::Update:: De stand van zaken (lees eerste post!)
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Wat is er gebeurd?
Na een PHP update op de server (naar 4.2.0) kwamen er in het oude forum setcookie() problemen naar boven. RT.com draaide ook met een bijzonder oude versie, 1.0.0.
Waarom is die versie nooit bijgewerkt?
Omdat de layout compleet verweven zat in de code van het forum. Deze was hard aangepast (was destijds ook niet anders te doen). Nu is het wel mogelijk een eigen stijl te maken zonder dat de code aangepast moet worden.
Waarom is het forum 2 dagen offline geweest?
Vanwege problemen met de upgrade, het upgrade pad was 1.0.0 - 1.2.0, 1.2.0 - 1.4.2, 1.4.2 - 2.0.0. Best spannend dus. De eerste 2 updates zijn goed gegaan, de 3e niet. Dit kwam door een samenloop van omstandigheden, het kwam er op neer dat de beveiliging van PHP en MySQL roet in het eten gooide. Tot overmaat van ramp was de backup die voor de update werd gemaakt, corrupt. Dit is dus de reden waarom er een gat is van 8 dagen.
Wat is de stand van zaken?
Uiteindelijk lijkt alles goed te werken. MOcht het niet werken, mail me dan op bug@renault-tuning.com. Ik zal alles verzamelen en deze topic gebruiken als info topic naar jullie toe.
Gallery en link database komen t.z.t. weer online.
Wat een K*U*T layout ga je daar nog wat aan doen?
Tja laat het nou de standaard layout zijn en laat ik me nu eerst willen concentreren op het correct werken van het forum.
Maar voor de mensen die al aan de valium zijn: Ik ben er ook niet compleet gelukkig mee en Stefijn heeft al mail of ie een style wil maken.
----------------------------------------------------------------
Profile update
Okee, het profile updaten werkt ook, was een bug in t forum.
Registreren
Nu aan het testen
Usericons!!
Deze werken weer! Nog steeds 64x64, wordt binnenkort groter. Geef het http:// adres op naar een plaatje op internet.
Private messaging staat aan
En is dus te gebruiken. Inbox 15 max, Sent 15 max, Savebox 50 max
Latest Posts
Door velen gemist, maar inmiddels er 'weer even in gehackt'.
Laat nu de laatste 60 topics te zien waarin iets gepost is.
Na een PHP update op de server (naar 4.2.0) kwamen er in het oude forum setcookie() problemen naar boven. RT.com draaide ook met een bijzonder oude versie, 1.0.0.
Waarom is die versie nooit bijgewerkt?
Omdat de layout compleet verweven zat in de code van het forum. Deze was hard aangepast (was destijds ook niet anders te doen). Nu is het wel mogelijk een eigen stijl te maken zonder dat de code aangepast moet worden.
Waarom is het forum 2 dagen offline geweest?
Vanwege problemen met de upgrade, het upgrade pad was 1.0.0 - 1.2.0, 1.2.0 - 1.4.2, 1.4.2 - 2.0.0. Best spannend dus. De eerste 2 updates zijn goed gegaan, de 3e niet. Dit kwam door een samenloop van omstandigheden, het kwam er op neer dat de beveiliging van PHP en MySQL roet in het eten gooide. Tot overmaat van ramp was de backup die voor de update werd gemaakt, corrupt. Dit is dus de reden waarom er een gat is van 8 dagen.
Wat is de stand van zaken?
Uiteindelijk lijkt alles goed te werken. MOcht het niet werken, mail me dan op bug@renault-tuning.com. Ik zal alles verzamelen en deze topic gebruiken als info topic naar jullie toe.
Gallery en link database komen t.z.t. weer online.
Wat een K*U*T layout ga je daar nog wat aan doen?
Tja laat het nou de standaard layout zijn en laat ik me nu eerst willen concentreren op het correct werken van het forum.
Maar voor de mensen die al aan de valium zijn: Ik ben er ook niet compleet gelukkig mee en Stefijn heeft al mail of ie een style wil maken.
----------------------------------------------------------------
Profile update
Okee, het profile updaten werkt ook, was een bug in t forum.
Registreren
Nu aan het testen
Usericons!!
Deze werken weer! Nog steeds 64x64, wordt binnenkort groter. Geef het http:// adres op naar een plaatje op internet.
Private messaging staat aan
En is dus te gebruiken. Inbox 15 max, Sent 15 max, Savebox 50 max
Latest Posts
Door velen gemist, maar inmiddels er 'weer even in gehackt'.
Laat nu de laatste 60 topics te zien waarin iets gepost is.
Laatst gewijzigd door Bas op wo 21 aug 2002 18:04, 11 keer totaal gewijzigd.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
Btw, alle users die na 21-04-2002 zich hebben geregistreerd, dienen dit opnieuw te doen.
- Bas
- Bestuurslid
Nope, .com blijft zoals het was, maar de rest moet nu herschreven worden ivm nieuwe forum. Het is nu dus tijdelijk doorgelinkt....
- Bas
- Bestuurslid
Tnx 

Begrijp ik het goed dat deze layout tijdelijk is? Ik hoop het eerlijk gezegd, want ik was net gewend aan de vorige en die beviel me een stuk beter dan deze.
Maar Bas, ik ben blij dat je het weer voor mekaar hebt gekregen
Maar Bas, ik ben blij dat je het weer voor mekaar hebt gekregen

Die emoticons zijn ook makkelijk
Laatst gewijzigd door Jesper16v op wo 1 mei 2002 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pfffffffff...wennen zeg
Bas, ga je nu ook weer Rudo en mij tot Moderator promoveren?
edit: ik zie nu dat ik er wel bij sta....sorry
Bas, ga je nu ook weer Rudo en mij tot Moderator promoveren?
edit: ik zie nu dat ik er wel bij sta....sorry
Laatst gewijzigd door Robert dB. op wo 1 mei 2002 8:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bas ik hoor van nieuwe mensen via de msn dat zij zich niet meer kunnen aan melden!!
General Error...
could not insert data into users table.
General Error...
He bas !
Schitterend deze lay-out echt helemaal toppie !!! Veel meer opties ineens.
Je kan nu ook na een jaar weggeweest de member list weer zien.
Voor latest posts:
doe een search (author = *) en sort by post time descending.
Schitterend deze lay-out echt helemaal toppie !!! Veel meer opties ineens.
Je kan nu ook na een jaar weggeweest de member list weer zien.
Voor latest posts:
doe een search (author = *) en sort by post time descending.
-
Het begint nu te wennen.......en het is wel HEEEEEEL kewl wat je allemaal kunt!
Top werk Bas!!!!!!!
Top werk Bas!!!!!!!
damn, dit ziet er goed uit. jammer dat ik nu mijn pics weer moet posten over die GTT met golf koplampen.
maar ja that's life.
maar ja that's life.

-
Gelukkig maar dat die pics weg zijn, want dat was meer iets voor de horrorpagehubo schreef:damn, dit ziet er goed uit. jammer dat ik nu mijn pics weer moet posten over die GTT met golf koplampen.
maar ja that's life.

Een knop met latest posts vind je op het hoofdscherm rechtsboven:
View posts since last visit
View your posts
View unanswered posts
Hmm heeft Bas het alweer verandert
Weer alles opnieuw uitvinden
Dat was dus het eerste wat ik dacht.
Maar na ff te hebben rond gedwaald valt het eigenlijk wel mee, en zijn er een hoop mogelijkheden bijgekomen.
Goed werk Bas

Weer alles opnieuw uitvinden

Dat was dus het eerste wat ik dacht.
Maar na ff te hebben rond gedwaald valt het eigenlijk wel mee, en zijn er een hoop mogelijkheden bijgekomen.
Goed werk Bas

-
Niet te snel oordelen luitjes, dit is een geavanceerd forum, en dat oude was iets uit de prehistorie.
Als iedereen zo dacht reden we nog in huifkarren
in plaats van de auto's waaraan dit forum en deze club hun bestaansrecht ontlenen.
Als iedereen zo dacht reden we nog in huifkarren

aargggggggg!!!
dit is best vette sjit zo, ziet er strak uit!! is wel effe schrikken hoor hee, ben twee dagen niet online en gelijk alles anders!!
maarre, waar ik wel een beetje van baal is dat alle info over het kamperen op speed hier weg is, maar dat komt wel weer goed, Sven??
dit is best vette sjit zo, ziet er strak uit!! is wel effe schrikken hoor hee, ben twee dagen niet online en gelijk alles anders!!

maarre, waar ik wel een beetje van baal is dat alle info over het kamperen op speed hier weg is, maar dat komt wel weer goed, Sven??

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Goof, het staat 6 posts boven je, en ook in dit topic:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=4647
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=4647
Laatst gewijzigd door Stefijn op wo 1 mei 2002 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
Ik zie het...Robert dB schreef:Bas ik hoor van nieuwe mensen via de msn dat zij zich niet meer kunnen aan melden!!
General Error...
Zal t proberen op te lossen, asap
-
- Moderator
- Car: MB
Hoi hoi,
Ik probeerde net het een en ander te wijzigen in mijn profiet (www en time zone), maar ik krijg het niet voor mekaar. Volgens mij doe ik alles zo als het moet, maar mischien dat jullie hiet ook last van hebben? Zo niet, hoe moet het wel!!!!!
Ik probeerde net het een en ander te wijzigen in mijn profiet (www en time zone), maar ik krijg het niet voor mekaar. Volgens mij doe ik alles zo als het moet, maar mischien dat jullie hiet ook last van hebben? Zo niet, hoe moet het wel!!!!!
Allereerst wil ik jullie even hartelijk bedanken voor het verfijnen van de site. het ziet er uiterst gebruiksvriendelijk uit ten opzichte van de vorige update!
Zo te zien hebben jullie er echt veel werk aan gehad!
Ten tweede heb ik me een avond goed verveeld toen de site plat was... maar dat zijn oude koeien!
Keep up the good work!

Ten tweede heb ik me een avond goed verveeld toen de site plat was... maar dat zijn oude koeien!
Keep up the good work!

- Bas
- Bestuurslid
ff omhoog
-
Hij hoort toch hoog te blijven als sticky topic???Bas schreef:ff omhoog
-
fancy forum hoor
en ik heb een nieuw logo (de scheuro
)

- Bas
- Bestuurslid
Klopt, maar bij updaten verschijnt ie niet bij de latest meen ikRobert dB schreef:Hij hoort toch hoog te blijven als sticky topic???Bas schreef:ff omhoog