Maar zo'n open buis vind ik toch wel stoer maar niet voor lange afstanden. Onder mijn 21 heb ik een holle buis van voor naar achter en die klinkt erg hard binnen. En als je achterin zit klinkt het nog een stuk harder. Niet echt ideaal dus.
Ik ben zeker van plan om te kijken of dit haalbaar is. Ik ga als alles meezit mijn hele 5 strippen en nakijken. Als het nog de moeite waard is wil ik een vriend van me een RVS sidepipe laten lassen en dan met een metalen hitteshild uit de skirt laten komen aan de linkerkant!Robert dB. schreef:Of je neemt een sidepipe![]()
![]()
![]()
http://www.momo.it daar staat in ieder geval het huidige assortiment opcatrinus schreef:ik ook nog ff off-topic. Wie weet een site waar(het liefst) het hele assortiment van momo velgen op staan. Ben op zoek naar een momo velg maar kan hem niet weer vinden.
sidepipes zijn wel leuk maar bij mijn weten ERRUG verboden, zelfs in de racerij!!Merijn schreef:Ik ben zeker van plan om te kijken of dit haalbaar is. Ik ga als alles meezit mijn hele 5 strippen en nakijken. Als het nog de moeite waard is wil ik een vriend van me een RVS sidepipe laten lassen en dan met een metalen hitteshild uit de skirt laten komen aan de linkerkant!Robert dB. schreef:Of je neemt een sidepipe![]()
![]()
![]()
Eerst maar eens effe sparen!
keb op me 4tje gewoon de uitlaat aan de zijkant zitten, just like standaard. Mag gewoon.Ray schreef:sidepipes zijn wel leuk maar bij mijn weten ERRUG verboden, zelfs in de racerij!!Merijn schreef:Ik ben zeker van plan om te kijken of dit haalbaar is. Ik ga als alles meezit mijn hele 5 strippen en nakijken. Als het nog de moeite waard is wil ik een vriend van me een RVS sidepipe laten lassen en dan met een metalen hitteshild uit de skirt laten komen aan de linkerkant!Robert dB. schreef:Of je neemt een sidepipe![]()
![]()
![]()
Eerst maar eens effe sparen!
Ik heb onder mijn 19 ook de big bore 2, en het geluid is daarvan inderdaad lekker zwaar en diep. Als je niet van veel geluid houd bij constante snelheid moet je er echter niet aan beginnen....ik heb een Peco Big Bore 2 76mm. Ligt nu in de schuur wegens roestschade. Mooi geluid, wel vermoeiend. Zwolle- Rosmalen=koppijn. En dat is alleen de einddemper....
Daar zal ik dan eens effe het 1 en ander over gaan opzoeken. Ik heb altijd al een mooie sidepipe willen hebben, namelijk!Nick schreef:Ik had laatst met EPS gebeld voor een sidepipe voor mijn twingo (uitlaat zou dan net voor het achterwiel uitkomen) en dat mocht gewoon volgens hun. Zou ook met APK kunnen.