De Onbekende Renault.
dat kan er maar 1 zijn: Nick!! heeft ie niet eens teruggeseind?? wat een *** zeg..... 

Immer wieder die verdammte Holländer
Vandaan in Enschede op de Hengelose straat,
Een Clio 16v. Staat wel goed.
Hij zwaaide wel terug. (wat Nick niet deed
)
Een Clio 16v. Staat wel goed.
Hij zwaaide wel terug. (wat Nick niet deed

vrijdag gespot in de velserbroek:
een zwarte clio RSi??/16V?? (ging te snel) met het kenteken st-hh-49 kan er een lettertje naast zitten, wel zag ik dattie smoke achterlichten had.
was dit niet toevallig thijs rsi????
een zwarte clio RSi??/16V?? (ging te snel) met het kenteken st-hh-49 kan er een lettertje naast zitten, wel zag ik dattie smoke achterlichten had.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
Vrijdag nacht gespot op FNB.
Verkleurde oranje Renault 5 AUTOMAAT
ehehhehe
Verkleurde oranje Renault 5 AUTOMAAT

ehehhehe

-
dat zou Riël geweest kunnen zijn, hij heeft een tweekleurige GTT en woont in de buurt van Sittard.Moontje schreef:Ik reed vanochtend, omstreeks 8.45 uur over de Hasseltsebaan in Sittard... Ik kwam een wit/oranje Renault 5 tegen, met een oranje raamsticker (balk)... volgens mij lid van RTC... Wie was da ??? Of weet wie da was ?????????![]()
doeiiiiiiiiiiiii,
-
- Contacteer:
Gisteren (zaterdag 11 mei) rond een uurtje of acht in de avond gespot voor het stoplicht aan het einde van de Utrechtse baan in Den Haag, een groepje van 3 Reno's:
Een donkerblauw gtt, 'rally-style', rooie kooi, nummer 274 erop geplakt. Volgens mij herken ik deze kooi van iemand van het forum, hij loopt heel vreemd bij de raamstijl voor.
Daarachter een groene gtt, gereden door een dame
En daarachter weer een Willie,
Nou, iemand moet toch weten wie dit zijn...
Gijs
Een donkerblauw gtt, 'rally-style', rooie kooi, nummer 274 erop geplakt. Volgens mij herken ik deze kooi van iemand van het forum, hij loopt heel vreemd bij de raamstijl voor.
Daarachter een groene gtt, gereden door een dame
En daarachter weer een Willie,
Nou, iemand moet toch weten wie dit zijn...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
Ja dat was ik.... was op weg naar Cinestar. zag je wel knipperen, maar was druk in gesprek. Toen ik al voorbij was, dacht ik al dat jij het was. Ging allemaal net iets te snel. Jammer....ArjanR19 schreef:Gespot in Enschede.
Om ongeveer 21uur op de Aukevleerstraat.
Een gouden Twingo met RS bumper en booskijkers op de motorkap gelast.
Volgens mij was dat Nick??? Ik heb nog een groot licht gegeven.
Mzzl...
Noop ik was het niet!!!Ray schreef:vrijdag gespot in de velserbroek:
Ik kwam net zondag (moederdag) om 20.30 uur bij de shell/connection op de leidsevaart in haarlem een zilvere 16V tegen helemaal standaard kenteken 22-DP-XD
-
- Contacteer:
Robert dB. schreef:gaaaf man!! ghehehePloegah schreef:Dat meen je niet !!!robclio16V schreef: Verder een BMW(??!!) 3-serie E30 model, zag er niet echt mooi uit, maar had wel 3 Renault Tuning Club stickers op z'n zelfverbouwde bumper zitten.
Reed op de Aartshertogenlaan richting het Sportiom.
We waren stickers aan het plakken bij de mac en die kerel vond het goed dat we ze op ze auto plakte. hij vond het wel mooi staan dus hij liet het zitten zei die. Hij heeft nog woord gehouden ook !
Dit is nu echt kickeh. Die stikkers zijn er op geplakt op de terugweg van speed naar huis toen we nog effe wat gingen eten bij de mac in rosmalen.
Gaaf dat ze er nu nog op zitten.
Mazzelzzzzzzzzzzzz
-
- Contacteer:
ja... dat moet Riel geweest zijn... Kan nie missen eigenlijk...Patrick L. schreef:dat zou Riël geweest kunnen zijn, hij heeft een tweekleurige GTT en woont in de buurt van Sittard.Moontje schreef:Ik reed vanochtend, omstreeks 8.45 uur over de Hasseltsebaan in Sittard... Ik kwam een wit/oranje Renault 5 tegen, met een oranje raamsticker (balk)... volgens mij lid van RTC... Wie was da ??? Of weet wie da was ?????????![]()
doeiiiiiiiiiiiii,

ik moet maar weer gauw naar een meeting , want ik heb verschijdene GTT's nog niet gezien! 
-
- Über-Spammer
Zwarte Renault 5 TL
zelfs zo onbekend dat ik niet weet welk nummerbord hij/zij heeft..
oja het was in:
Zuid-Holland
Den Haag
Loosduinen
Krayenstein
zelfs zo onbekend dat ik niet weet welk nummerbord hij/zij heeft..

oja het was in:
Zuid-Holland
Den Haag
Loosduinen
Krayenstein
die zie je zo gruwelijk veel, dat ze bijna niet meer opvallen! 

-
- Über-Spammer
deze wel..Floris schreef:die zie je zo gruwelijk veel, dat ze bijna niet meer opvallen!
zal proberen een foto ervan te maken

en ff een RTC sticker te geven natuurlijk

-
- Contacteer:
Gezien !!!! Centrum Sittard... Een heeeeeeeeeeeeeele mooie nieuwe Clio Sport, rood... Kenteken ..-HZ-T.
Was wel nog standaard...
Toevallig een bekende ???????????????
doeiiii,
Moontje...
Was wel nog standaard...

Toevallig een bekende ???????????????
doeiiii,
Moontje...
Als je iedereen die in een TL rijdt een sticker gaat geven, ben je snel door je geld heen Maik!

moontje wij wilden binnenkort ergest aan het einde van deze maand ff bijeen komen bij de bp de geuselt hier in maastricht misschien heb je interesse om ook ff langs te komen dan kun je zien wie wat is en wat heeft.Moontje schreef:ja... dat moet Riel geweest zijn... Kan nie missen eigenlijk...Patrick L. schreef:dat zou Riël geweest kunnen zijn, hij heeft een tweekleurige GTT en woont in de buurt van Sittard.Moontje schreef:Ik reed vanochtend, omstreeks 8.45 uur over de Hasseltsebaan in Sittard... Ik kwam een wit/oranje Renault 5 tegen, met een oranje raamsticker (balk)... volgens mij lid van RTC... Wie was da ??? Of weet wie da was ?????????![]()
doeiiiiiiiiiiiii,
lijkt me leuk als je ook zou komen,misschien nog anderen interesse?
-
Vandaag gespot in Assen bij het TT-circuit:
Een clio 16v in Williams-look. Heb helaas geen kenteken kunnen lezen, bosjes zaten ervoor. Iemand van het forum vandaag naar "An American Sunday"
geweest?
Een clio 16v in Williams-look. Heb helaas geen kenteken kunnen lezen, bosjes zaten ervoor. Iemand van het forum vandaag naar "An American Sunday"

-
- Contacteer:
moontje wij wilden binnenkort ergest aan het einde van deze maand ff bijeen komen bij de bp de geuselt hier in maastricht misschien heb je interesse om ook ff langs te komen dan kun je zien wie wat is en wat heeft.
lijkt me leuk als je ook zou komen,misschien nog anderen interesse?
Houd me maar op de hoogte van datum en tijdstip !!! Lijkt me wel een leuk plan !!!

doei doei,
Moontje...

-
- Contacteer:
Vandaag gezien op de A2, ter hoogte van Sittard.. Blauwe Renault 19 16v.. Williams look... Helaas geen kenteken...
doeiiiiiiiiiiiii,
Moontje...

doeiiiiiiiiiiiii,
Moontje...

Reed deze zonder kenteken?!

-
- Contacteer:
haha, chris, klopt,
ik reed op de A12 en had honger
ik reed op de A12 en had honger

-
- Contacteer:
Uhm... nee, dat niet... Maar het kenteken weet ik niet meer... Was trouwens een fransoos...
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
Moontje...

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
Moontje...

-
- Contacteer:
in een citroen ofzo
?
Hoorde je me ook rijden of nie?
Ik heb wat filters uit mn uitlaat getrokken.

Hoorde je me ook rijden of nie?
Ik heb wat filters uit mn uitlaat getrokken.
-
[quote="Chris]
Ik zag je rijden, je ging net weg, maar ik ree "undercover"
[/quote]
In de Picasso Chris?
Ik zag je rijden, je ging net weg, maar ik ree "undercover"

In de Picasso Chris?
-
- Contacteer:
Picasso sucks...
(sorry, moest effe)....

(sorry, moest effe)....