RTC Camp Roelt!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Steven
Car: M536

Ok zoals sommige misschien is opgevallen zijn er ene paar RTC'ers die gekampeerd hebben op de camping 'vinkeloord', naast autotron Rosmalen (en dus Speed).

We hebben ontzettend gelachen, dus hieronder zullen de verhalen wel losbarsten.

Het was echt beregezellig, hoop foto's en lekker ge-BBQ-ed!

De aanwzigen die meegecrepeerd hebben op de camping:

-Ray
-Tijn
-Janine
-Edwin
-André
-Robert db
-Steven
-Sven

Verder bij de beregezellige BBQ:

Bovenstaand +:

-Paul (ploegah)
-Tino
-Maik
-Bas (Hagen)
-Bas' Vriendin
-Jochem
-Chris
-Pieter
Laatst gewijzigd door Steven op zo 5 mei 2002 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

:lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Matijs
Contacteer:

foootoooos! 8)
Steven

Die zijn er dus in overvloed gemaakt en kweenie of die wel gepubliceert moeten worden :D
Matijs
Contacteer:

ah toeoe... voor ons arme sloebers die er niet bij waren :p
Mark G
Contacteer:

Zeker weten van wel...
Ik heb nog niet betaald om lid te worden.. dus kan nog van gedacht veranderen na het zien van die foto's .. :D haha
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

hehehe.. leuk opgemerkt...
-Ray-
Contacteer:

dan zal ik maar beginnen met losbarsten.....

gisterochtend om 0800 naar beverwijk, steven opgehaald, spullen in de auto, nog even terug naar ijmuiden om een grotere tent op te halen en op naar het zuiden. onderweg een bakkie gedaan bij de shell bij breukelen. andre belde me op: waar zit je??? nou, ik sta koffie te drinken!! o. kom je naar tankstation de Lucht?? daar w88 wij op jullie. Okee!! doen we!!

daar aangekomen weer een bakkie koffie, peukie, en even heel leuk staan kletsen met 5 jongens in een clio van vaders, die ook naar speed gingen. andre wilde ze gelijk lid maken, maar ze reden geen renault :(
goed, autoos starten en in kolonne (henk was er ook bij met mondeo) op naar rosmalen. ondertussen begon het al een beetje te miezeren.... nee hè, dat wordt niks dachten we....
eerst al een vette file, voor we de camping op konden waren we alweer een uur verder, en das geen pretje in een auto in de file met de kachel op de hoogste stand omdat je fen niet aanslaat :(

eenmaal op de camping eerst maar de tent(en) opzetten. bouwpakketje?? nee hoor, na een redelijke tijd met hier en daar een scheldwoordje staat ons paleisje voor 1 nacht dan eindelijk. partytent ervoor, extra tent van sven ernaast, autoos mooi ervoor, het feest kan beginnen!! eerst maar eens naar onze vrienden van de RTC. mooie stand, natuurlijk de bekende autoos, verders een rondje over het terrein gelopen, het was al aan de late kant en om 1700 terug naar onze tenten. afspraken gemaakt over de barbeknoei, even snel eten gehaald voor ze allen, en mazta grill Paul P was helemaal in z'n element. jongens, 1 tip: wordt er gebarbeknoeid, blijf in de buurt van de mazta grill en alles komt goed. ik zat dus goed naast m.... ;)

de drank vloeide ook al lekker, de een na de ander ging al steeds slapper lullen, vallen om, er worden frikandellen op antennes gespiesd, gitaren op hoofden kapot geslagen, druk gefotografeerd, sommige hangen in een boom aan een tuigje, gezongen en vooral veel gelachen. man o man ik heb me bescheurd..... :lol:

als ik de vergelijkende balans opmaak schijn ik degene te zijn die er het ergst aan toe was. ja, ik kom op die camping voor me rust, wil ik om 2330 gewoon rustig in me stoel gaan zitten slapen, gaan ze me een beetje vol lopen plakken met rtc stickers, en niet alleen mij, maar zo'n beetje de hele omgeving weet wel dat we geweest zijn. wat wel gezegd dient te worden, alles is wel netjes opgeruimd!!!
goed, om 2330 ging bij mij het licht uit, ben zo goed en zo kwaad me slaapzak ingekropen en werd om 0800 vanochtend wakker. nerregens last van :) alleen een beetje een droge bek, maar een frisse slok water doet wonderen. al snel zijn we allemaal uit de veren en verbazen ons over de enorme teringzooi voor de tent, allemachtig, alsof er een bom ontploft was!!! eerst maar een paar vuilinszakken en weg die rommel, hupla in de bak. dat ziet er al veel beter uit. ineens teleoontje van chris. ray, jouw auto moet op de stand, en die van sven ook!! en edwin!! okee okee, easy ben net wakker ik kom eraan. jippieeeee, me auto kan op de stand, altijd leuk natuurlijk!! dus zo gezegd zo gedaan, 1.4 op de stand, daarna eerst maar eventjes douchen, ontbijtje gekocht en we zijn weer helemaal nieuw!!

hoofdzakelijk zijn we op de stand van de RTC gebleven, is toch de gezelligste :p , hoop fotoos gemaakt, breng ze morgen weg dus denk dat ik ze dinsdag online heb. om een uur of 1500 zijn we terug gegaan om de tenten (NAT :( ) op te ruimen, en alle overgebleven shitzooi op te ruimen. allemaal voor mekaar, laatste keer dag doei zeggen en abfahren. bij andre thuis hebben sven, steven en ik samen met brigitte en wessel (baby-blauw 8) ) lekker chinees gegeten als afsluitertje van kampeer-diehards onder mekaar. gezellig even evalueren en er werd besloten dat ik er het ergst aan toe was.... ik weet van niks!!! :wink:

al met al een super giga enorm doorslaand succes, wat ook ZEKER eeb vervolg gaat krijgen, namelijk Automania 29 en 30 juni, ik zal er zijn, en ik weet zeker veel meer van ons, en dan heb ik het over kamperen!!!

want RTC Camp roelt!!!! :D

enne, Nog twee weken....... sven
Matijs
Contacteer:

zo mag ik het zien Ray, laat ons maar lekker meegenieten.
In ieder geval fijn om te horen dat jullie het ondanks het weer naar jullie zin hebben gehad. Ik kijk uit naar de foto's
-Ray-
Contacteer:

edit: Pieter erbij. :)
Laatst gewijzigd door -Ray- op zo 5 mei 2002 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

Matijs schreef:zo mag ik het zien Ray, laat ons maar lekker meegenieten.
In ieder geval fijn om te horen dat jullie het ondanks het weer naar jullie zin hebben gehad. Ik kijk uit naar de foto's
nou idd, het heeft meer wel dan niet geregend.... :( maar, als we de ongecensureerde versie van de fotoos posten zal je zien dat de pret niet minder was!! :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ojeee Ray-doos zaadloos??? :p
-Ray-
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:ojeee Ray-doos zaadloos??? :p
waar heb je het over???????????? ik heb een hele lieve vriendin hoor!! :p
Steven

Ik ben er kapot van, ik ga morgen nog ff kijken of ik Ray nog kan aanvullen.

We moeten het zeker nog ff over het gedrag van Chris hebben :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Oh nee ik dacht al.. ik zal me wel vergist hebben.. :wink:
Robert dB.

ut was zekers toppie! Op Automania gaan we het zeker weer herhalen, hopelijk met nog meer slapers en tentjes. Digifoto's komen vanavond wel als ik weer thuis ben...(ik zal het nodige moeten cencureren :S )

Ben gisteravond vroeeeg me nestje ingekropen, nu weer ff wennen om te werken...tot de volgende meeting gasten! Ik mis jullie nu al *snik*
Anonymous

Ray schreef:barbeknoei, even snel eten gehaald voor ze allen, en mazta grill Paul P was helemaal in z'n element. jongens, 1 tip: wordt er gebarbeknoeid, blijf in de buurt van de mazta grill en alles komt goed. ik zat dus goed naast m.... ;)
Jajaja

Grandmastah grill in da house ! :lol: De BBQ was toppie.

Het was echt klote weer het hele weekend maar de grote hoeveelheid leden en de enorme drukte op de stand zorgden voor mij toch voor een geslaagd weekend.
Steven

Ray schreef:dan zal ik maar beginnen met losbarsten.....

gisterochtend om 0800 naar beverwijk, steven opgehaald, spullen in de auto, nog even terug naar ijmuiden om een grotere tent op te halen en op naar het zuiden. onderweg een bakkie gedaan bij de shell bij breukelen. andre belde me op: waar zit je??? nou, ik sta koffie te drinken!! o. kom je naar tankstation de Lucht?? daar w88 wij op jullie. Okee!! doen we!!
Het begon al in de shell, daar waren geflipte koffieautomaten..
Ook Sven moest z'n signature nog ff demonsteren (dattie gek is en ook een vliegtuig :D )
daar aangekomen weer een bakkie koffie, peukie, en even heel leuk staan kletsen met 5 jongens in een clio van vaders, die ook naar speed gingen. andre wilde ze gelijk lid maken, maar ze reden geen renault :(
goed, autoos starten en in kolonne (henk was er ook bij met mondeo) op naar rosmalen. ondertussen begon het al een beetje te miezeren.... nee hè, dat wordt niks dachten we....
Ook heef een niet nader te noemen persoon een RTC sticker op een megane sedan geplakt van ene ouwe man.
eerst al een vette file, voor we de camping op konden waren we alweer een uur verder, en das geen pretje in een auto in de file met de kachel op de hoogste stand omdat je fen niet aanslaat :(

eenmaal op de camping eerst maar de tent(en) opzetten. bouwpakketje?? nee hoor, na een redelijke tijd met hier en daar een scheldwoordje staat ons paleisje voor 1 nacht dan eindelijk. partytent ervoor, extra tent van sven ernaast, autoos mooi ervoor, het feest kan beginnen!! eerst maar eens naar onze vrienden van de RTC. mooie stand, natuurlijk de bekende autoos, verders een rondje over het terrein gelopen, het was al aan de late kant en om 1700 terug naar onze tenten. afspraken gemaakt over de barbeknoei, even snel eten gehaald voor ze allen, en mazta grill Paul P was helemaal in z'n element. jongens, 1 tip: wordt er gebarbeknoeid, blijf in de buurt van de mazta grill en alles komt goed. ik zat dus goed naast m.... ;)
Ook was er door de overvloed aan alcoholische dranken al snel een gezellig sfeertje.
Chris, die volgens eigen zeggen, camperen haat was hyperactief bezig en stal gewoon stoelen en tafels van de buren! "Das toch normaal, gebeurt op iedere camping" Jaajaa Chris, hoe weet jij dat nou?
de drank vloeide ook al lekker, de een na de ander ging al steeds slapper lullen, vallen om, er worden frikandellen op antennes gespiesd, gitaren op hoofden kapot geslagen, druk gefotografeerd, sommige hangen in een boom aan een tuigje, gezongen en vooral veel gelachen. man o man ik heb me bescheurd..... :lol:
Sja weinig ana toe te voegen, jammer dat de rest niet bleef slapen, maar ik weet zeker dat ze dat op automania wel gaan doen! Toch? :) (oja Chris, hierbij ben jij ook verplicht tot camperen :P)
als ik de vergelijkende balans opmaak schijn ik degene te zijn die er het ergst aan toe was. ja, ik kom op die camping voor me rust, wil ik om 2330 gewoon rustig in me stoel gaan zitten slapen, gaan ze me een beetje vol lopen plakken met rtc stickers, en niet alleen mij, maar zo'n beetje de hele omgeving weet wel dat we geweest zijn. wat wel gezegd dient te worden, alles is wel netjes opgeruimd!!!
goed, om 2330 ging bij mij het licht uit, ben zo goed en zo kwaad me slaapzak ingekropen en werd om 0800 vanochtend wakker. nerregens last van :) alleen een beetje een droge bek, maar een frisse slok water doet wonderen. al snel zijn we allemaal uit de veren en verbazen ons over de enorme teringzooi voor de tent, allemachtig, alsof er een bom ontploft was!!! eerst maar een paar vuilinszakken en weg die rommel, hupla in de bak. dat ziet er al veel beter uit. ineens teleoontje van chris. ray, jouw auto moet op de stand, en die van sven ook!! en edwin!! okee okee, easy ben net wakker ik kom eraan. jippieeeee, me auto kan op de stand, altijd leuk natuurlijk!! dus zo gezegd zo gedaan, 1.4 op de stand, daarna eerst maar eventjes douchen, ontbijtje gekocht en we zijn weer helemaal nieuw!!
Niets aan toe te voegen :)
hoofdzakelijk zijn we op de stand van de RTC gebleven, is toch de gezelligste :p , hoop fotoos gemaakt, breng ze morgen weg dus denk dat ik ze dinsdag online heb. om een uur of 1500 zijn we terug gegaan om de tenten (NAT :( ) op te ruimen, en alle overgebleven shitzooi op te ruimen. allemaal voor mekaar, laatste keer dag doei zeggen en abfahren. bij andre thuis hebben sven, steven en ik samen met brigitte en wessel (baby-blauw 8) ) lekker chinees gegeten als afsluitertje van kampeer-diehards onder mekaar. gezellig even evalueren en er werd besloten dat ik er het ergst aan toe was.... ik weet van niks!!! :wink:
Idd, André nog bedankt voor de gezellige afsluiter!
al met al een super giga enorm doorslaand succes, wat ook ZEKER eeb vervolg gaat krijgen, namelijk Automania 29 en 30 juni, ik zal er zijn, en ik weet zeker veel meer van ons, en dan heb ik het over kamperen!!!

want RTC Camp roelt!!!! :D
Juist! Op automania wordt door onze Camping Coördinator (die zeer op deze titel geilt) een grote legertent gergeld waar een heeeeleeeboel mensne inkunnen.

Verder deel ik mijn menening met Ray, het was TOP Punt uit!

Dan gaan we Svennen in het Svenbad met onze Svenbroeken! :lol:[/b]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ojee.. er is volgens mij heel wat gebeurd :D
Robert dB.

Robert dB.

Chris...je lijkt wel dronken in het twee filmpie.....;) ;)
Robert dB.

Het kan zijn dat verschillende mensen geen beeld krijgen bij de filmpjes, ik heb geen idee hoe dit kan?! :(

Ik gebruik gewoon media player & Windows ME
Steven

Ok hij werkt weer bij mij, na de juiste Direct X erop gezet te hebben.

Vooral die laatste is echt goed man :lol:

Geweldig, ik moet ook een digicam hebben :)
Hagen
Contacteer:

Lachen man, die filmpjes.
Chris lijkt inderdaad ver heen, maar is dat mogelijk van de karnemelk?? :lol:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

?? ray?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Steven

Idd, Chris heeft ze pillen niet gehad ofzo, of misschien verkeerde pillen :lol:

Maargoed het was wel top-gezellig 8)
Robert dB.

Sven 5 Alpine Turbo schreef:enne, Nog twee weken....... sven
?? ray?
dan is het Automania!!!!
Steven

?? ray?
Dat is een onderonsje tussen mij en Ray :lol:

heeft te maken met een oude reclame van vakantiewerk (tomatenplukker ofzo)
Robert dB.

Steven schreef:
?? ray?
Dat is een onderonsje tussen mij en Ray :lol:

heeft te maken met een oude reclame van vakantiewerk (tomatenplukker ofzo)
aha...
-Ray-
Contacteer:

hahahahahahahahahaaaa lol lol driewerf lol

laat mij nou even scannen, des te eerder heb ik mijne online!!! die van RdB zijn ook goed hoor hee!!!!! :D
Robert dB.

Ray schreef:hahahahahahahahahaaaa lol lol driewerf lol

laat mij nou even scannen, des te eerder heb ik mijne online!!! die van RdB zijn ook goed hoor hee!!!!! :D
foto's staan op rt.nl he!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

jezus wat was het gaaf
en jezus wat was ik gaar toen ik terug was
maar ja dit moeten we vaker gaan doen het was super gezellie
volgende keer is auto mania en ik kan waarschijnlijk een leger tent regelen
wie heeft er een super bbq?
Steven

Ik kan wel wat met de slager regelen die naast mijn werk zit, zijn helaas wel gasBBQ's, das toch weer ff wat minder puur :)

En anders regelen we ff wat van die grote balBQ's zoals die André meehad, die was perfect.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik zal eens aan mijn over buuf vragen
maar we hebben de volgende keer wel een auto met aanhanger nodig
Steven

Anders leen ik me ouders laguna ff, eventueel met aanhanger.

Komt wel goed :)
Plaats reactie