Friday Nightmeeting Bodegraven. I
hebbik jou gezien Ron?
Immer wieder die verdammte Holländer
Hmmm, dat moet dan op de A9 geweest zijn want op de A4 hebben we het aardig rustig gehouden. (ik reed achter jullie, remember?On 2002-04-20 03:25, Stevie wrote:
Hey Ray, das van JP
En als klap op de vuurpijl nog flink de sokken erin gezet op de terugweg met Sven (met allebei een bezopen bijrijder)
Ciao!
Steven
oooooo was JIJ dat????On 2002-04-20 13:16, Rudo wrote:Hmmm, dat moet dan op de A9 geweest zijn want op de A4 hebben we het aardig rustig gehouden. (ik reed achter jullie, remember?On 2002-04-20 03:25, Stevie wrote:
Hey Ray, das van JP
En als klap op de vuurpijl nog flink de sokken erin gezet op de terugweg met Sven (met allebei een bezopen bijrijder)
Ciao!
Steven)

normaal gesproken is de enige echte porto-rooie 1.4 clio van mij, maar die staat met een gescheurde voorpijp voor de deur.... ben dus met mede RTC-ers meegereden.On 2002-04-20 13:17, Ron RS wrote:
Geen idee zou best kunnen
Wat voor auto heb je mischient dat ik het dan mischient weet. Heb zoveel mensen gezien.

Ik vond de sfeer gisteren echt matig.
Zoiezo het uitdaag gedrag van een bepaalde categorie mensen ergerde mij mateloos.
Ik was blij tussen alle 'wouten' ook hier en daar een echte oom agent te kunnen vinden.
Ik zou het tof vinden als we een bijkomst zouden kunnen krijgen waarbij de bezoekers meer rtc-minded zouden zijn.
De slogan 'Respect is everything' is naar mijn smaak aan de meeste RTC'ers wel besteedt, maar aan een aantal bezoekers van de FNB naar mijn mening veel minder.
Ik heb met een aantal andere RTC'ers uitgebreid met de politie gesproken en het is wel duidelijk dat zich een aantal excessen heeft voorgedaan.
Mede daardoor EN de negatieve pers is dit gezeik ontstaan. Het lullige is dat de excessen duidelijk niet bij de RTC'ers vandaan kwam.
Aan het einde van de avond, toen de meeste mensen al weg waren en er met name nog een grote groep RTC'ers aanwezig waren constateerde oom agent dan ook hardop dat het nu een stuk rustiger en beschaafder was dan eerder op de avond. Dat het blijkbaar toch een ander slag volk was.
Toch moet dit ander slag volk feitelijk op zoek naar een oplossing.
Daarnaast lost de dialoog tussen RTC en politie/gemeente Bodegraven het probleem van de TEN ONRECHTE negatieve pers niet op.
Ik volg de ontwikkelingen op de voet, maar ik zie het vooralsnog niet rooskleurig. Ik mis de sfeer van ongeneerde gezelligheid.
Alhoewel de sfeer er nog goed inzat toen we op crabbehof waren. Vooral na die 'burnout' (NOT)van dat miniscule fiatje.
_
Aangeboden: 1X(TE REVISEREN)Willi-Bak, Aandrijfassen(L moet gereviseerd, R is goed)& 1 Willi SpagettiSpruitstuk.Intresse?Mail!
[ This message was edited by: Marinus16V on 2002-04-20 13:24 ]
Zoiezo het uitdaag gedrag van een bepaalde categorie mensen ergerde mij mateloos.
Ik was blij tussen alle 'wouten' ook hier en daar een echte oom agent te kunnen vinden.
Ik zou het tof vinden als we een bijkomst zouden kunnen krijgen waarbij de bezoekers meer rtc-minded zouden zijn.
De slogan 'Respect is everything' is naar mijn smaak aan de meeste RTC'ers wel besteedt, maar aan een aantal bezoekers van de FNB naar mijn mening veel minder.
Ik heb met een aantal andere RTC'ers uitgebreid met de politie gesproken en het is wel duidelijk dat zich een aantal excessen heeft voorgedaan.
Mede daardoor EN de negatieve pers is dit gezeik ontstaan. Het lullige is dat de excessen duidelijk niet bij de RTC'ers vandaan kwam.
Aan het einde van de avond, toen de meeste mensen al weg waren en er met name nog een grote groep RTC'ers aanwezig waren constateerde oom agent dan ook hardop dat het nu een stuk rustiger en beschaafder was dan eerder op de avond. Dat het blijkbaar toch een ander slag volk was.
Toch moet dit ander slag volk feitelijk op zoek naar een oplossing.
Daarnaast lost de dialoog tussen RTC en politie/gemeente Bodegraven het probleem van de TEN ONRECHTE negatieve pers niet op.
Ik volg de ontwikkelingen op de voet, maar ik zie het vooralsnog niet rooskleurig. Ik mis de sfeer van ongeneerde gezelligheid.
Alhoewel de sfeer er nog goed inzat toen we op crabbehof waren. Vooral na die 'burnout' (NOT)van dat miniscule fiatje.
_
Aangeboden: 1X(TE REVISEREN)Willi-Bak, Aandrijfassen(L moet gereviseerd, R is goed)& 1 Willi SpagettiSpruitstuk.Intresse?Mail!
[ This message was edited by: Marinus16V on 2002-04-20 13:24 ]
ik heb trouwens een heel goed gesprek gehad met Mark (journalist van de Rijn en Gouwe, relaxede gast trouwens).
Maandag komt er een nieuw artikel in de krant over bodegraven en het verband met de illegale straatraces, en ook zijn eigen bevindingen.
we wachten af!!!
Maandag komt er een nieuw artikel in de krant over bodegraven en het verband met de illegale straatraces, en ook zijn eigen bevindingen.
we wachten af!!!

Nou ik heb helemaal geen drang om weg te gaan, alleen RTC wordt ook saai hoor! (veel minder mensen)
Er zijn een aantal die het verzieken, maar zolang wij gewoon doen zoals altijd (rustig dus) kunnen ze ons niet veel maken.
Maar het is wel goed om erover met de politie en media te praten dat we geen sprinters zijn
Er zijn een aantal die het verzieken, maar zolang wij gewoon doen zoals altijd (rustig dus) kunnen ze ons niet veel maken.
Maar het is wel goed om erover met de politie en media te praten dat we geen sprinters zijn

ik denk niet dat die journalist er iets positiefs over gaat schrijven.Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die er last van hebben.Zeker als je in dat hotel zit en vroeg wil gaan slapen.
Ik denk niet dat ik je gezien heb Ray.mischient wel gezien maar ik zou toch niet weten wie je ben.Mijn Clio stond recht naast de ingang van de MC drive.
Ik denk niet dat ik je gezien heb Ray.mischient wel gezien maar ik zou toch niet weten wie je ben.Mijn Clio stond recht naast de ingang van de MC drive.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ow die lelijke grijze 2 liter met die lelijke velgen en die patserige remusOn 2002-04-20 13:49, Ron RS wrote:
ik denk niet dat die journalist er iets positiefs over gaat schrijven.Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die er last van hebben.Zeker als je in dat hotel zit en vroeg wil gaan slapen.

geintje ron
mooie bak issut

die zilver-grijze met die gigantische vette 18?inch velgen??? dies bruuuuuut....
en dat van de overlast kan ik me voorstellen, kijk maar hoe het gedeelte van het terrein voor het AC eruit zag aan het einde van de avond.
en trouwens, ondanks de politie reed iedereen naar mijn mening niet echt schokkend veel rustiger weg.
en dat van de overlast kan ik me voorstellen, kijk maar hoe het gedeelte van het terrein voor het AC eruit zag aan het einde van de avond.
en trouwens, ondanks de politie reed iedereen naar mijn mening niet echt schokkend veel rustiger weg.

Nee et was niet die met 18 inch. Het is maar 17 anders kan ik denk ik niet meer met 4 mensen er in rijden zonder dat ik de slijpschijf in de wielkuipen moet zetten.
Nou Dennis die clio van jullie is ook mooi hoor.Het is maar net wat je wil.
Nou Dennis die clio van jullie is ook mooi hoor.Het is maar net wat je wil.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
idd die met die 18 inch had erg weinig speling meer in zijn wielkastenOn 2002-04-20 14:21, Ron RS wrote:
Nee et was niet die met 18 inch. Het is maar 17 anders kan ik denk ik niet meer met 4 mensen er in rijden zonder dat ik de slijpschijf in de wielkuipen moet zetten.
ach het rijdtNou Dennis die clio van jullie is ook mooi hoor.Het is maar net wat je wil.

-
Tja...... wat een shitavond gisteren. De hele sfeer was voor mij verpest. De laatste FNB. Schreef ik in mijn vorige reply nog dat ik me niet liet wegsturen door de media, door de politie moet ik me helaas wel laten wegsturen. En waarom? Nou, volgens Arjan Kasius van de politie omdat we het niet meer in de hand hebben. Er gebeuren rond de FNB toch dingen die we liever niet zien. En daar zijn we dus nu de dupe van geworden. Trouwens, de twee agenten die als het aanspreekpunt van de heilige hermandad rondliepen waren errug goed bekend met dit forum. Toen ze er achter kwamen dat ik uit Pape-city kwam, vroegen ze direct of ik misschien "Opa" was. De heren waren overtuigd van de goede bedoelingen van de RTC. Regelmatig maakten ze opmerkingen over het nette gedrag van de Renault-jongens en de puinhoop die anderen er maakten. Ze adviseerden ons om contact te zoeken met de gemeente en in overleg een andere lokatie voor de RTC te vinden. Zij willen alle medewerking hier aan verlenen omdat zij ook de RTC een warm hart toedragen. Ook kwam het advies eens te gaan praten met bedrijven op het industrieterrein Bodegraven. Ook hier willen ze hun medewerking aan verlenen.
Tja.... dit was dus (voorlopig) de laatste FNB. Wat gaan we nu komende vrijdag doen?
Tja.... dit was dus (voorlopig) de laatste FNB. Wat gaan we nu komende vrijdag doen?
das pas kl.; de wouten op de rtc forum eik engerds ga wat carjackers en oude mensen overvallers lastigvallen
-
I was there
I've seen the action, seen the losers, seen the cops.. and seen alot of friends.. And I'll be BACK!!!! 
Okay, dan.. Iedereen RESPECT a'ight? Mike, you the man

Ray alllllllrighty then
hahaha.. zeg het ze.. uh?uh?uh!!
yeah... hahaha
Okay ik ben dus weer thuis.. Mijn verslag van de Friday Night Bodegraven.. Knappe politieagente die mij te woord stond en mijn vragen beantwoorde waarom ze nu mijn kenteken bewijs, rijbewijs, APK brief etc. moest hebben (en niet mijn groene kaart als verzekeringsbewijs (terwijl dat toch de meeste kans is, mensen pakken ZONDER verzekering).. ) Vooral veel bekenden gezien, meesten verbaast dat zelfs ik helemaal uit Friesland kwam.. Rick thanks a million dat ik bij je kon crashen.. en hou nu je auto heel (dat gesleep staat zo lullig met 2 GTT's)..
Verder Chris en Gerda, okay dan.. goed dat jullie er ook nog waren.. Stevie, no doubt, ik kom weer joh!! ennuh.. Opa, jah joh.. berucht, bekend, relaxed, ze lezen tenminste zonder dat ze hun conclusie verkeerd trekken.. Maar wat doen ze dan nog meer onder hun werktijd behalve beetje zitten internetten?!?!?! nou? nou? NIETS DUS
lijkt mijn baan wel
(zolang de baas denkt dat hij mij goed betaald, doe ik alsof ik hard aan het werk ben principe).
De rest van de mensen hielden zich toch nog wel redelijk rustig.. behalve de Audi KICKER boomcar (lelijk ding overigens, dat terzijde) en een CRX met witte achterlichten die zo nodig volgas het terrein op moest (veel plezier met het gele briefje jongen!! stoere man).. Wel veel motorgeluid, soms wat muziek en veel schreeuwende pratende Macetende mensen.. Ik snap de overlast en de poeha over de illegale straatrace juist OMDAT het in de media is..
Nog effe met die gast van Flitsnet.nl gesproken dat hij naar illegale straatraces ging en dat hij hier nu foto's van de Renaults stond te maken.. wel effe duidelijk gemaakt dat de RTC niet raced en dat ik het niet moet bespeuren dat hij dat wel schrijft! (krijgt ie klappen, van Ray wel teverstaan
)
Okay nog iets vergeten? owhja Marinus verders niets persoonlijks hoor maar voel mij zo nu en dan aangevallen door het eeuwige commentaar over dat alle Friezen boeren zijn..

Okay, dan.. Iedereen RESPECT a'ight? Mike, you the man

Ray alllllllrighty then

Okay ik ben dus weer thuis.. Mijn verslag van de Friday Night Bodegraven.. Knappe politieagente die mij te woord stond en mijn vragen beantwoorde waarom ze nu mijn kenteken bewijs, rijbewijs, APK brief etc. moest hebben (en niet mijn groene kaart als verzekeringsbewijs (terwijl dat toch de meeste kans is, mensen pakken ZONDER verzekering).. ) Vooral veel bekenden gezien, meesten verbaast dat zelfs ik helemaal uit Friesland kwam.. Rick thanks a million dat ik bij je kon crashen.. en hou nu je auto heel (dat gesleep staat zo lullig met 2 GTT's)..
Verder Chris en Gerda, okay dan.. goed dat jullie er ook nog waren.. Stevie, no doubt, ik kom weer joh!! ennuh.. Opa, jah joh.. berucht, bekend, relaxed, ze lezen tenminste zonder dat ze hun conclusie verkeerd trekken.. Maar wat doen ze dan nog meer onder hun werktijd behalve beetje zitten internetten?!?!?! nou? nou? NIETS DUS

De rest van de mensen hielden zich toch nog wel redelijk rustig.. behalve de Audi KICKER boomcar (lelijk ding overigens, dat terzijde) en een CRX met witte achterlichten die zo nodig volgas het terrein op moest (veel plezier met het gele briefje jongen!! stoere man).. Wel veel motorgeluid, soms wat muziek en veel schreeuwende pratende Macetende mensen.. Ik snap de overlast en de poeha over de illegale straatrace juist OMDAT het in de media is..
Nog effe met die gast van Flitsnet.nl gesproken dat hij naar illegale straatraces ging en dat hij hier nu foto's van de Renaults stond te maken.. wel effe duidelijk gemaakt dat de RTC niet raced en dat ik het niet moet bespeuren dat hij dat wel schrijft! (krijgt ie klappen, van Ray wel teverstaan

Okay nog iets vergeten? owhja Marinus verders niets persoonlijks hoor maar voel mij zo nu en dan aangevallen door het eeuwige commentaar over dat alle Friezen boeren zijn..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Crabbehof dan maar?
*smile*
Trouwens, de MAC langs de A16 tussen ridderkerk en zwijndrecht, daar zit toch geen hotel?
Is misschien beter dan niks. Als er geen hotel en bebouwing zit, dan kunnen we ook geen overlast plegen op omwonenden of 'omlogerenden'....
Ennuh om terug te komen op onze lopende ijzerwinkel, Ray, (hallo schat
), ik geloof niet in de goede bedoelingen van de pers. Slecht nieuws verkoopt, sensatie verkoopt, een rectificatie dat wij ons gedroegen en dat er een aantal aso's waren die ze met ons verward hebben, dat gaan ze vast niet opschrijven.
Maar ik hoop toch dat jouw vertrouwen in de persmuskiet terecht is.
*smile*
Trouwens, de MAC langs de A16 tussen ridderkerk en zwijndrecht, daar zit toch geen hotel?
Is misschien beter dan niks. Als er geen hotel en bebouwing zit, dan kunnen we ook geen overlast plegen op omwonenden of 'omlogerenden'....
Ennuh om terug te komen op onze lopende ijzerwinkel, Ray, (hallo schat
Maar ik hoop toch dat jouw vertrouwen in de persmuskiet terecht is.
Nee hoor, JBL....Fryslan boppe, de rest ien'e groppe....
Begrijpen ze hier toch niet joh.
Ik zou zo terug willen, maar ja, ik heb m'n werk en m'n vriendschappen hierzo.
En als de gemiddelde Fries een boer is, dan wil ik als ge-exporteerde-import-fries (geboren zaankanter, getogen fries) met trots de titel boer dragen.
ZOWE!
En als de gemiddelde Fries een boer is, dan wil ik als ge-exporteerde-import-fries (geboren zaankanter, getogen fries) met trots de titel boer dragen.
ZOWE!
-
RESPECT A'ight.. and Ali G and Me Bitch be there next week !!On 2002-04-20 15:44, Marinus16V wrote:
Nee hoor, JBL....Fryslan boppe, de rest ien'e groppe....
ZOWE!

-
- Contacteer:
Dirk; flitsnet.nl ? Die site bestaat toch niet... of ligt hij momenteel plat ofzo?
Verder nu de aarde weer goed vast gesoldeerd is (lekker brokkie metaal...
) zijn d'r geen probleempies...
Nou hopen dat vannacht niet het zelfde gebeurt.....
Verder nu de aarde weer goed vast gesoldeerd is (lekker brokkie metaal...

gaat helemaal lukken ronOn 2002-04-20 14:29, Ron RS wrote:
en hij ziet er best wel strak uit.Nou die uitlaat nog een beetje inbranden.En dan nog een lucht filter dan rijdt het helemaal niet verkeerd.

Ik heb het ook erg naar mn zin gehad gisteravond... was er ook voor het eerst. Paar leuke fotootjes gemaakt van de 4 clio's op een rij rechts naast de ingang van de mac. Was alleen bes wel ff vergeten om mn eigen auto op de foto te zetten

maarja, volgende keer maar dan...
-
- Über-Spammer
Gewoon weer FNB voor mij hoor..
Ik heb niets te verbergen..
Beter kijken ze goed naar mijn nummerplaathouder... want daar staat RTC op en dan mag ik dus doorrijden...
zo niet dan gaat ik meteen huiswaards..
(en goh wat hebben ze dan een lol. (NOT)).
Heheh JBL wat een mooie buggie
Ik heb niets te verbergen..
Beter kijken ze goed naar mijn nummerplaathouder... want daar staat RTC op en dan mag ik dus doorrijden...
zo niet dan gaat ik meteen huiswaards..
(en goh wat hebben ze dan een lol. (NOT)).
Heheh JBL wat een mooie buggie

flitsservice.nl als het goed isOn 2002-04-20 17:28, RickGT TURBO wrote:
Dirk; flitsnet.nl ? Die site bestaat toch niet... of ligt hij momenteel plat ofzo?
Verder nu de aarde weer goed vast gesoldeerd is (lekker brokkie metaal...) zijn d'r geen probleempies...

-
- Über-Spammer
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.flitsservice.nl/" TARGET="_blank">www.flitsservice.nl/</A><!-- BBCode End -->
-
Ik ben komend weekend weg...maar anders was ik ook gewoon weer gegaan.
Ik hoop er volgende week ook weer te zijn.
Opa, kom je ook?
Opa, kom je ook?
-
- Contacteer:
hee gille respect man die gasten doen ook gewoon hun werk ook al zien we ze af en toe liever nietOn 2002-04-20 15:31, gille 21TURBO wrote:
das pas kl.; de wouten op de rtc forum eik engerds ga wat carjackers en oude mensen overvallers lastigvallen
maar deze lui zijn gewoon wel goed bezig en doen ook wat aan de zooi die de andere groep met zich mee brengd
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Voor mij was gister de FNB dus leuker van de vorige week FNB. Waren veel meer RTC-ers. En dus was het veel leuker 
En natuurlijk het hoogte punt voor mij was een blik onder de kap van die mooie groene rakker
Zelf bouw injectie systeem. t@ring wat rete gaaf!!!!!!!!!!!!!!!
Die sloten ook...
quote van de avond was dus echt wel " Ik heb 1 keer m'n slot open moeten pissen..... daarna dus nooit weer..."
Opwarm lampie achter het slot aangelegt toen....
Das nou kicke!!!!!!!!!

Ja, was echt rete cool. Zou graag weer een meeting hebben zoals de fnb maar dan toch ietsjes meer RTC georienteerd...

En natuurlijk het hoogte punt voor mij was een blik onder de kap van die mooie groene rakker
Die sloten ook...
quote van de avond was dus echt wel " Ik heb 1 keer m'n slot open moeten pissen..... daarna dus nooit weer..."
Opwarm lampie achter het slot aangelegt toen....
Das nou kicke!!!!!!!!!

Ja, was echt rete cool. Zou graag weer een meeting hebben zoals de fnb maar dan toch ietsjes meer RTC georienteerd...
ik ben er gewoon!!
al moet ik er in me uppie gaan staan!! PUH
-
Als je in je uppie moet, kom ik ook!On 2002-04-20 22:49, Ray wrote:
ik ben er gewoon!!
in dat geval zijn we samen alleen!!