stuurhuis

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
RickGT TURBO
Contacteer:

JBL (Dirk) vertelde mij dat er een schroef door een soort klem zit bij het knik scharnier.

En als je die schroef niet heb dan kan je het stuur omhoog en naar beneden (in verlengde van de as alleen) duwen.

Nou heb ik dat. En ben ik opzoek naar die schroef + klem gegaan en kan het totaal niet vinden.

Kan iemand me hier even mee helpen? Mischien foto's? JBL kan je het hier nog eens uitleggen? Dan is het gelijk voor de toekomst voor andere mensen ook op het forum te vinden.

Thanks!!!!!!
Anonymous

Rick als je wilt maak ik er morgen een foto van want
ik heb toevallig deze week bij die witte die naast de brug staat het blok eruit gehaald,nou ja eigenlijk is er bijna alles uit alleen het stuurhuis is nog compleet. :D :D
Dirk (CRX)

je volgt je stuurpen omhoog vanaf je pedalen tot die knik.. na die knik loopt ie rechtstreeks op je stuur af.. vlak na de knik nog op dat gewricht zit een schroefgat, DAAR moet je die schroef injagen zodat je die pen richting je stuur weer in dat gewricht vastklemt..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
RickGT TURBO
Contacteer:

JBL-GT-Turbo schreef:je volgt je stuurpen omhoog vanaf je pedalen tot die knik.. na die knik loopt ie rechtstreeks op je stuur af.. vlak na de knik nog op dat gewricht zit een schroefgat, DAAR moet je die schroef injagen zodat je die pen richting je stuur weer in dat gewricht vastklemt..
Thanks!
Ik ga vanavond weer even kijken. Ik kon dat schroef gat niet vinden. Ik laat je het resultaat weten...
Plaats reactie