Toch ben ik wel nieuwsgierig naar jullie motivatie. Vandaar dit topic.
Mijn mening is dat het forum niet afgesloten zou moeten worden. Ten eerste omdat het zeer waarschijnlijk niet het beoogde effect heeft, namelijk het voorkomen van het gebruik van informatie uit het forum voor journalistieke doeleinden. (Zoals al door anderen aangegeven kan zo iemand zich vrij eenvoudig aanmelden en de informatie zodoende van het forum halen).
Ten tweede vind ik dat je dan te veel mensen de weg naar onze "club" blokkeert. Volgens mij namelijk zijn er erg veel onder ons die eerst de kat uit de boom hebben gekeken voordat ze zich hebben aangemeld op de site. Eerst eens rustig kijken op het forum wat de mensen hier zoal te vertellen hebben, en als je dat bevalt maar eens aanmelden. Er zullen dus veel minder mensen zich aanmelden op het forum omdat ze niet kunnen zien waar het hier over gaat! Dit kan op termijn ernstige consequenties hebben voor het voortbestaan van Renault Tuning.
De kracht van Renault Tuning vind ik namelijk het forum! Dit moet indien mogelijk voor een ieder beschikbaar blijven!

[ This message was edited by: Rudo on 2002-04-20 22:22 ]