Adieu......mijn 5je is overleden

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Daaf (Davy)

Snik, zoals jullie al wisten hade ik een tijd geleden mijn ruit er al uitgesloopt vanwege lekkage.... Afgelopen hemelvaart (hoe ironisch) was het dashboard aan de beurt. Wat ik daar aantrof was niet leuk.....Veeeeeeeeeel roest! :( Martijn, jij ebt de fotos....misschien aardig ter lering ende vermaak :( om deze te plaatsen? Dit is dus hoogstwaarschijnlijk nie meer op te knappen, maar ik sta altijd open voor suggesties en aanbiedingen :).

Mijn r5 avontuur loopt niet over rolletjes. mijn eerste gt was compleet doorgerot (en dat had ik kunnen weten...beter kijken dus), mijn tweede (deze) is dus qua dragende delen hard maar achter het dashboard compleet rot (en dat kon ik dus niet zien)....Denk je een leuke GT gekcoht te hebben......he zin om die verkoper met een krik te bewerken >-).....

Dus.....waarschijnlijk ben ik op zoek naar een andere GT (kannie zonder).....iemand eentje in de aanbieding. Gaarne ZONDER roest :).

mzzl
Floris
Contacteer:

DAVE! wat is dit allemaal voor naar nieuws?! Het ging allemaal zo lekker met sleutelen. Probeer ff op marktplaats te kijken! Je weet wel bij wie je de meeste onderdelen kan halen :wink: , maar boven alles, ik hoop dat je niet zoveel tegenslagen meer krijgt hoor!
Goof

Ai, da's niet leuk om te horen.
Is daar echt niets aan te doen door een beetje lasser??
martin rs

das wel balen zeg. maar mischien kan je nog wel wat onderdelen bewaren of een goede kopen met een kapot motorblok zo een staat er hier op de sloop als jou blok nog goed is dan zet je die zo over ..... toch?
Daaf (Davy)

Floris schreef:DAVE! wat is dit allemaal voor naar nieuws?! Het ging allemaal zo lekker met sleutelen. Probeer ff op marktplaats te kijken! Je weet wel bij wie je de meeste onderdelen kan halen :wink: , maar boven alles, ik hoop dat je niet zoveel tegenslagen meer krijgt hoor!
Ja kut! Was aardig goed op weg met klussen enzo. Einde verhaal dus. Lassen gaat erg veel geld kosten. Floris...waaar halen jullie al jullie 5jes vandaan. Heb nog niet gezien dat jullie klubje een rotte had. Kunnen jullie je ogen voor mij openhouden?

thanks
Anonymous

Dave, had jij die vijf van die maat vna mij gekocht ?

(witte phase een, gele koni's, watergekoelde turbo, 15inch wielen, remus deronder)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Wij houden onze ogen open :) voor je Davi
Daaf (Davy)

Ploegah schreef:Dave, had jij die vijf van die maat vna mij gekocht ?

(witte phase een, gele koni's, watergekoelde turbo, 15inch wielen, remus deronder)
Nope, was voor deze naar Enschede gereden en dacht een harde te hebben. Volledig hard....op het dashboard na dan....:(. Jammer dat ik daar nou net niet even achter kon kijken.
Daaf (Davy)

Maik (WOOFER) schreef:Wij houden onze ogen open :) voor je Davi
Thanks Maik! Ik hoef ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten hoor (liefst wel natuurlijk :lol: ) Mag wel iets kosten. Money to burn :p

Rotte motor kan ook natuurlijk. Mijn motor is nogt wel ok volgens mij. Heb alleen nog nooit een motor verwisseld, dus dat zal even vloeken worden.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

alsje mij een indicatie kan geven van wat je zoekt.. dan kunnen we daar ongeveer naar kijken :)
Daaf (Davy)

Maik (WOOFER) schreef:alsje mij een indicatie kan geven van wat je zoekt.. dan kunnen we daar ongeveer naar kijken :)
Iets met GEEN roest :evil: . Liefst phase 2. Kleur is niet echt belangrijk. Liefst geen wit. Parelmoer is Ok. Verder maakt het me niet zoveel uit. Liefst een goede motor zodat ik geen motor hoef over te lepelen (of anders hulp gewenst me overzetten motor :) ). Verder heb ik nu een donor auto :lol: dus als er wat stuk is dan kan ik dat vervangen. Zulk soort dingen als aandrijfassen en lagers kan ik zelf slecht tot niet vervangen dus is handig als die goed zijn.

Qua geld....tsja noemm eens wat. 1000-2000 euro afhankelijk van de staat.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

okidokie.
Daaf (Davy)

Maik (WOOFER) schreef:okidokie.
Maik,

Heb jij mijn telefoonnummer evt nog nodig of doen we dit via de mail? Supertop dat jullie je ogen voor me gaan openhouden.

Thanx
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Is daar echt niets aan te doen dan?!?!?!
Lassen???!?!?!?!?!?!

Ik heb zelf namenlijk ook nogal een roestig probleempie en dat is nu ook een lasser mee bezig.(zie topic "dorpels lassen"....)

Ik vind t gewoon zo zonde om hem meteen weg te doen.
Maar ja..als er niet aan te beginnen valt....:(

Echt zwaar klote voor je!
"I feel your pain!" (een beetje dan!)

Voor ons is t op dit moment echt even RoestEnNarigheidAchtervolgenULangeTijden........ :(

Als ik een gtt'tje tegenkom dat iets lijkt dan laat ik t weten.
Al ben ik nou ook niet zo'n ster in t uitzoeken van die dingen.... :( ;) :lol:

mazzl.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Davy schreef:
Maik,

Heb jij mijn telefoonnummer evt nog nodig of doen we dit via de mail? Supertop dat jullie je ogen voor me gaan openhouden.

Thanx
We mailen wel... 8)
Daaf (Davy)

Maik (WOOFER) schreef:
Davy schreef:
Maik,

Thanx
We mailen wel... 8)

Is goed! 8)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Gecondoleerd ....................
Anonymous

Davy schreef:
Maik,

Thanx
Errug klote hè Davy..:(

ik zal de foto's online plaatsen..
Ik ben echt veel gewend van GT's en roest, maar hier is echt geen redden aan.
martin rs

zoals ik al zei hier staat een goed chassis
Serge1916V

Das kut ja,
Waarom heb je trouwens het dashboard eraf gehaald ?
ALs je had laten zitten dan had je het niet geweten.
Wat je niet weet, wat niet deert!! :-*
Greets

Veel Suckie suckie :p
Daaf (Davy)

martin rs schreef:zoals ik al zei hier staat een goed chassis
Martin,

Wat zit er nog wel op en aan. Of is ie al helemaal kaal? Staat ie er al lang. Alleen kapotte motor?

Probleem voor mij is ook dat ik in leiden woon en niet effe 1,2,3 naar Grun kan rijden om daar een GTtje op te halen. Hoe? Heb geen trekhaak of autoambulance. Huren......kost me erg veel denk ik.

Maar toch super dat je met me mee denkt! :)
Daaf (Davy)

Errug klote hè Davy..:(

ik zal de foto's online plaatsen..
Ik ben echt veel gewend van GT's en roest, maar hier is echt geen redden aan.[/quote]

Nee idd. Zet ook die foto van mij lachend naast mij Gttje er maar bij. Kunnen we effe lachen :lol:

Dashboard eraf gesloopt om uit te zoeken waar al dat water vandaan kwam als het geregend had......:)
Anonymous

Davy schreef:
martin rs schreef:zoals ik al zei hier staat een goed chassis
Martin,

Wat zit er nog wel op en aan. Of is ie al helemaal kaal? Staat ie er al lang. Alleen kapotte motor?

Probleem voor mij is ook dat ik in leiden woon en niet effe 1,2,3 naar Grun kan rijden om daar een GTtje op te halen. Hoe? Heb geen trekhaak of autoambulance. Huren......kost me erg veel denk ik.

Maar toch super dat je met me mee denkt! :)
Ambulance huren is voor 100 euro wel te regelen hoor (exclusief brandstof)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ook met brandstof.

alleen dan word niet je auto vervoert maar jij zelf :lol: hahaha 8) :D
Steven
Car: M536

Mail Sven ff, die kan wel een roestvrije carros voor je regelen geloof ik.
martin rs

ja dat chassis is oke vloer zit erin dashboard ook nog hij staat hier in oudehaske. ze hebben er meer staan bumpers en skirt er ook nog op en zo een middenconsole. motorblok zier er nog oke uit er mist alleen een turbo en andere onderdelen vandaar dat ik zeg zet je blok over en je bent klaar.
Dirk (CRX)

welke bedoel je? die grijze of die blauwgrijze? want beide zaten toch wel redelijk onder het roest..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
martin rs

nee er staat weer een nieuwe hier fase 2. alles er nog op die kerel bracht hem hier omdat ie niet meer wou starten dus hij moest iedere keer aanduwen en de auto was van zijn vader en die was overleden en ja hij had een hekel aan renault en wou er geen verzekering en wegenbelasting voor betalen dus dan maar naar de sloop met dat ding he. hij staat er sinds maandag ochtend
martin rs

zat trouwens ook rode bekleding in anders had ik je wel gebeld :) :) :)
Daaf (Davy)

Steven schreef:Mail Sven ff, die kan wel een roestvrije carros voor je regelen geloof ik.
Sven? Wat is zijn emailadres?

By the way. Kan iemand misschien wat fotos van die phase 2 in Oudehaske maken. Of meer info geven, zoals kleur, wat ie moe kosten ed.

Thanks
martin rs

eh ja kan ik hij is rood prijs weet ik niet en kwam aanrijden dus hij reed. prijs weet ik niet. een sloop auto is nooit duur toch of wel????
Daaf (Davy)

martin rs schreef:eh ja kan ik hij is rood prijs weet ik niet en kwam aanrijden dus hij reed. prijs weet ik niet. een sloop auto is nooit duur toch of wel????

JA, graag fotos. Tis toch handig om even te kijken wat er staat voordat je naar Oudehaske gaat rijden :)

Thanks Martin
Floris
Contacteer:

Dave, hier een van marktplaats:

Aangeboden: RENAULT 5 GT TURBO BJ 86
Prijs: EURO 1250,00
Beschrijving: RENAULT 5 GT TURBO BOUWJAAR 1986, PARELMOERWIT, ZIET ER NETJES UIT MET RESERVE ONDERDELEN.
TEL: 0617066920 OF E-MAIL

Foto: Geen foto beschikbaar
Naam: R. VISSER

Telefoonnummer: 0229-261957
Provincie: Noord Holland
Plaatsings datum en tijd: 01-05-2002, 14:17:56
martin rs

hoe moet ik daar nou fotos van maken ik heb niet eens een fototoestel. ik wil er wel even voor je heen rijden het is bij mij om de hoek dus ik kan wel ff kijken zeg maar wat je wil weten. de staat was wel oke geen roest dus!!!!
Floris
Contacteer:

En nog eentje:

Aangeboden: R5 GT TURBO te koop of te ruil
Prijs: € 1800
Beschrijving: ik bied deze r5 te koop aan omdat ik verder moet rijden naar mijn werk.
deze turbo is motorisch 100% en is voorzien van:
sportuitlaat met echt mooi geluid
race gaas ipv de gril
raamsticker met de tekst gt turbo
booskijkers in kleur op de koplampen
centrale vergrendeling

p.s hij is grijs heeft 135.000 op de teller en is apk gekeurd tot eind december

deze turbo is ook te ruil tegen een auto op lpg
Foto: Klik hier voor een foto
Naam: hofman
Telefoonnummer: 0619834727
Provincie: Drenthe