ik word er echt gek van..

Ben ik mee bezig maik, mijn excuses. Ik probeer het morgen op gelost te hebben. A'right!Maik (WOOFER) schreef:SORRY hoor maar waarom flikkert .NL er de hele tijd uit??
ik word er echt gek van..
Gelukkig wel, ik heb al genoeg negatieve reacties gehad in de mailStefijn (ZakRaket) schreef:Ah, positieve geluiden beginnen te komen
En positieve natuurlijk....Bas schreef:Gelukkig wel, ik heb al genoeg negatieve reacties gehad in de mailStefijn (ZakRaket) schreef:Ah, positieve geluiden beginnen te komen
Bas, check ff mijn post in 'forum upgrade ?' daar heb ik ff geprobeerd de voordelen op te sommen. Misschien kan jij ons wijzen op andere nieuwe features van deze phpbb versie ?Bas schreef:Klopt ploeagah, daar heb je ook gelijk in.
Hehe "oeps"Nick schreef:Klik ik toch in mijn profile aan RTC1 als ontwerp van het forum..... Nou ik schrik me dood. allemaal zwart met rood en geen tekst ...... gelijk maar ff veranderd. Dat is nog niet helemaal goed zo.
Uhm ik gebruik het liefst jouw expertiseStefijn (ZakRaket) schreef:En dat gaat op DIT moment niet helemaal goed zo te zienD8 dat ik m niet meer terugkreeg
Bas, moet ik er nog tijd in steken of gaan jullie er toch zelf 1 maken?