hoi heb een technische uitleg nodig voor hety verwijderen van de motortjes van de elektrische ruiten van een GTT phase1 iemand ????,
thanks en greetings
elektrische ramen
-
- Contacteer:
denk er wel ff om bij het loshalen van het deurpaneel dat je deurkabouters er niet uitlopen he
het makkelijkste is gewoon de zeef (uitlekmandje) uit de keuken te gebruiken om ze op te vangen
het makkelijkste is gewoon de zeef (uitlekmandje) uit de keuken te gebruiken om ze op te vangen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Daar zijn ze weer 
Maar de raamkabouters zijn nu gepromoveert tot deurkabouters? Zeker omdat ze nu ook de vergrendeling en de electrische ramen erbij mogen doen
edit: Voor Gille: Doe ff een search, dit topic is al meerdere x-en besproken.

Maar de raamkabouters zijn nu gepromoveert tot deurkabouters? Zeker omdat ze nu ook de vergrendeling en de electrische ramen erbij mogen doen

edit: Voor Gille: Doe ff een search, dit topic is al meerdere x-en besproken.
heb wel wat gevonden maar nergens hoe die motor eruit haalt zonder de ruit
Bij de 19 zit het motortje vast aan het mechanisme, en is (zonder geweld) niet van elkaar te scheiden, weet niet of dat bij de 5 zo is, maar denk van wel. Mechanisme zit met 5 bouten vast, 3 voor het motortje, en 2 aan het mechanisme. Er zit een clipje aan het mechanisme met een kunstof pen die door het raam gaat en aan de achterkant geborgd word. Dat borgpennetje moet eraf, en dan kan je je raam omhoog trekken ern eruit kantelen. mechanisme los schroeven en er uit manouvreren.
Succes
Succes
niemand geen foto of tekening van aub!!
gille wat heb je precies nodig want ik heb dat alemaal ook nog liggen van een gtt phase 2 

nie bepaald iets nodig albij dat extra ruiten heffers motortjes altijd van pas komen maar het gaat mij om de demontager ervan ik heb bij een GTT die er uit gehaald en dat vertel ik je dat doe je nie voor je plezier dus zoek ik een beter sysyteem voor (de)montage .
zeg xero heb jij nog goeie deuren en zo ja in wat kleur?????want ik heb nog een GTT op het oog maar met 2 slechte deuren als het kan in bleu sport kleur
rara, welke kleur zou die auto dan hebben? 

Hier heb ik een foto uit de kluwer vraagbaak. Zo zit het bij een renault 21, en volgens mij zit het hetzelfde bij een 5 (motortje zit ook rechts onder in de portier) Het principe is hetzelfde, heb helaas geen vraagbaak van een renault 5.
[img]http://home.wanadoo.nl/voornvos/Kluwer% ... anisme.JPG[/img]
Mazzel[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/voornvos/Kluwer% ... anisme.JPG[/img]
Mazzel[/img]