Zover ik kan zien was er hier nog geen topic over.
Maar ik vind het de moeite waard om toch even te noemen. Omdat niet iedereen de .nl site leest.
"Bas, namens het gehele bestuur bedankt voor alle tijd die je hebt gestoken in de oprichting van de Renault Tuning Club. We hopen dat ons contact in de toekomst goed blijft en dat je als lidnummer 1 nog lang lid mag blijven van de Renault Tuning Club."
Ik zou me daar graag bij aansluiten. Ik heb wel is waar nog niet heel erg veel met je te maken gehad of zelfs maar gesproken. Maar je hebt al meer voor me gedaan dan jezelf eigenlijk weet.
Je wordt ook door mij dus hartelijk bedankt!!!
Bedankt Bas
-
- Contacteer:
ja bas ik moet ook ff kwijt dat het renault gebeuren hier op het net niet een dag kan worden overgeslagen al is het maar ff kijke.
ik vindt het top hoe je het[met hulp]allemaal hebt opgebouwd en als er problemen zijn oplost,gewoon top
thanks voor de vrijheid die wij hier mogen hebben om onze bevindingen en meningen etc. te kunnen delen.
ik vindt het top hoe je het[met hulp]allemaal hebt opgebouwd en als er problemen zijn oplost,gewoon top
thanks voor de vrijheid die wij hier mogen hebben om onze bevindingen en meningen etc. te kunnen delen.
-
- Contacteer:
Ja, had het gemerkt. Je wordt vriendelijk bedankt!!!!Bas schreef:
Dank.
Ik heb net je account weer actief gemaakt btw, maar daar was je al achter geloof ik
Laatst gewijzigd door RickGT TURBO op ma 6 mei 2002 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Basje bedankt ... basje bedankt

Ja, ik moet Bas ook zeker bedanken.
Want als ik nacht dienst heb, dan zit ik altijd op de site.
Wat moet ik zonder de site??? minimaal 8uur vervelen.
Bas, ga zo door!!!
Want als ik nacht dienst heb, dan zit ik altijd op de site.
Wat moet ik zonder de site??? minimaal 8uur vervelen.
Bas, ga zo door!!!
dankuwel
Zoals ik al vaker heb gezegd, zonder Bas was dit forum er helemaal niet.
En ik wou zeggen zie mijn sig, maar die werkt op het moment niet. dus ik heb em maar even omhoog gehaald:
Big up voor Bas en deze wereldsite
En ik wou zeggen zie mijn sig, maar die werkt op het moment niet. dus ik heb em maar even omhoog gehaald:
Big up voor Bas en deze wereldsite
-
- Moderator
- Car: MB
he Bas,
Ik moet zeggen dat ik al weer helemaal gewend ben aan de nieuwe opzet. Had ik vorige week niet gedaht maar je (jullie?) hebben mooi werk geleverd. Ik zou het andere forum niet meer terug willen (op de grafische kant na dan)!!
Ik moet zeggen dat ik al weer helemaal gewend ben aan de nieuwe opzet. Had ik vorige week niet gedaht maar je (jullie?) hebben mooi werk geleverd. Ik zou het andere forum niet meer terug willen (op de grafische kant na dan)!!
bassie is okee olee oleeeeeeeeeeeee!!!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
gozah
waus
zoiets toch??
waus
zoiets toch??

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
idd
BASSIE IS OK OLE OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEE