De Onbekende Renault.
Dat klopt. Sven is er bijna elke week. Hij heeft soms een afspraak en dan komt hij niet. Bij Vincent is het wat wisselvallig maar als hij er is dan is het ook weer reuze gezellig.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Heino,
Waar woon jij in Middelstum? Kom daar zelf ook af en toe. Heb daar nog nooit een sportieve Renault zien rijden.
Waar woon jij in Middelstum? Kom daar zelf ook af en toe. Heb daar nog nooit een sportieve Renault zien rijden.
Hogeschool Brabant in breda vandaag om 15:00 een antraciet grijze GTT met rammelende uitlaat... iemand?
Gisteren bij Snowworld Zoetermeer stond op het parkeer terrein een blauwe cli grand prix.. met kenteken fr-rs-13..
Zag vandaag bij de Amsterdam rai een witte gtt zonder velgen of hij had ze zwart gespoten..
en in papendrecht zag ik gister de groene clio 16v weer rijden met die grote dakspoiler en 17 inches goud eronder..
en Opa?? hoeveel antracietgrijze clio's 16v rijden er wel niet in papendrecht?? zie nu al 4 verschillende... of heb ik et mis???
Zag vandaag bij de Amsterdam rai een witte gtt zonder velgen of hij had ze zwart gespoten..
en in papendrecht zag ik gister de groene clio 16v weer rijden met die grote dakspoiler en 17 inches goud eronder..
en Opa?? hoeveel antracietgrijze clio's 16v rijden er wel niet in papendrecht?? zie nu al 4 verschillende... of heb ik et mis???
vandaag rond 16.45 bij het Arke stadion (Enschede) een Clio V6...iemand ? (degene zal wel heel gelukkig zijn 

-
Vandaag gespot in:
Boxmeer: Zwarte Clio 16v kenteken niet gezien.
Venray: Zwarte Clio 16v kenteken ZT-51-YY
Sint Anthonis (Wouter Bollen Racing <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.bollenracing.nl" TARGET="_blank">www.bollenracing.nl</A><!-- BBCode End -->: williamsblauwe clio 16v met clio fase 1 velgen. Kenteken DD-TF-37
Wie o wie?
Boxmeer: Zwarte Clio 16v kenteken niet gezien.
Venray: Zwarte Clio 16v kenteken ZT-51-YY
Sint Anthonis (Wouter Bollen Racing <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.bollenracing.nl" TARGET="_blank">www.bollenracing.nl</A><!-- BBCode End -->: williamsblauwe clio 16v met clio fase 1 velgen. Kenteken DD-TF-37
Wie o wie?

-
Die rooie 19 16v heb ik ook al een paar keer zien rijden in Groningen.On 2002-04-16 23:04, Arjen wrote:
Vanvond zien rijden bij de Ikea in Groningen: rode 19 16v. 3 deurs, phase 1. En op de A28 bij Assen een witte 5 GT met rode skirts en spatbordranden.
Gespot: 18/4/02 om ong. 18:50u op de Amsterdamse straatweg te Utrecht
Clio, blauw, mooi verlaagd en van die williams "gouden" velgen eronder...
Kenteken:GJ-VN-69
Een bekende hier op het forum?
[ This message was edited by: Goose on 2002-04-19 23:00 ]
[ This message was edited by: Goose on 2002-04-19 23:00 ]
-
- Moderator
- Car: MB
He jongens (en meisjes),
Ken iemand van jullie een r5gtt ph1 die rond rijd in den bosch (blauw als ik me niet vergis)? Ik woon zelf vlakbij DB en zie hem wel vaker rijden. De auto ziet er niet zo heel goed uit (wat schade hier en daar en kappot achterlicht). Laatst kwam ik hem nog hier in de buurt. Altijd lachen als je een gtt tegen komt
Ken iemand van jullie een r5gtt ph1 die rond rijd in den bosch (blauw als ik me niet vergis)? Ik woon zelf vlakbij DB en zie hem wel vaker rijden. De auto ziet er niet zo heel goed uit (wat schade hier en daar en kappot achterlicht). Laatst kwam ik hem nog hier in de buurt. Altijd lachen als je een gtt tegen komt

-
Was het een echte Williams, of een 16v?Goose wrote:
vanochtend gespot op de parkeerplaats bij de ijmuider courant:
een oogstrelend mooie blauw-paarse Clio RSi, met een soort cupvelgen, kenteken NV-??-?? (was vanochtend om effe 0700 hè was toen nog niet zo scherp enzo
)
iemand?
een oogstrelend mooie blauw-paarse Clio RSi, met een soort cupvelgen, kenteken NV-??-?? (was vanochtend om effe 0700 hè was toen nog niet zo scherp enzo
iemand?
Immer wieder die verdammte Holländer
volgens mij was het een REMUS ghèghè...
nee geintje hebbum niet van achteren gezien. reed naar me werk en heb met me duffe hoofd niet op de achterkant gelet.
nee geintje hebbum niet van achteren gezien. reed naar me werk en heb met me duffe hoofd niet op de achterkant gelet.

Immer wieder die verdammte Holländer
Dat had ik kunnen zijn, alleen zul je me niet in hartje Den Bosch zien. Ik rijd elke dag bij De Herven de A2 richting Eindhoven op. Ik zie daar vaak een zwarte Clio 16v rijden en ook soms een blauwe GTT.On 2002-04-20 11:46, Tom782 wrote:
He jongens (en meisjes),
Ik heb geen idee, heb hem alleen van achteren gezien, stond 1 auto tussen...On 2002-04-20 11:51, Robert dB wrote:Was het een echte Williams, of een 16v?Goose wrote:
Renault, créateur de GTT !!!
GEspot 30/4/02 om ongeveer 15:00uur in het centrum van Bolsward (een gehucht in Friesland) Clio (Williams of replica)
had wel de gouden velgen. Kon het niet helemaal goed zien want ik zat in een bus dus......
Mzzls

Mzzls

en ja hoor, de oplettendheid himself...
Gespot: Clio Williams
Waar? : Den Haag, nabij Iraakse Ambassade (vluchtauto Sadam?
)
Wanneer?: +/- 17:00 uur....
Gespot: Clio Williams
Waar? : Den Haag, nabij Iraakse Ambassade (vluchtauto Sadam?

Wanneer?: +/- 17:00 uur....
net gespot in haarlem:
een gele r5gtt fase 1 kanariegeel met grijse side skirts.
ongeveer 19:30 op het staten-bolwerk achter het station.
het kenteken was pt-fz-36,iemand van hier?
een gele r5gtt fase 1 kanariegeel met grijse side skirts.
ongeveer 19:30 op het staten-bolwerk achter het station.
het kenteken was pt-fz-36,iemand van hier?
-
Jacco,jacco 16v schreef:vanmiddag op de weg tussen gieten en veendam een grijze 19 16v.
volgens mij met een grote RTC stiker op de achterruit.
was jij dat arjen?
Was het een grijze 5drs 19 16v? Met RTc stickers op de zijruiten achter en een RTC kentekenplaathouder? Grote kans dat ik het was

Marcel
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een Clio 16v die te koop is:
Uden, langs de N265, vlak voor de stoplichten voor je Uden inrijdt:
Smetteloze Clio 16v (ph.2? Met die wat bollere achterlampjes). Donkerblauw, 16 inch 5-spaaks (geen type Halfords), verlaagd, booskijkers en...
TE KOOP!
Als iemand geinteresseerd is zal ik eens informeren bij degene die 'm te koop heeft staan, want dat is bij mij om de hoek bijna.
Smetteloze Clio 16v (ph.2? Met die wat bollere achterlampjes). Donkerblauw, 16 inch 5-spaaks (geen type Halfords), verlaagd, booskijkers en...
TE KOOP!
Als iemand geinteresseerd is zal ik eens informeren bij degene die 'm te koop heeft staan, want dat is bij mij om de hoek bijna.
-
- Contacteer:
Whehe,
wie was dat in die zilvergrijze 5GTT die woensdag
richting kijkduin reed en na het zien van mij in mn megane
even zoveel gas gaf dat de trillingen een lichte aardbeving
veroorzaakte
?
wie was dat in die zilvergrijze 5GTT die woensdag
richting kijkduin reed en na het zien van mij in mn megane
even zoveel gas gaf dat de trillingen een lichte aardbeving
veroorzaakte

Merijn schreef:Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een Clio 16v die te koop is:
TE KOOP!
Zag er inderdaad heel goed uit Merijn Mooie velgjes erop.. Echt een hele mooie moet er eigenlijk een van de club worden
-
Gisterenavond in Enschede bij het postkantoor en V&D gespot:
- Een donkergrijze alpine (laatste type)
- kenteken: Y*-**-**
Zat een lekker geluid in .... Erg mooie auto!
- Een donkergrijze alpine (laatste type)
- kenteken: Y*-**-**
Zat een lekker geluid in .... Erg mooie auto!