Waarom is het zo rustig hier!
-
erg rustig op de site ja..... nog steeds weinig animo hier...
Zonde he.
Maar het zal wel goedkomen.
Nog Bedankt Jan -Geert voor het netjes afleveren van je auto'tje.
Maar het zal wel goedkomen.

Nog Bedankt Jan -Geert voor het netjes afleveren van je auto'tje.
-
wat een service he , er zit zelfs nog benzine in 

Dat lijkt mij ook:Nick 2 schreef:Ik vind het ook opvallend rustig de laatste paar dagen![]()
.
Ik denk dat speed 2002 ook een van de redenen is(laten we het hopen)
Prognose voor vandaag
Gemiddeld komt 41 procent van het dagelijkse bezoek vóór 15:10. Op grond van het bezoekersaantal van 1473 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 3525 pageviews (+/- 53) uitkomen.
-
tjsa...de oude links (van het vorige forum) werken niet meer...dus dat betekend een hoop bezoekers minder.
Errug jammer dit.....we zakken steeds verder weg in bij het "auto-gerelateerde-internet-site top 10".
Errug jammer dit.....we zakken steeds verder weg in bij het "auto-gerelateerde-internet-site top 10".
waarom werkt deze niet meer dan?Robert dB schreef:tjsa...de oude links (van het vorige forum) werken niet meer...dus dat betekend een hoop bezoekers minder.
Tis al weer een stuk drukker
Ik denk dat de nieuwe site een beetje begint te wennen bij iedereen

Ik denk dat de nieuwe site een beetje begint te wennen bij iedereen
dit is een php board die in belgie veel word gebruikt
ik zelf heb een yabb is iets makkelijker aan te passen ik ben niet zo voor php
ik houd me wel bij html en photoshop. indeed vroeger zat hier meer volk wel spijtig maar warom weer van board veranderen als alles binnen jort wer gewend is dit php board heeft vele voordelen tegen over jullie vorige 
ale ik ben ook terug eindelijk na 3 maand( vond het raar als niet renault bezitter hier te posten) maar nu ik me again een gt heb aangeschaft ben ik er weer volledig aanwezig en hoop julie okow el is op mijn site te zien ( de gt eigenaars dan toch) ik heb me net ingeschreven bij jullie in de club en ga vanmiddag men geld overmaken dus jullie hebben wer een member bij
ah nog 1 vraagje war is de databse met pictures gebleven die mis ik wel
maak anders een carvote in dit forum dat gaat allemaal en da kan iedre zijn auto er weer instaan....

ale ik ben ook terug eindelijk na 3 maand( vond het raar als niet renault bezitter hier te posten) maar nu ik me again een gt heb aangeschaft ben ik er weer volledig aanwezig en hoop julie okow el is op mijn site te zien ( de gt eigenaars dan toch) ik heb me net ingeschreven bij jullie in de club en ga vanmiddag men geld overmaken dus jullie hebben wer een member bij
ah nog 1 vraagje war is de databse met pictures gebleven die mis ik wel
maak anders een carvote in dit forum dat gaat allemaal en da kan iedre zijn auto er weer instaan....
Een eigen oprit... is dat niet een van de dingen die ik nog mis?? 

Ik kan helaas even niet sleutelen.
Ik heb mijn rechter poot verbrand (tweede graats.)
Afgelopen vrijdag: Ik snijbrander en gloetendhete
uitlaat.(Pokke FIAT!)
heb gisteren nog een Linker Fusee van een sloopvijf gesloopt.
Sta nu stijf van de pijnstillers
.
Dan maar even Chatten niet!
Ik heb mijn rechter poot verbrand (tweede graats.)
Afgelopen vrijdag: Ik snijbrander en gloetendhete
uitlaat.(Pokke FIAT!)
heb gisteren nog een Linker Fusee van een sloopvijf gesloopt.
Sta nu stijf van de pijnstillers

Dan maar even Chatten niet!
Vast op zich nog mee.
Ik heb het meeste werk aan mijn GTT er op zitten.
Ik ben tegen een stoeprand opgereden omdat mijn hoofd
rempomp stuk was.
Ik was net tweemaanden met mijn auto bezig geweest en had mijn remmen ontlucht vlak voor mijn proefrit.
Zo heb ik mijn hoofdrem cil stukgetrapt.
Ik heb nu het Subframe vervangen
en heb een nieuwe rem cil.
-Nieuwe schijven blokken. achter(Lagers ook)
Maar ik was bang dat mijn L fusee ook krom was omdat
mijn subframe geknikt was.
Nu moet ik hem even op de oprit laten staan.
Ik heb het meeste werk aan mijn GTT er op zitten.
Ik ben tegen een stoeprand opgereden omdat mijn hoofd
rempomp stuk was.

Ik was net tweemaanden met mijn auto bezig geweest en had mijn remmen ontlucht vlak voor mijn proefrit.
Zo heb ik mijn hoofdrem cil stukgetrapt.
Ik heb nu het Subframe vervangen
en heb een nieuwe rem cil.
-Nieuwe schijven blokken. achter(Lagers ook)
Maar ik was bang dat mijn L fusee ook krom was omdat
mijn subframe geknikt was.

Nu moet ik hem even op de oprit laten staan.
-
- Contacteer:
Ze zijn vandaag allemaal naar automania in duitsland.
Dus die zullen vanavond rond een uur of 21:00uur wel weer bovenwater komen denk ik.
Dus die zullen vanavond rond een uur of 21:00uur wel weer bovenwater komen denk ik.
-
- Contacteer:
Of nog later !!!! 
Over rustig gesproken, heeft niemand problemen om nog op de site te komen sinds de verbouwing hier?
Ligt zo ie zo aan mijn netscape, maar kan niet geloven dat ik de enige ben die dat gebruikt....
Anderen ook dit probleem?
Ligt zo ie zo aan mijn netscape, maar kan niet geloven dat ik de enige ben die dat gebruikt....
-
- Contacteer:
Vanuit Limbo-land gaat het ook volledig naar wens... Lekker snel, en probleemloos... 

-
- Über-Spammer
Edwin5gtt schreef:Ze zijn vandaag allemaal naar automania in duitsland.
haha ben er al eerder

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
You better believe it.che schreef:Over rustig gesproken, heeft niemand problemen om nog op de site te komen sinds de verbouwing hier?
Je komt zelfs niet meer in de nedstat statistieken voor met je netschaap. Ik ga er dus met site design geen rekening mee mee houden, sorry (kost te veel tijd en netscape suxx teveel om overal rekening mee te houden. Na versie 5 ging het rap achteruit)....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Contacteer:
Maik (WOOFER) schreef:Edwin5gtt schreef:Ze zijn vandaag allemaal naar automania in duitsland.
haha ben er al eerder
Maar jij hebt ook veel te hard gereden

Laatst gewijzigd door Edwin5gtt (Punttang) OUD op zo 19 mei 2002 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
En trouwens ik zei toch ook rond 21:00uur dus ik zit er maar 22 minuten naast dus das goed gegokt. 

-
- Über-Spammer
was al 15 min thuis

-
- Über-Spammer
Nou ik wist niet dat mijn 5 zo vlotjes door reed..dennisvr schreef:coureurtjeMaik (WOOFER) schreef:was al 15 min thuis![]()
Prognose voor vandaag
Gemiddeld komt 84 procent van het dagelijkse bezoek vóór 21:37. Op grond van het bezoekersaantal van 1998 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 2372 pageviews (+/- 8 ) uitkomen.
Het wordt er ook niet echt beter op.
Gemiddeld komt 84 procent van het dagelijkse bezoek vóór 21:37. Op grond van het bezoekersaantal van 1998 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 2372 pageviews (+/- 8 ) uitkomen.
Het wordt er ook niet echt beter op.