schokdemper Clio 16v, kapot?

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Patrick L.

Zo, ik heb weer wat aan me Clio. Nadat ik het stuurprobleem heb opgelost kom ik er net achter dat de linker schokdemper meer uitsteekt dan de rechter :( . Dit gezien vanuit de motorruimte, dus waar de bestigingsmoer boven op zit.Lijkt net of er een borgring weg is ofzo, kan dat? Iemand anders ook al zoiets gehad? Morgen haal ik die veerpoot er eens onderuit, kijken of ik het kan oplossen.
Marius

Er zit een soort stootrubber in je veerpoot, deze willen na een aantal jaar nog wel eens inzakken en zo voor een hoogteverschil zorgen.
Patrick L.

Ik weet wat je bedoelt, morgen weet ik meer...Ga zowieso nieuwe schokdempers bestellen, deze hebben hun beste tijd gehad.Ik kan korting krijgen bij de renodealer, maar ik twijfel om een ander merk te nemen, Monroe ofzo.
Patrick L.

Ben ff bij Profile geweest voor schokbrekertest. Zijn in orde, bij Reno een revisiesetje gehaald met o.a nieuw toplager, dat zal het probleem moeten oplossen. Scheelt weer een paar Euro`s :D :)
Marius

Ah mooizo, dat drukt de kosten weer wat.
Plaats reactie