Forum op rt.nl

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Stefijn

Ik stel de vraag hier nog maar een keer.

Wat is het nut van het forum op renault-tuning.nl, moet dat niet gewoon DIT forum zijn?
Laatst gewijzigd door Stefijn op wo 1 mei 2002 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Contacteer:

Het forum op .nl is alleen voor de RTC leden.
Kun je dus makkelijker dingen afspreken die niet leden niets aangaan.

Ik vind wel dat de gezellige onzin dingen op het .com forum moeten blijven en de meer serieuze zaken op het .nl forum.
Anonymous

Ik denk dat ik die twijfel wel deel met Stefijn.
In afwachting van mijn inlognaam op rt.nl weet ik nu al wel zeker dat ik niet 2 forums in de gaten ga houden. Zeker niet als beide forums over dezelfde dingen gaan.

Wordt rt.nl dan een beetje een eng 'in-crowd' forum?
Waarom mogen 'gasten' dat dan niet lezen?
Wat is er mis met dit forum ? (zeker na de huidige update: wow!, maar dat terzijde)
Stefijn

Jeroen schreef:Het forum op .nl is alleen voor de RTC leden.
Kun je dus makkelijker dingen afspreken die niet leden niets aangaan.

Ik vind wel dat de gezellige onzin dingen op het .com forum moeten blijven en de meer serieuze zaken op het .nl forum.
Sorry, maar dat is natuurlijk grote onzin. Alles wat daar besproken wordt staat al 3x op dit forum, het openbare zullen we maar zeggen. Het gaat daar over het algemeen gewoon over welk boutje je nodig hebt, of waar je die ene spoiler kunt krijgen.

Moet er perse een afgesloten deel zijn voor leden (snap ik natuurlijk best :-) ) maak dan een usergroup RTC-leden aan (voor usergroups zie knoppen bovenin onder renault-tuning.com) en maak een afgesloten deel op dit forum waar members hun memberszaken kunnen bespreken, en waarvoor je lid moet zijn van de groep RTC-leden om toegang te krijgen.

Wil je die scheiding dan kun je die perfect in dit forum kwijt, daarvoor hoef je niet moeilijk te doen met 2 forums, en misschein levert het nog wel wat members op als die zien dat er nog een heel stuk forum is waar ze niet in mogen. De meeste mensen zullen dat rt.nl forumpje niet eens kennen nu.

LET OP: ik stel dus NIET ter discussie dat er geen afgesloten deel/forum moet zijn voor RTC-members, integendeel (zoals de vorige poster in principe wel doet). Ik stel alleen aan de orde dat het onzinnig is om er 2 forums op na te houden, zeker omdat dit nieuwe forum perfecte technische mogelijkheden biedt om dit een klein beetje eleganter op te lossen
Laatst gewijzigd door Stefijn op wo 1 mei 2002 15:17, 3 keer totaal gewijzigd.
RickGT TURBO
Contacteer:

Momenteel volg ik beiden. En is het RT.nl forum niet onder heavy traffic.
Is echt een soort huishoudelijke mededelingen plaats.

Ik zou bijvoorbeeld het topic FNB daar op z'n plaats vinden.
Want eerst was de vraag of hier het forum met password afgesloten moest worden. Nou daar hebben we dus nu het RT.nl forum voor.

Verder is twee forums volgen helemaal niet zo moeilijk. Vooral omdat er niet op beiden hetzelfde geposte word en verder ook niet zo heel erg veel op de rt.nl...
Laatst gewijzigd door RickGT TURBO op wo 1 mei 2002 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Daar zit wat in... 8)
Stefijn

RickGT TURBO schreef:Vooral omdat er niet op beiden hetzelfde geposte word en verder ook niet zo heel erg veel op de rt.nl...
Geef je gelijk de nutteloosheid van 1 van de twee forums aan :lol:

Gewoon een afgesloten deel maken op dit forum dat alleen toegankelijk is voor RTC-leden.
Hebben wij ook op het forum van onze CS-clan: een deel waar iedereen op kan, zelfs ongeregistreerde guests, er is een deel waarvoor je moet registreren, en er is een deel voor de incrowd: de leden van de clan.
Laatst gewijzigd door Stefijn op wo 1 mei 2002 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
RickGT TURBO
Contacteer:

Het verschil is wel dat de ene geintegreerd is in de website en de ander een stand alone forum is.

Maar inderdaad er zit wel wat in je argumenten.
Het vervelende is dat de bouwers nu dan weer aan de slag moeten (voor ons aan de slag).
Want bijna zeker kunnen ze een usergroup gedeelte van het rt.com forum ook in de site kunnen integreren.
Maar dan is het weer meer proggen.
En het is redelijk onredelijk :) van ons om dat gewoon weg te eisen.
Mocht er iemand dat proggen willen doen dan is dat zeker een idee. Maar alleen als iemand dat zou willen doen.
En ik geloof dat Tino het druk zat heeft met proggen op werk.... :) :wink:
Anonymous

Stefijn schreef: LET OP: ik stel dus NIET ter discussie dat er geen afgesloten deel/forum moet zijn voor RTC-members, integendeel (zoals de vorige poster in principe wel doet).
Nou, dat is niet helemaal waar ik op doelde. Ik kan me best in 'speciale features' voor leden vinden. Tuurlijk. Je bent niet voor niks lid...
Maar het spreiden over 2 fysiek gescheiden forums (met beiden een andere interface?) lijkt me minder slim. Uiteindelijk trekt toch al het verkeer naar 1 van de 2 en blijft de kleinste met een zeer dunne spoeling aan speciale topics zitten.

Ik wil best 'heen en weer switchen', maar als dat niet per se nodig is... ;)

Verder hou ik me erbuiten. Ik wilde alleen aangeven dat het misschien niet nodig is om a 2 fora tijd te besteden (en dan doel ik op de programmeer/beheer/ontwikkelinspanningen die Bas,Tino en de rest levert)
Stefijn

Yes...lijkt me ook gewoon de beste oplossing om op dit forum een gescheiden onderdeel te maken.

Admins, vast geen nieuws voor jullie, maar daarvoor kun je het beste een usergroup aanmaken met toegang tot een afgesloten geheel, anders moet je alle users apart rechten toekennen (!) en DAT lijkt me mou ook weer niet echt handig (bomen+bos)

Ennuh..op de rt.nl pagina is het gewoon maar een frame waar een forum in weergegeven wordt, of het nou dit forum of een ander is is gewoon een kwestie van een andere URL ingeven :) (of ze moeten het moeilijk gedaan hebben ;) )

Komop lui, wat heeft het posten in "te koop" op RT.nl nou voor zin als je dat hier NOG een keer moet doen en hier 50x meer mensen komen

Alle respect overigens voor de manier waarop rt.nl gemaakt is en zo, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? :)
Robert dB.

Ik ondervind nu vrij regelmatig dat het forum het op .nl het niet doet!! Dan is ook de hele site niet berijkbaar. Chris vertelde mij dat alle ip gesloten moeten worden om het vervolgens weer te proberen. Maar ook dit helpt nix.

Nogmaals, het gebeurd niet altijd, maar wel vrij regelmatig!

Kan het komen omdat Tino hier nog aan werkt? Of juist door ip 6.0?
Anonymous

ik vind wel dat dit forum niet meer zo veel meer aan renault doet denken
dat vorige forum zag er veel beter uit
ik mis een beetje de rtc achtigheid van het oude de witte achtergrond bvb dat vind ik helemaal nix en ik zie nergens een renault logo ofzoiets staan dat vind ik gewoon erg jammer

het vorige forum nodigde veel meer uit om iets neer te zetten en daaraan was veel duidelijker te zien...... hier gaat het over auto's auto's en nog eens auto's en dan vooral renaulttjes, dat vind ik hier behalve in het VEEL TE KLEINE kopje renault-tuning.com nergens terug

jammer jammer jammer :)

grtz Thomas

sorry bas niet persoonlijk bedoeld maar ik heb je wel eens iets mooiers in elkaar zien draaien

ps ik ben niet boos :-)
Tom
Moderator
Car: MB

ik vond de ander persoonlijk ook grafisch aantrekkelijker. Ik mis PLAATJES!!!!!!!!!!!!!!!!! Vooral de usericons waren zo handig
Stefijn

Jongens wat zijn we toch allemaal ongeduldig. De plaatjes zijn inmiddels weer te gebruiken, en het design van dit forum is nu nog het standaarddesign maar is volledig aan te passen en dat zal VAST nog wel gebeuren! Geef ze een BEETJE tijd zeg
Robert dB.

Inderdaad Stefijn.....dat styling komt straks wel, eerst zorgen dat de boed goed werkt!! - tis net een auto :wink:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Robert dB schreef:Ik ondervind nu vrij regelmatig dat het forum het op .nl het niet doet!! Dan is ook de hele site niet berijkbaar. Chris vertelde mij dat alle ip gesloten moeten worden om het vervolgens weer te proberen. Maar ook dit helpt nix.

Nogmaals, het gebeurd niet altijd, maar wel vrij regelmatig!

Kan het komen omdat Tino hier nog aan werkt? Of juist door ip 6.0?
Is gefixed....
Robert dB.

Dat d8 ik inderdaad ook.....maar net zo pas gebeurde toch weer hetzelfde Tino?!

Bij het "wandelen" door de site klapte hij er zomaar weer uit...erop komen is nu onmogelijk. Vaak wacht ik een aantal uur, en dan doet hij het weer. :(
Plaats reactie