Truste! 
Dit topic bestond al.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 30&forum=6" TARGET="_blank">Welterusten topic.</A><!-- BBCode End -->
Mooie Clio heb je Clio16Vrm, supergaaf die spoiler!
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 30&forum=6" TARGET="_blank">Welterusten topic.</A><!-- BBCode End -->
dag en nacht alert onze mod'sOn 2002-04-20 01:15, Chris wrote:
Dit topic bestond al.

dank je, inderdaad opvallend die spoiler

-
ook netjes je sloten weggewerkt errug 

-
- Über-Spammer
He gozar.. Jij had je ramen zo mooi gedaan heOn 2002-04-20 11:07, Clio16Vrm wrote:
is wel leuk ja totdat je accu een keer leeg is en je door de achterbak naar binnen moet![]()

Zou je mij kunnen vertellen waar je dat spul vandaan heb.. en eventueel wat tips..
Ik ben die gozar met die zwarte 5 met geblendeerde achter ramen.
Gr Maik.
allereerst gefeliciteerd met je verjaardag man, ik zie het nu pas 
die folie die je op die voorste ramen zag heb ik gewoon gehaald bij een dealer die zelf ook ramen tint.. naast de folie moet je natuurlijk ook goed materiaal hebben, een goed reinigingsmiddel is ook zeer belangerijk want nadat alles er op is geplakt heeft niemand zin in stukjes haar en vuil hier en daar
, ook heb je nodig een soort ramenzemer, het is iets kleins en het is dus nodig om de folie strak en plat op je raam te krijgen, ook belangerijk is om de folie goed in vorm te snijden natuurlijk.. en haast het allerbelangerijkste is het laten opdrogen, 5/6 dagen niet aan je ramen zitten is nodig anders is al het werk voor niets...
samengevat :
* folie
* klein mesje om het goed uit te snijden
* reinigingsmiddel ( weet niet of het speciaale reinigingsmiddel moet zijn, lijkt mij niet)
* special raamzeempje
* geduld m.b.t. het laten opdrogen van je raampies

die folie die je op die voorste ramen zag heb ik gewoon gehaald bij een dealer die zelf ook ramen tint.. naast de folie moet je natuurlijk ook goed materiaal hebben, een goed reinigingsmiddel is ook zeer belangerijk want nadat alles er op is geplakt heeft niemand zin in stukjes haar en vuil hier en daar

samengevat :
* folie
* klein mesje om het goed uit te snijden
* reinigingsmiddel ( weet niet of het speciaale reinigingsmiddel moet zijn, lijkt mij niet)
* special raamzeempje
* geduld m.b.t. het laten opdrogen van je raampies

-
- Über-Spammer
Tnx gozar..On 2002-04-20 11:38, Clio16Vrm wrote:
en een search doet ook nog wel eens wonderen, anders hoor ik het wel![]()
-
Foto?? Ben wel eens benieuwd.Mooie Clio heb je Clio16Vrm, supergaaf die spoiler!
Hé Maik, zo maar even uit interesse: hoe krijg je in hemelsnaam die ramen in een blender?!On 2002-04-20 11:15, Maik (WOOFER) wrote:
Ik ben die gozar met die zwarte 5 met geblendeerde achter ramen.
Gr Maik.
Nog gefeliciteerd trouwens, je hebt het gister aardig stil weten te houden, bang dat je op je auto moest gaan staan en dat wij een liedje zouden zingen?

hahaha, na vorige week durft niemand meer te zeggen dat ie jarig is!!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
On 2002-04-20 13:17, BartK (Adrenalin) wrote:Foto?? Ben wel eens benieuwd.Mooie Clio heb je Clio16Vrm, supergaaf die spoiler!
iemand van flitsservice.nl nam allemaal foto's van onze auto's , hij zou ze binnenkort online zetten, zelf heb ik nog geen foto waar de vleugel ook op staat, binnenkort ga ik zelf wel een paar foto's nemen... het is een Alien vleugel voor de kenners..

-
- Über-Spammer
hehehe sorry maar als je goed een aantal topics door kijkt dan had je kunnen weten dat ik vandaag jarig was 
heheh tja.. Was leuk joh..
maar ik gaat maar weer naar beneden ik heb bezoek

heheh tja.. Was leuk joh..
maar ik gaat maar weer naar beneden ik heb bezoek

Hoi Ruud,
Alles kits? Leuk jo, mailen naar deze site!
Groetjes van Karen (ja, die uit Haarlem)
Jaja, vlak voor etenstijd hier een berichtje plaatsen en dan mopperen dat ik er niet op reageer?!On 2002-04-20 17:53, kaatje wrote:
Hoi Ruud,
Je weet toch waar mijn prioriteiten liggen?!!

(En ik moest het nog zelf klaarmaken ook!

Hé Ka, leuk dat je hier nu ook actief bent!

Ik zag dat je je ergens afvroeg of er nog meer dames zijn hier die zoŽn beetje dezelfde passie hebben als jij. Ik weet dat hier ook in ieder geval ergens Monique ronddwaalt uit het noorden des lands, en volgens mij rijdt zij in een blue sport rond. Ik heb haar alleen al een tijdje niet online gezien, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

-
- Über-Spammer
Morguh!! 

iedereen ligt gewoon al te snurken,niemand meer te bekennen op de site. misschien moet ik er dan ook maar aan geloven en naar me bedje gaan.. (eerst nog ff opdrachten afmaken..)trust!
ja..normaal zijn er bepaalde iemanden altijd tot erg laat op deze site te bekennen...(liggen die dus nu echt allemaal te snurken, dat zal haast wel niet..,belangrijkere dingen aan t doen maybe)
-
He Willi
Hoe is het leven?!

ja goed man!! tijd niet gesproken!!Robert dB. schreef:He WilliHoe is het leven?!
o kutlu ik heet geen willi.......

Immer wieder die verdammte Holländer
he wob!drukkies, morgen nog ff een tentamen maken.. zoals je ziet wil me boyfriend ook graag willi heten..
denk dat er nog niemand gaat slapen , maar ik gaf ff n verlaat antwoord op n post van wob en ray vanochtend, ik ga iig nog lang niet naar me bedje want k moet leren...martin rs schreef:truste topic wie gaat er nu al slapen dan??
-
- Contacteer:
Uhm....... ...........
Voor de mensen die gaan slapen:
WELTERUSTUHHHHHH..........
Voor de mensen die gaan slapen:
WELTERUSTUHHHHHH..........