Hallo JayDee,
Het is misschien makkelijker om je vraag in de groep.. nl.techniek.motor.atmosferisch te plaatsen...
hier hoort hij namelijk thuis..
Greetz maik..
ps: je zal vast wel antwoord krijgen op je vraag .. suc6
-
- Über-Spammer
starter stuk of relais van de starter kan ook maar weinig waarschijnlijk eerder je starter zelf
Wat kost zo'n geintje dan? valt dit mee, of gaat m'n portemonee dan weer zuur kijken?
ik heb ook een gek startprobleem, als de motor koud is start ie gewoon perfect, als de motor warm is start ie wel, alleen lijkt het erop alsof de accu haast leeg is, als de auto de hele nacht stil staat is er niks aan de hand met de accu dus..
ja dat heb dus ook zo ongeveer, ik had er alleen al dik 6 uur of zo niet meer in gereden, toen was het nog starten en lopen, maar na die 6 uur ofzo, wou die nix meer. vanmorgen deed die het dan inderdaad weer in 1 X.....très raar.
ja, mike dit topic zou inderdaad beter in motortechniek passen (topic) maar hier heb je toch sneller antwoord, en het is vandaag zaterdag, dus meer kans op tijd om ff een bezoek te brengen aan de garage.
is toch wel een kostelijk geintje hoor als je dat moet uitbesteden maar laat voor zekerheid je auto eens uitmeten bij de dealer met die RX25 pjoeter vinden die dat wel snel hoor
Zou het niet gewoon iets met de bekabeling kunnen zijn ofzo?On 2002-04-20 11:39, gille 21TURBO wrote:
starter stuk of relais van de starter kan ook maar weinig waarschijnlijk eerder je starter zelf
klinkt iets goedkoper, haha....
startmotor kapot of relais kapot klinkt zo duur
Controleer je massakabels eens.
Ten minste ik denk te begrijpen dat je startmotor niet meer gaat draaien.
Ik heb het ook gehad.
Alle elektriciteit werkte, behalve de startmotor. Eerst deed ie het wel, maar blijkbaar was 1 van de 2 massakabels losgetrild.
Vastgezet->starten->lopen.
Ten minste ik denk te begrijpen dat je startmotor niet meer gaat draaien.
Ik heb het ook gehad.
Alle elektriciteit werkte, behalve de startmotor. Eerst deed ie het wel, maar blijkbaar was 1 van de 2 massakabels losgetrild.
Vastgezet->starten->lopen.