Ik had van Nick2 een openlucht filtertje mee gekregen toen ik wat leuke spulletje bij hem haalde.
Is geen K&N maar gewoon een b-merk.
Ik heb het er maar eens voor de gein opgezet bij mij. En direct merk ik verschil. De Turbo krijgt nu meer en veel makelijker lucht. Ik merk het qua acceleratie dus duidelijk wel. (ik reed ineens weg tijdens het racen met een CRX V-tec.... tot 160 toen kwam hij voorbij

Dus nu wil ik het gaan houden. Maar dan moet ik wel een leuk schildje gaan bouwen. Want warme lucht is niet de bedoeling.

Iemand hier ervaring mee? Ik ben niet van plan om te lassen. Maar verder is alles natuurlijk mogelijk.
Wat voor materiaal gebruikt iedereen daar voor?
Heeft iemand ervaring met het weghalen/slopen dan de huidige lucht inlaat. Want dat zit geloof ik ergens boven de intercooler vast geklonken.
Als ik daar die inlaat nou weg haal. Dan haal ik ook een stroming van luch voor de intercooler weg. Dus slechtere intercooler koeling?
Verder weet ik dat metaal een goede warmte geleider is. Dus is een metalen afscheiding een slecht idee geloof ik.
Ik heb gister ook gemerkt dat m'n ontsteking warm word aan de andere kant van het schot. Dit omdat de schroeven die door het schot zitten warmte geleiden.
Bestaan er andere metalen die minder goed warmte geleiden? Zodat ik die schroeven kan vervangen.