Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
twingoturbo

gisteren auto terug van de apk. einddemper was rot en is vervangen. er moest ook weer n kat onder vanwege co2 eisen. nu maakt ie alleen helemaal geen geluid meer. ja alleen zo'n standaard stofzuiger geluid.

Vraagie: is n gaatje boren n optie om zwaarder geluid te krijgen. zoja, waar kan ik dat t beste doen?
-Ray-
Contacteer:

waarom neem je geen dummy-kat?

of wil je in verband met de co2 uitstoot gewoon zo blijven rijden?
Immer wieder die verdammte Holländer
twingoturbo

was n optie, maar dan heb ik er volgend jaar weer last van. en heeft idd te maken met co2 uitstoot.

maar er moet gewoon weer wat geluid in komen. Maar jij denkt dat die kat 'm zo afknijpt?
-Ray-
Contacteer:

of de kat echt erg veel het geluid dempt... denk het haast wel, als je eerst wel een mooi geluid had (en dat was het, heb het zelf mogen horen in breda :wink:) en nu is het niet meer zo zal het haast wel....

ach joh, schijt aan de buren, je mag weer een jaar!! gewoon weer een katvervanger eronder, want een twingo-turbo met een stofzuigergeluid is ook niet alles! :smile:
twingoturbo

ik ga er meteen achteraan. maar vergeet niet dat mijn andere einddemper n sportdemper was. nu zit er n standaard eiddemper onder. die wil ik er wel onder laten zitten. dan moet ik maar effe wat verzagen en lassen en dan gewoon de kat weglaten en er volgend jaar weer onder zetten.
Tom
Moderator
Car: MB

jammer dat je geen sportdemper genomen hebt (te duur????) Ik denk zelf dat je daardoor nu ook veel minder mooi geluid hebt. Want zoals ik het nu begrijp is je hele pijp nu standaard. Dan vind ik dat stofzuiger soundje niet zo opmerkelijk :smile:
twingoturbo

pcies. maar moest allemaal effe snel gebeuren. ik ga maar effe langs de garage. eerst die kat er maar weer onderuit.
-Ray-
Contacteer:

On 2002-04-20 13:50, twingoturbo wrote:
pcies. maar moest allemaal effe snel gebeuren. ik ga maar effe langs de garage. eerst die kat er maar weer onderuit.
you go Paul!! :grin:
twingoturbo

I'm off now, see ya!
-Ray-
Contacteer:

succes!!

en wanneer kom je weer eens naar een meeting??? of FNB?? :smile:
Plaats reactie