Forum layout
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hoe moet de forum layout aangepast worden?
Laatst gewijzigd door Bas op wo 21 aug 2002 18:03, 3 keer totaal gewijzigd.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Misschien leuk om RTC versie 1, versie 2 en standaard PHPbb met RTC header te hebben.
Dan kunne users zelf kiezen. Ik vind deze namelijk ideaal zolas tie nu is maar kan me best voorstellen dat andere RTC versie 1 of 2 willen
edit: Ik wil best helpen layout's te klussen.
Dan kunne users zelf kiezen. Ik vind deze namelijk ideaal zolas tie nu is maar kan me best voorstellen dat andere RTC versie 1 of 2 willen
edit: Ik wil best helpen layout's te klussen.
- Bas
- Bestuurslid
MMja, wordt wel erg veel werk dan ben ik bang.
Geeft op zich niet, maar ik wil ook een front-end maken zoals die er eerst was (ben al lekker bezig). Tijd is het grote probleem.
Geeft op zich niet, maar ik wil ook een front-end maken zoals die er eerst was (ben al lekker bezig). Tijd is het grote probleem.
Als je hulp nodig hebt wil ik best eens een avond bijspringen hoor.Bas schreef:MMja, wordt wel erg veel werk dan ben ik bang.
- Bas
- Bestuurslid
Tnx voor the offer, zal t ff onthouden.
Wanneer kwam je de voorruit halen btw?
Wanneer kwam je de voorruit halen btw?
Weet i knog niet, deze maand is een gekkenhuis met speed en barcelona en weet ik wat allemaal nog meer. Ik mail je zsm over die ruit.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 2 mei 2002 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
OKido
ieder nieuw forum is wennen, en hier valt ook best mee te werken.
mis alleen wel erg de latest topics. zoalng die maar op de hoofdpage terugkomen vind ik het prima.
oja en dat notify me whem a reply is posted is best wel irrie dat dat standaard aan staan. handiger zal zijn uit. en aan op t moment dat je dat zelf wilt.
mis alleen wel erg de latest topics. zoalng die maar op de hoofdpage terugkomen vind ik het prima.
oja en dat notify me whem a reply is posted is best wel irrie dat dat standaard aan staan. handiger zal zijn uit. en aan op t moment dat je dat zelf wilt.
-
- Contacteer:
Inderdaad, die latest messages is errug vervelend om te missen. Wat je nu hebt, de laatste boodschappen sinds je de vorige keer was ingelogd is errug vervelend als je de hele dag bent ingelogd...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Ik vindt deze lay-out echt verschrikkelijk, ik heb hier zo geen idee wat nieuw is, wat oud is en ik moet door de hele lijst scrollen.
De techniek is echter wel goed, maar dit kan de layout vernielen, iedereen kan de kleuren van de tekst zelf instellen, dat komt de leesbaarheid naar mijn idee niet ten goede
Geef mij maar de oorspronkelijke versie.
De techniek is echter wel goed, maar dit kan de layout vernielen, iedereen kan de kleuren van de tekst zelf instellen, dat komt de leesbaarheid naar mijn idee niet ten goede
Geef mij maar de oorspronkelijke versie.
-
- Über-Spammer
Volgens mij word dit een duidelijke Poll 
Je ziet al hoe de stemming gaat en stijgt...

Je ziet al hoe de stemming gaat en stijgt...
dan zal ik maar wat doen om die richting te proberen te veranderen.
Ik weet wel dat niet alle verandering goed is, maar dit vind ik toch een hele verbetering. En dat heb ik nog niet veel gehoord hier (behalve dan Stefijn).
Ik vind dat iedereen niet echt moet zeuren, er wordt door Bas en anderen veel tijd in deze site gestoken zonder dat er echt veel tegenover staat voor hun. dus...

Ik weet wel dat niet alle verandering goed is, maar dit vind ik toch een hele verbetering. En dat heb ik nog niet veel gehoord hier (behalve dan Stefijn).
Ik vind dat iedereen niet echt moet zeuren, er wordt door Bas en anderen veel tijd in deze site gestoken zonder dat er echt veel tegenover staat voor hun. dus...
Waarom is er eigenlijk een nieuwe, die oude werkte toch prima en vond ik een stuk overzichtelijker!
doe mij thijs z'n mening maar!! 
versie 2.0, 1 maal graag!!

versie 2.0, 1 maal graag!!

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ach, het is even wennen. Hij ziet er goed uit! En hij begint stukje bij beetje nog mooier te worden. De 'latest posts' button is inmiddels ook al in werking! Good work Bas! 

Komop, beetje vertrouwen in onze Bas, hij zwoegd al dagen om de boel een beetje werkend te krijgen.
En dan als dank ene beetje afzeiken?
Ik vind em top hoor Bas! Zeker de latest-posts button is weer fijn om te hebben. En de layout wen je snel aan.
En dan als dank ene beetje afzeiken?
Ik vind em top hoor Bas! Zeker de latest-posts button is weer fijn om te hebben. En de layout wen je snel aan.
- Bas
- Bestuurslid
Latest posts is nog niet je van het, maar het lijkt me werkbaar 

ik heb gepost 2 ik neem aan dat dat hetgeen was wat we hiervoor hadden,ik was daar zeer tevreden over ook wat kleurstelling enzo betreft maar vooral dat je directer kon reageren op posten die gezet werden.
nu vindt je niks,niet de laatste post wie er post ik weet niet dit is niks.
maar het ziet er wel goed uit,klinkt dubbel,laat ik het zo zeggen dat ik het lezen van de post wel okee vindt maar de rest vindt ik niet overzichtelijk.
de pol is wel duidelijk geloof ik
nu vindt je niks,niet de laatste post wie er post ik weet niet dit is niks.
maar het ziet er wel goed uit,klinkt dubbel,laat ik het zo zeggen dat ik het lezen van de post wel okee vindt maar de rest vindt ik niet overzichtelijk.
de pol is wel duidelijk geloof ik

geef mij de 2.0 maar zat naar mijn weten goed in mekaar het is niet om al je inzet af te kraken want ik ben heel blij dat je je zo inzet om er een mooie site van te maken, ik heb er al lang veel plezier van!
wat mij het eerste opviel en wat ik erg miste was de koppeling latest posts, dat alles bij elkaar stond( nl chat, te koop, te koop gevr.,enz)
dat was een stuk makkelijker lezen

wat mij het eerste opviel en wat ik erg miste was de koppeling latest posts, dat alles bij elkaar stond( nl chat, te koop, te koop gevr.,enz)
dat was een stuk makkelijker lezen
ik vind het nieuwe forum en dan bedoel ik de lay-out wel wennen, maar de functies!! wow, stoer man die private messages, als je een reply wil posten doe je zonder al teveel moeite dik of schuine letters etc etc, helemaal geweldig.
ik zit er nu voor het eerst een paar uur achter mekaar op, en van mij mag het zo blijven. chapeau heren ontwerpers!!
ik zit er nu voor het eerst een paar uur achter mekaar op, en van mij mag het zo blijven. chapeau heren ontwerpers!!

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
Wat word de conclusie ???
ander kleurtjes
ander kleurtjes

Ik moet toegeven als je er een tijdje achter zit went het wel! Alleen mis ik de naam van degene die als laatst gepost heeft in latest post!
-
- Moderator
- Car: MB
ik begin er ook al aardig aan te wennen. Je ziet al een heeeeeeeel groot verschil tussen de meningen van eergisteren en vandaag. Nu nog een beetje meer "renault" erin en dan is ie geweldig.
Vooral ook het aanpassen van de usericons en het feit de je weer bij je profiel kan is mooi. Drie hoeratjes voor de personen daarachter. KLASSE
Vooral ook het aanpassen van de usericons en het feit de je weer bij je profiel kan is mooi. Drie hoeratjes voor de personen daarachter. KLASSE
-
- Über-Spammer
lol ben je nu met de layout aan het klote 
ik zie het man.

ik zie het man.
Ja, ik moet zeggen dat ik er ook al weer aan gewend ben.
Haha, wat zijn we allemaal weer flexibel
Een beetje de hele boel in de war gooien houdt ons hier niet weg! Jammer Bas moet je toch weer verder knutselen
Haha, wat zijn we allemaal weer flexibel

Een beetje de hele boel in de war gooien houdt ons hier niet weg! Jammer Bas moet je toch weer verder knutselen
- Bas
- Bestuurslid
YepsMaik (WOOFER) schreef:lol ben je nu met de layout aan het klote
ik zie het man.
De donkerblauwe opties bovenin het scherm zijn bijna niet leesbaar. Het zijn dezelfde opties als die weer net onder de bovenste balk staan.
-
- Moderator
- Car: MB
mischien ook wel leuk om links onder je avater de mogelijkheid te creeeren om je type auto weer te geven. Is wel leuk en handig, zo kun je meteen zien welke auto(s) iemand heeft.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams