File door mij ontstaan:((

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Zo vanmorgen ging ik weer zoals gewoonlijk naar mijn werk, kwam natuurlijk weer in de file terecht.
En ja hoor ben ik er bijna doorheen, spuit mijn koelvloeistof onder mijn motor kap vandaan.

En daar sta je dan midden in de file.
De ANWB kon er nauwelijks komen :( dus moest ik lang wachten. Die hebben mij weg gesleept, naar een parkeerplaats bij de IKEA omdat het daar veiliger was om mij te helpen.

Zij hebben mijn koelvloeistof weer bij gevult en geen lek geconstateerd. De vloeistof is er bij de dop uitgespoten gelukkig, allemaal witte rook en ik hoorde borrel de borrel.

De oorzaak was dat de Fan niet aangeslagen is, en dat domme ding sloog wel aan toen ik mijn motorkap open deed :evil: .

De termostaat is zeker kappot?? Maar wel wreemd hij na een tijdje aansloog toen ik de motor uit deed.
Anonymous

Het gaat trouwens over een Clio 16V
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Da's knap k** Daniël!

Wat zei de ANWB meneer? Dealerbezoekje?
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

zal waarschijnlijk een thermo kontackt zijn die stuk is of de bedrading er van laat ff uitzoeken bij een bovag garage of de dealer
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
rasit..

komt vaak voor dat hij aanslaat als je de motor uit zet..
BartK (Adrenalin)

Heb ook eens het zelfde gehad met m'n clio. Toen was het thermocontact naar de knoppen. Tijdje terug zag ik de temperatuur weer behoorlijk oplopen. Bleek dat een van de kabels in de stekker was afgebroken :( . Dit is trouwens nog net goed afgelopen op de heenweg naar speed 2002. Gelukkig is alles nu weer in orde.
-Ray-
Contacteer:

die van mij slaat helemaal niet meer aan, op weg naar speed had ik het ook dat ik in de file stond, hupla temperatuurlampje ging aan, heb het wel eens eerder aan de hand gehad, dus raampies open, kachel op 3 en afblazen die hete lucht!!

maar het moet wel even gemaakt worden..... :(
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Ik ga nu eerder heen voor een grote beurt, ik maak morgen een afspraak bij de garage. Laat ik gelijk naar versnellings bak etc kijken.

Daar gaat mijn spaargeld alweer, kut wat is dat ding duur. Weer geen ICE deze maand grr.
Floris
Contacteer:

Als je aan een Renault begint, weet je dit eigenlijk van te voren! :p
Anonymous

Floris schreef:Als je aan een Renault begint, weet je dit eigenlijk van te voren! :p
Dat is niet helemaal waar. 8)
Ik heb nu 33000km gereden met mijn 19, en heb aan onkosten voor ongeveer 900 gulden gehad. Dat is wat direct nodig was, dus geen onderhoud en dergelijke.

Wat ik aan problemen had was, 2X wiellager(1tje gratis :D ) temperetuurs sensor(van t koelwater)
En de gassmoorklep of zo iets.

Dat was alles aan problemen met mij 16vtje.
Ik mag denk ik niet klagen.

Mzzl... :p
Anonymous

Vandaag naar de garage geweest voor een grote beurt.
Bleek dat er gewoon een sterker los hing :lol: , een week lang met verwarming op hoogste stand gereden :). Dat krijg je als je geen verstand van auto's hebt :(
Plaats reactie