Ik heb onder mijn GTT een Devil uitlaat liggen weet preciese diam. niet.
Ik hoor iedereen dat er een geinig geluidje uitkomt, nou bij mij niet.
Hoor namelijk eerder de motor dan de uitlaat, weet iemand hoe dit komt.
En zo ja! Hoe los je dit op?
Devil Uitlaat
Heb je misschien nog een middendemper?? Ik had er eerst ook nog 1 maar het scheelde wel wat toen ik die er tussenuit had gehaald.
-
ik heb ook een devil eindemper op mijn 19 16v
het hele uitlaatsysteem is 1 rechte pijp zonder dempers wel een lege kat.
en ik moet zeggen het geluid valt me ook een beetje tegen snap er niks van een golfje met een compleet uitlaatsysteem dus met middendempers en al geeft meer brom geluid als hij een remus of devil einddemper heeft ect.
dus wat kan het zijn he wat we missen
het hele uitlaatsysteem is 1 rechte pijp zonder dempers wel een lege kat.
en ik moet zeggen het geluid valt me ook een beetje tegen snap er niks van een golfje met een compleet uitlaatsysteem dus met middendempers en al geeft meer brom geluid als hij een remus of devil einddemper heeft ect.
dus wat kan het zijn he wat we missen
-
Ik hoef niet te klagen.....
Van voor tot achter open, en dat KLINKT, jummie
Toch raar dat het per type auto erg kan verschillen.

woei! en ik kan het weten!!! vooral in tunneltjes hè wob!!Robert deB schreef:Ik hoef niet te klagen.....![]()
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Steven is nu ook devil-tunnel-ontmaagdRay schreef:woei! en ik kan het weten!!! vooral in tunneltjes hè wob!!Robert deB schreef:Ik hoef niet te klagen.....![]()

Ook bij mij een competitie-uitlaat van Devil eronder...(5ggt)... klinkt uitstekend!!!
-
- Contacteer:
Heeft er iemand misschien ervaring met het naar het midden brengen van de uitlaat (bij een gt)
een paar tips ofzo, zou er graag binnekort aan beginnen en het is altijd handig als je al op voorhand weet waar je extra op moet letten.
dank u.
kevin.
een paar tips ofzo, zou er graag binnekort aan beginnen en het is altijd handig als je al op voorhand weet waar je extra op moet letten.
dank u.
kevin.
-
Tip van Chris, ook voor mij, met mijn Devil, brand het dempende materiaal uit de eindddemper
gewoon effe demonteren terpentine / peut erin en branden met die hap.. goed laten uitfikken.. leegkloppen en gassen met die bak 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
dan heb je toch eigenlijk gewoon een lege einddemperJBL-GT-Turbo schreef:Tip van Chris, ook voor mij, met mijn Devil, brand het dempende materiaal uit de eindddempergewoon effe demonteren terpentine / peut erin en branden met die hap.. goed laten uitfikken.. leegkloppen en gassen met die bak
met een naam plaatje van devil erop?
mijn uitlaat systeem is al 1 lege bende als ik dan ook nog die einddemper leeg ga fikken hoe zit het dan met de tegendruk iets druk moet je 16v toc wel hebben?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
het is geen brommer die tegendruk op de uitlaatpoort moet hebben
hoe sneller de gassen eruit kunnen, hoe beter..