staan

maar hoe zeker is dat je er vrijdagavond al op het terrein kan en hoe kom je bij elkaar te staan
Hamertje mee voor de haringen en van tevoren met z'n alle afspreken 

-
experience schreef: maar hoe zeker is dat je er vrijdagavond al op het terrein kan en hoe kom je bij elkaar te staan
Tis bijna zeker dat ik en mijn vriendin ook van vrijdag t/m zondag komen.Wat kost het? - Dagkaart 12. - Weekendkaart 20(exclusief feestavond). - Toeslag camping 10 per persoon voor het hele weekend (vrijdag t/m zondag) . - Toeslag Six Flags Holland 12. - Parkeren op de showterreinen GRATIS.
ok ik hoor het wel via deze topic waar en
wanneer we vrijdagavond afspreken lachen man
hik hik en dan :-*
wanneer we vrijdagavond afspreken lachen man

it's your call....Thijs RSI schreef:Hee Ray gaan we het nou over de zee en haringen hebben
is jouw kenteken trouwens ST-HH-49 ofzoiets??? ik zag je maandag rijden in de velserbroek volgens mij!!!
maar ga morgen anders mee naar FNB???

-
Mooi dat er meer mensen vrijdag alvast naar AutoMania gaan

We overleggen de zaken we tijdens de FNB's

zoals morgen, dus komt allen!!!Robert dB. schreef:Mooi dat er meer mensen vrijdag alvast naar AutoMania gaan![]()

Dat kenteken ben ik niet, maar ik was zondag wel in velserbroek.Ray schreef:it's your call....Thijs RSI schreef:Hee Ray gaan we het nou over de zee en haringen hebben
is jouw kenteken trouwens ST-HH-49 ofzoiets??? ik zag je maandag rijden in de velserbroek volgens mij!!!
maar ga morgen anders mee naar FNB???
Vandaag kan ik niet, en met automania zit ik met m'n reet in zuid Frankrijk

-
- Über-Spammer
Wie maakte het lijstje
???

Chris schreef:De opkomstlijst :
- Naam. Auto.
- Janine. R4CV.
- Martijn. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Edwin. R5GTT.
- Steven R5GTT.
- Pieter R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Tino. R5GTT.
- Catrinus. R5GTT.
- Riël. R5GTT.
- Maik. R5GTT.
- XtronX. R5GTT.
- Dirk. R5GTT.
- Sven. R19.
- Ray. Clio.
- Ron. Clio.
- Paul. Clio16V.
- André. Clio16V.
- Robert. Willi.
- Maus. ClioRS.
Meld aub even of je één of twee dagen komt. Sven, hou jij de campinglijst bij?
There will be plenty of time to rest when your dead
-
En Marcel is er uiteraard ook bij. 29 juni ben ik van de partij 

YepRobert dB. schreef:Staat de RMCC er eigenlijk ook?

Jep, we staan er weer met een stand, Ik heb begrepen dat er meer ruimte is dan bij Speed, maar dat krijg ik nog te horen.-Roy- schreef:Chris staat er weer net zo een stand als bij Speed? En voor hoeveel auto's is er ruimte?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Kan je ook voor een dag bij de stand staan?
Ik kan eigenlijk alleen op zondag.....
Ik kan eigenlijk alleen op zondag.....