Kneedpasta
In duitse Hifi bladen lees je vaak dat ze kneedpasta gebruiken om bijv. luchtspleten tussen de portierbekleding en de boxen mee af te dichten. Weet iemand of dit gewoon stopverf is ? Ik dacht nl. dat stopverf hard werd. Of weet iemand iets anders om hiervoor te gebruiken ? (geen kit, dampen zijn slecht voor de boxen).
Dan kun je het beste kneedmetaal nemen. Werkt in principe hetzelfde als plamuur, maar dan moet je de 2 componeneten goed kneden en het in de juiste vorm kneden.
Dat spul wordt keihard, de naam zegt het: kneedmetaal.
Ik zou alleen zo 1,2,3 niet weten waar je zoiets kunt halen, maar je kunt het eens proberen bij een echte goede ijzerhandel ofzo.....
Dat spul wordt keihard, de naam zegt het: kneedmetaal.
Ik zou alleen zo 1,2,3 niet weten waar je zoiets kunt halen, maar je kunt het eens proberen bij een echte goede ijzerhandel ofzo.....
Da's rotzooi, bitumineuze kit ofzoeits heet dat spul.
Als je dat kneedmetaal gebruikt, kun j het er ook zo weer afhalen als je op de deur en het deurpaneel een beetje plastic folie ofzo plakt.
Dan heb je dus in principe een perfect passende stalen ring.
Als je dat kneedmetaal gebruikt, kun j het er ook zo weer afhalen als je op de deur en het deurpaneel een beetje plastic folie ofzo plakt.
Dan heb je dus in principe een perfect passende stalen ring.
-
Ik denk dat je Wijmaplast moet hebben. Dat is een groene kneedpasta die je bij een goede electrohandel kunt kopen. Deze blijft ook soepel. Hij wordt oa. gebruikt bij kabel lasdozen.
dat is ruiten kit die kan je over het algemeen wel halen bij brezan of zo'n soort zaakArjen schreef:Ik zoek juist iets dat zacht blijft, zodat je het zo weer weg kunt halen. Zoiets als dat soort zwarte kauwgom dat soms bij boxen zit om de roosters mee vast te zetten.
respect a~ight