Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
gille
Contacteer:

Jasper clio 16v schreef:altijd aangifte doen

anders komen die inbraken ook niet in de statistieken
en dan wordt er nooit iets aan gedaan
ZOALS JE ZELF ZEGT IN DE STATISITIEKEN EN DAS HET ENIGE WAT ER MEE GEDAAN WORD, MAAR EEN JUNK OF AUTODIEF ZOEKEN DAS HUN TE VEEL WERK TIS MAAR EEN RENAULTJE HOOR VOLGENS HUN VAN EEN HARDWERKENDE EN SPAARZAME MEDEPERSOON .BEGRIJP JE
Anonymous

Goof schreef:
Maik (WOOFER) schreef: Koop een lawaaig autoalarmpje :) werkt goed.
Kost dat een beetje dan??
1200 gulden ingebouwd en wel.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

nee joh goedkoper...

als het maar af gaat en lawaai maakt en knippert.. dan is het goe...
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Zie autostyle blad...
martin rs

das echt shit zeg. en je moet zeker aangifte doen. ik heb nog een pioneer radio te koop kan een wisselaar op. voor heeft ie cassette en heb ook nog verschillende speakers liggen. dus mocht er iemand in de buurt wonen en nog nodig hebben kom maar halen.
Anonymous

Maik (WOOFER) schreef:nee joh goedkoper...

Ja als je zelf in je koffer gaat leggen misschien...

Als je dan toch iets koopt zou ik iig voor iets serieus gaan anders kan je hem 's nachts gaan uitzetten om 5 uur :-D
Jasper16v

hoofdletters lossen het ook niet op gille :wink:

als je nix doet komt het ook niet in de statistieken
dus aangifte doen is het minste wat je kunt doen imo
en of het nou een renault is of een vw, etc dat boeit ook nix
Goof

1200 ouderwetse florijnen lijkt mij ook wat overdreven.
Het moet herrie maken, knipperen en belangrijkste, bij voorbaat afschrikken!!
Ja, en niet om 5 uur 's-nachts afgaan :wink:
Verder heb ik geen dikke versterkers, dure radio's of grote speakers in m'n auto, dus tegen diefstal voor dat soort zaken hoef ik me ook niet te verdedigen (met dure klasse 3 alarmen).

Over dat aangifte doen ben ik hem met jullie eens over de statistieken.
Als iedereen in de buurt klaagt over inbraken en niemand doet aangifte, tsja, dan kunnne de wouten ook niet veel.
Ik weet niet hoe in de rest van het land is, maar in Den Haag zit je rustig 3 uur op het bureau om aangifte te doen.
En daar win ik niks mee! Kan ik beter besteden aan het herstellen van de schade ofzo.
Snappie mijn punt.
Hans R.

Goof schreef:Over dat aangifte doen ben ik hem met jullie eens over de statistieken.
Als iedereen in de buurt klaagt over inbraken en niemand doet aangifte, tsja, dan kunnne de wouten ook niet veel.
Ik weet niet hoe in de rest van het land is, maar in Den Haag zit je rustig 3 uur op het bureau om aangifte te doen.
En daar win ik niks mee! Kan ik beter besteden aan het herstellen van de schade ofzo.
Snappie mijn punt.
Gewoon altijd aangifte doen, al weet je al bijna zeker dat je er niks mee opschiet.
Het eerste wat die agent ook zegt is "Waarschijnlij vinden we de dader toch niet".
Maar stel (ja ik weet ik zit nu te dagdromen) ze pakken hem/haar wel dan heb je tenminste een een bewijs om evt. nog iets terug te krijgen.

En tevens is het zo dat alle spullen die gestolen zijn en die je elders kunt gebruiken, die kun je opgeven bij je inboeldelverzekering van je huis..of dat van je ouders.
Denk hierbij aan een zonnebril, die leren jas en die paar honderd cd's die toevallig in je auto lagen :D
Marcel dLC

Klopt, gewoon aangifte doen, is makkelijker voor als je nog wat via de inboedelverzekering terug wilt krijgen.
Bij mij is 2 weken geleden ook ingebroken. Radio, versterker en 20 cd's gejat. Cd's kan ik nu via de inboedel vergoed krijgen omdat ze ook op de aangifte staan.
Geld voor gereedschap misschien ook wel.

Suc6 in ieder geval
Floris
Contacteer:

bij mij is er een paar weken geleden ook ingebroken Goof. Je doet er nix an, eigenlijk moet je er 220V op zetten... >-)
Merijn.V
Contacteer:

Jezus is er een run op gereedschap ofzo???

3 weken terug is m'n klassieke fordje opengebroken en zijn m'n semi-professionele doppenset en lowbudget garagekrik eruit gejat.

De inboedel verzekering dekt tot 225 euro, dus dat red je niet. Daarnaast mijn boxen uit de hoedenplank gesloopt (met grof geweld) en een ingeslagen ruit.

Ze moeten die teringjunks eens uit hun leiden verlossen. Collectieve overdosis ofzo. Teringlijers.
Robke
Car: Lexus IS250

Goof schreef:
1200 ouderwetse florijnen lijkt mij ook wat overdreven.
Het moet herrie maken, knipperen en belangrijkste, bij voorbaat afschrikken!!
Ja, en niet om 5 uur 's-nachts afgaan :wink:
Verder heb ik geen dikke versterkers, dure radio's of grote speakers in m'n auto, dus tegen diefstal voor dat soort zaken hoef ik me ook niet te verdedigen (met dure klasse 3 alarmen).

Als je een fatsoenlijk alarm wilt hebben, moet je denken aan een prijs vanaf ongeveer 200 euro, moet je hem wel zelf inbouwen.
Het belangrijkste van een alarm is de inbouw, ga je met die klote scotchblokjes en kroonsteentjes aan de gang, dan vraag je gewoon om problemen. Alle aansluitingen netjes solderen en alles goed isoleren doet wonderen.

Ik kan via m'n werk een heel goed en compleet alarm leveren voor 195 euro's incl RTC korting. :D
Daar zitten dus twee handzenders bij, detectie op je dueren, motorkap en kofferbak en natuurlijk ultrasoonbeveiliging(voor als ze je ramen inslaan).
Uiteraard zit er ook een knipperledje bij, ook een starblokkering zit erop.

Maar zoals ik al zei, al heb je nog zo'n goed of duur alarm, als het kut ingebouwd is, schiet je er nog niks mee op.
Roy
Moderator

He Ploegah ik dacht niet dat jij 1200 pieken had betaald voor dat alarm van jou :wink: :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Klinkt zeer interessant ....

hoe heet dat alarm?

misschien dat ik zelf nu al eenalarm heb.. maar ik wil eigenlijk een ander....

misschien wel leuk voor na de zomer vakantie :)
(event. voor de vak. al :wink: )
kan je mij wat meer info sturen..
Gegroet maik. (mail aub)
Robke

Je hebt mail!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

robclio16V schreef:Je hebt mail!
Tnx en ik denk erover na..

Je hoort van mij.
Anonymous

-Roy- schreef:He Ploegah ik dacht niet dat jij 1200 pieken had betaald voor dat alarm van jou :wink: :wink:
Nee niet bepaald :lol:

Maar dat was ff zoeken, de goedkoopste offerte was 1200 pieken ingebouwd en wel
ed_pret

oke ik voel met goof en paul mee

mij hebben ze ook geflikt en ik heb al 1 keer een junk op paul kruger plein in mekaar geschopt dat ie me gejatte boxen kwam verkopen..

ZET EEN ALARM ERIN! je kan bij halfords of gamesa of chris slager die carpoint alarms halen. Geloof mij..als je die dingen goed aansluit dat ze loeien.(tip koop wel een zware sirene los) FOK die kaolo dure klasse 2/3 alarms is toch schandalig! ben je minimaal 1200/1500 GULDEN kwijt om je te bewapenen tegen een ter*ng junk van 1 eurocent! Overheid moet die alarms goedkoper maken kom nou..Verzekering geft je ook maar 5 a 10 % korting als je een 'klasse' alarm laat inbouwen MET INBOUWCERTIFICAAT a 250 piek! donder op stelletje oplichters!

Laat me 1 ding zeggen, als een junk/mongool snachts langs je auto loopt en je ruit intikt dan heeft ie met een Clifford OF Carpoint(halfords) alarm zowieso minimaal 2/5 minuten de tijd voordat iemand maar op straat staat om hem in de klauwen te grijpen(als iemand dat al durft). Dus elke lauwe mafkees die geld nodig hefet of gewoon dronken is en overmoedig is die durft dan een ruitje in te tikken snel te rukken aan de radio en dan de benen te nemen....tot ik hem tegenkom, schop z'n ballen echt helemaal tot bloedens toe..

Ma goed, in elk geval..neem een alarm. die ultrasoon sensoren zijn echt aan te bevelen! Mij zou het als dief echt niet uitmaken of ik nou een gt alarm of cobra of beverwijk alarm zie. BEHALVE ALS IK DE AUTO ZOU MEENEMEN! voor dat geval tieft er een startonderbreker in!

AAAAAAAAAAAAAAAAA me bloed kookt nu ongelooflijk

ik ga offline .
rasit..

als je een lekkere noclaim korting heb zou ik beperkt casco erbij nemen, krijg je alles vergoed bij inbraak en dat is zeker mooi meegenomen, zo werd er een keer bij mij ingebroken, niks meegenomen maar het slot was ernstig geforceerd, ik kreeg bijna 1000 gulden uitgekeerd, heb voor het geld de sloten meteen weggewerkt uit de deurtjes en ik hield er nog een leuk bedrag aan over ook :)
Steven
Car: M536

ed_pret schreef:Mij zou het als dief echt niet uitmaken of ik nou een gt alarm of cobra of beverwijk alarm zie.
Licht toe :)
rasit..

hij douwt heel die wagen gelijk de vrachtwagen in geloof ik :)
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:
ed_pret schreef:Mij zou het als dief echt niet uitmaken of ik nou een gt alarm of cobra of beverwijk alarm zie.
Licht toe :)
huh? extra licht erbij bij een beverwijk alarm? nog nooit van gehoord. waar koop je die? :wink: :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
ed_pret

ik DOELDe uiteraard op zo'n alarm van 75 goeloe ofo!!

zo eentje waarvan het ledje op de meest onregelMATIGSTE manier knippert...alarm is een alarm en loeien doet ie toch :)
jeroen.k

Stuur mij aub ook ff wat info over dat alarm.

:D
Goof

robclio16V schreef: Ik kan via m'n werk een heel goed en compleet alarm leveren voor 195 euro's incl RTC korting. :D
Daar zitten dus twee handzenders bij, detectie op je dueren, motorkap en kofferbak en natuurlijk ultrasoonbeveiliging(voor als ze je ramen inslaan).
Uiteraard zit er ook een knipperledje bij, ook een starblokkering zit erop.
Mmmm, ook ik ben zeer geinterreseerd, Rob. 8) :p
Wil je mij ook wat meer info mailen??

Denk trouwens als ik er een alarm/cv in heb zitten meteen die sloten er uit haal.
Volgens mij weet elke junk dat dit soort slotjes geen reet voorstellen.
Robke

Jullie hebben mail!
The Saint

zullen we hier het algemene inbraak en vandalisme topic van maken. ik ben wel benieuwd naar de echte getallen uit de praktijk, dat zegt meer dan bewerkte statistieken.

vannacht was het weer zover, tweede keer dit jaar.
zit ik vanochtend koffie te drinken, en naar de politie te kijken, die druk bezig is in de straat, met ogenschijnlijk belangrijk niks doen, komen ze naar de voordeur en bellen aan, is die auto van u vragen ze en terwijl ik ja zeg denk ik wat nu weer.
vragen ze of ik al aangifte heb gedaan, ik vraag waarvan, is er iemand in de zijkant gereden dan. nee, ingebroken.

radio, blaupunkt, een jaar oud, weg, maar erger twee ruiten kapot, eentje om te oefenen en eentje om echt in te breken, sierlijsten kapot en lakschade.

gelukkig ben ik wa casco verzekerd, weliswaar met eigen risiko van 150 euro, maar toch word ik er een beetje moe van want het kost altijd geld en veel ergernis en tijd, komt nog bij dat het frontje in de auto lag en het alarm kapot was.

blijkt volgens de politie, dat afgelopen nacht in de buurt bij mij in 14 huizen is geprobeerd in te breken en ook nog en passant enkele auots te zijn open gebroken, bij mij in de straat alleen al 3, en dat zijn maar 18 huizen.

wie was er dit weekend nog meer aan de beurt.......
ed_pret

ik voel met je mee, kwam er vandaag achter dat een i^&^*(^& wederom in me renaultje heeft in gebroken.. EN WAAROM?

mijn 5gtt staat al zolang stil, er zit maar 1 stoel in voor de rest zit er geen h o l in toch moeten ze een slot forceren en daarbij gelijk een leuke deuk in de deur maken.

grmbl

nog 1 maandje dan kunnen me vijfjes de garage in.

en ik kan geen alarmpie erin gooien want er ligt geen accu in :(
Floris
Contacteer:

ed_pret schreef:ik voel met je mee, kwam er vandaag achter dat een i^&^*(^& wederom in me renaultje heeft in gebroken.. EN WAAROM?

mijn 5gtt staat al zolang stil, er zit maar 1 stoel in voor de rest zit er geen h o l in toch moeten ze een slot forceren en daarbij gelijk een leuke deuk in de deur maken.

grmbl

nog 1 maandje dan kunnen me vijfjes de garage in.

en ik kan geen alarmpie erin gooien want er ligt geen accu in :(
kan je meteen vertellen dat je eens wat aan die APK van die auto's moet doen! :wink:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Heb van goede bronnen dat ed_pret er wat aan gaat doen :lol:
SilverRS

Alpine
Als het maar hard gaat!
ed_pret

omdat ik met me lompe r**t zo rustig aan heb gedaan met dit 'projectje' is die wagen gewoon onder me r**t weggeroest :(

was wel weer een goede eerste indruk bij die gasten van citrus..ma toffe kerels daar hoor

in elk geval heb ik een andere carro klaar staan en die wordt wel goed aangepakt (again promises..)

we shall see

ennu die ouwe van maik en remco-x, carro is naar sloop en motorblok is al in een andere zwarte geplaatst moet alleen nog kleine dingetjes aan gebeuren en dan rolt die ook weer door de regio haaglanden!
Plaats reactie