Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
Jah gewoon op de parkeerplaats van crabbehof..On 2002-04-19 17:50, Ron RS wrote:
ik had nog een vraagje als ik al niet te laat ben.Waar moest ik nu precies zijn op dat winkelcentrum in Dordrecht. gewoon op een parkeer plaats?Ben daar namelijk niet helemaal bekend.

om 19:30 ongeveer maar das vanaf delft.On 2002-04-19 17:43, Maik (WOOFER) wrote:
he Paul hoe laat rijd je weg??
Oh ja en terug ga ik via leiden.
Dus ik denk niet dat het handig voor je is.
Ik wil er eigenlijk niet op in gaan. Ook ik vind het allemaal erg gaaf'On 2002-04-19 17:39, André ter Velde wrote:
Ookal willen een aantal leden en bestuursleden ergens anders afspreken, ik blijf naar Bodegraven gaan. Wie niets verkeerd doet, heeft ook niets te vrezen. Oké, ook ik geniet van die golf met knallende uitlaat en lach om een burnout. Dat is ook Bodegraven. Op een andere plek zullen we dat missen. Dus, André blijft in Bodegraven.
Maar laten we even niet vergeten dat er mensen last van ons hebben. Jij vindt dat we daar dus niets aan moeten doen.
Laten we ook eens aan anderen denken, dan alleen aan onze eigen lol. Ik had toch wel een paar wijzere worden verwacht..

We kunnen wel zeggen dat wij de overlast niet veroorzaken, maar dat werkt ook niet echt.
tres simpel.On 2002-04-19 18:06, Clio16Vrm wrote:
kan iemand die link geven waar de route wordt vermeld..
je neemt afslag bodegraven en je vervolgt de weg naar bodegraven. Snelweg over, rotonde, dan zie je de mac aan je rechterhand.
Vanuit Roterdam, neem de A20 richting Gouda.On 2002-04-19 18:06, Clio16Vrm wrote:
kan iemand die link geven waar de route wordt vermeld..
Neem dan de A12 richting Utrecht.
Afsla
Afslag Bodegraven, Bodegraven aanhouden, bij de BP pomp naar de Mac en je ziet het vanzelf.
Succes.
Klopt. Wij mogen het dan wel leuk vinden maar als je in het AC hotel slaapt denk je daar best anders over volgens mij. Tis wel hun zaak en hun parkeerterrien daar, dat moet je niet vergeten.On 2002-04-19 18:08, Chris wrote:
Maar laten we even niet vergeten dat er mensen last van ons hebben. Jij vindt dat we daar dus niets aan moeten doen.
Laten we ook eens aan anderen denken, dan alleen aan onze eigen lol. Ik had toch wel een paar wijzere worden verwacht..
We kunnen wel zeggen dat wij de overlast niet veroorzaken, maar dat werkt ook niet echt.
Jep ik ben om 19.30 bij de Mac in P'endOn 2002-04-19 16:17, <a href="mailto:spir@l" target="_new">spir@l</a> wrote:
dus we komen vanavond nog wel gewoon naar de "ouwe spot"? kunnen we altijd nog besluiten om ergens anders heen te gaan volgens mij.
Hans R.(/Rudo?)>>> verzamelen bij de Mac P'end??? 19:30??
Let me know...
-
- Über-Spammer
oke Ploegah.. ik weet genoeg..
Tot daaro.
Tot daaro.
-
- Über-Spammer
ssssssssssssssoooooooooooo
het was druk....
Maar wel gezellig...
Ook nog ff met meneer agent staan praten.
Was wel interessant en ik geloof ook best wel dat mensen last van zo'n menigte kan hebben maar niet van de RTC-peeps
Gr Maik.
het was druk....
Maar wel gezellig...
Ook nog ff met meneer agent staan praten.
Was wel interessant en ik geloof ook best wel dat mensen last van zo'n menigte kan hebben maar niet van de RTC-peeps

Gr Maik.
-
- Über-Spammer
*59*
Wheheh ik ben 20
geworden 
Wheheh ik ben 20

-
- Über-Spammer
Jammer joh..On 2002-04-20 00:13, robclio16V wrote:
Shit, was ik weer net te laat![]()
better luck next time.. bij *60*

Zoo jongens,
Hebben we allemaal netjes onze naam laten noteren? Wat een gedoe zeg..
Ga ik één keer bij de FNB kijken, mag ik in de rij gaan staan..
Verder niks aan de hand hoor.. Maar is toch gelijk de laatstse keer geweest. Overtuig de politie maar eens dat de leden van RTC zich WEL gedragen, dat lukt je niet. Ik zou trouwens ook niet voor iedereen hier in kunnen staan. Alsof we allemaal van die lieverdjes zijn.. MZZL!
Het gaat gewoon niet zo..
Als ik manager was bij de McDonalds.. en ik zag 100 auto's op mijn parkeerterrein staan.. met mensen die niet voor mijn McDrive komen.. dan had ik ook niet blij geweest.
Idee: Er zijn genoeg (grote) parkeerplaatsen, waar niemand last van ons heeft. Zelfs al zouden we DB-Drags houden.. Ook vlak langs de snelweg..
Ben benieuwd naar de rest van de reacties..
Gr, Peter
Hebben we allemaal netjes onze naam laten noteren? Wat een gedoe zeg..
Ga ik één keer bij de FNB kijken, mag ik in de rij gaan staan..
Verder niks aan de hand hoor.. Maar is toch gelijk de laatstse keer geweest. Overtuig de politie maar eens dat de leden van RTC zich WEL gedragen, dat lukt je niet. Ik zou trouwens ook niet voor iedereen hier in kunnen staan. Alsof we allemaal van die lieverdjes zijn.. MZZL!
Het gaat gewoon niet zo..
Als ik manager was bij de McDonalds.. en ik zag 100 auto's op mijn parkeerterrein staan.. met mensen die niet voor mijn McDrive komen.. dan had ik ook niet blij geweest.
Idee: Er zijn genoeg (grote) parkeerplaatsen, waar niemand last van ons heeft. Zelfs al zouden we DB-Drags houden.. Ook vlak langs de snelweg..
Ben benieuwd naar de rest van de reacties..
Gr, Peter
-
Ik vond het wederom errug gezellig hoor! Ondanks de controles van de politie etc, was het toch leuk bij de RTC-ers. Na afloop gezellig met een grote groep een biertje/fris gedronken in onze stamkroeg in Woerden, Walzicht. Voor mij blijft de FNB nog wel eventjes zo. Keb meerdere verhalen gehoord van de politie zelfs naar een geschikte ontmoetingsplaats gaat zoeken voor ons
....maja we zullen het wel zien, tot volgende week allen!
Ennuh...het lijstje met aanwezigen....pfff daar kan ik nieteens meer aan beginnen

Ennuh...het lijstje met aanwezigen....pfff daar kan ik nieteens meer aan beginnen

*hips*
funfhundert bier jah!!!!!!
*hik*
funfhundert bier jah!!!!!!
*hik*
Immer wieder die verdammte Holländer
Voor zij die vanavond mee zijn geweest naar 'Walzicht', dank jullie wel voor een fantastische verjaardag!!
Vond het super gezellig en al was het voor mij dan geen bier, ik sluit mij verder geheel bij Ray aan..... hik
Thanks guys
Vond het super gezellig en al was het voor mij dan geen bier, ik sluit mij verder geheel bij Ray aan..... hik
Thanks guys
Een beetje vreemd is best lekker
Hey Ray, das van JP 
Zoow was wederom gezellig en t*ring druk! Het was wel te merken dat het in de media is geweest. Een hele dikke politie controle voor papieren en rijbewijs etc. Nouja verder een heleboel RTC'ers.
Ook heel gaaf dat Dirk-JBL er was! Ik heb Krijn/Spiral nog dolblij met een spiegeltje gemaakt. En nog weer goeie discussies gehad over turbo's enzo (T3 is gr00t
)
Ik wil Robert bij deze nog ff bedanken voor z'n deurpen tool! Topper, morgen uit proberen
Ik denk ook niet dat FNB ooit zal ophouden, maar de drukte was vandaag heel erg. Er waren bijna parkeerplaatsen te kort.
Net als vorige week de boel nog ff afgesloten in 'Walzicht' in Woerden, ook bere gezellig (ik zal volgende x zorgen dat ik geld heb voor een rondje.. of 2
) En als klap op de vuurpijl nog flink de sokken erin gezet op de terugweg met Sven (met allebei een bezopen bijrijder
)
Nouja tot zover dit verslagje, ik duik erin!
Ciao!
Steven

Zoow was wederom gezellig en t*ring druk! Het was wel te merken dat het in de media is geweest. Een hele dikke politie controle voor papieren en rijbewijs etc. Nouja verder een heleboel RTC'ers.
Ook heel gaaf dat Dirk-JBL er was! Ik heb Krijn/Spiral nog dolblij met een spiegeltje gemaakt. En nog weer goeie discussies gehad over turbo's enzo (T3 is gr00t

Ik wil Robert bij deze nog ff bedanken voor z'n deurpen tool! Topper, morgen uit proberen

Ik denk ook niet dat FNB ooit zal ophouden, maar de drukte was vandaag heel erg. Er waren bijna parkeerplaatsen te kort.
Net als vorige week de boel nog ff afgesloten in 'Walzicht' in Woerden, ook bere gezellig (ik zal volgende x zorgen dat ik geld heb voor een rondje.. of 2

Nouja tot zover dit verslagje, ik duik erin!
Ciao!
Steven
-
- Contacteer:
flink de sokken ??
ik dacht dat we het aardig netjes hebben gehouden
had geen zin in gejakker
maar eh was wel gezellie zo
janine hope you remember this one
anders wil ik nu die rozen terug
geintje veel plezier er mee meid
jij ook anna ook al was het er maar 1 nou see ya next fnb
ik dacht dat we het aardig netjes hebben gehouden
had geen zin in gejakker
maar eh was wel gezellie zo
janine hope you remember this one
anders wil ik nu die rozen terug

geintje veel plezier er mee meid
jij ook anna ook al was het er maar 1 nou see ya next fnb
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
Beter worden we volgende week niet weer gecontroleerd.. niet dat ik iets te vrezen heb maar vind het zo zonde van mijn tijd EN die van de politie.. Kennen we niet een BodegraveStrippenKaart regelen..maja we zullen het wel zien, tot volgende week allen!
Ennuh...het lijstje met aanwezigen....pfff daar kan ik nieteens meer aan beginnen![]()

Dan kom je langs laat je strip zien en dan rijd u maar door meneer..
Dank u wel meneer agent
Btw ook wel lachen aan de ene kant de meneer agent ook op het forum zit..
Maar als hij nou ook daadwerkelijk wat zegt ?? geen idee. Misschien kan die wel een account aanmaken hehe

Nou dat was ut wel weer... lekker slap geouwehoer

Tot de volgende meeting..
~Fasten your seatbelts and Watch your speedlimit~
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo ik heb me ook maar ff geregd hier
(broer van edwinvr
)
Ik heb me iig gister prima vermaakt ondanks de grote groep ongenode gasten in het blauw.
Verder veel mooie wagens gezien en een beetje staan ouwehoeren zo links en rechts. Nog wat bekenden gezien ook, kortom ik heb me vermaakt
Ik heb me iig gister prima vermaakt ondanks de grote groep ongenode gasten in het blauw.
Verder veel mooie wagens gezien en een beetje staan ouwehoeren zo links en rechts. Nog wat bekenden gezien ook, kortom ik heb me vermaakt

woegaaaaaa......
goeiemorgen allemaal... ik-voel-me-rot!
sjemienee wat was het weer eens gezellig gisteravond. superdruk, oom agent en de wouten waren ook ruim vertegenwoordigd, leek wel een oudhollandsche verkleedpartij en iedereen was in het politie blauw!!
die pet past toch iedereen, nou geloof me, mij past ie niet!
0330 mocht ik me bed pas in, o ja voor ik het vergeet RdB bedankt voor het halen, en Sven bedankt voor het thuisbrengen ouwe wegpiraat
ik denk dat we de FNB maar moeten verplaatsen naar woerden, en wel naar walzicht, dat we dus een FNW krijgen. staat voor friday night woerden en voor degenen die het niet weten, het is in cafe walzicht dus je zou er ook nog friday night walzicht van kunnen maken.
was supergezellie, ieder nadeel hep ze voordeel zou kruif zeggen, als je meerijdt kan je een borrel nemen en dan laten we ons niet twee keer zeggen. alleen is het wel even slikken als om 0630 (heb mezelf stiekem een kwartiertje langer gegeven) de wekker gaat. naja, even door de zure appel heen, de klap komt vanavond wel. zit nu alleen met het fenomeen de droge bek en de nadorst...
goed, volgende week gewoon weer same place same time, vrijdag 26 april bij de mac in bodegraven!
goeiemorgen allemaal... ik-voel-me-rot!

sjemienee wat was het weer eens gezellig gisteravond. superdruk, oom agent en de wouten waren ook ruim vertegenwoordigd, leek wel een oudhollandsche verkleedpartij en iedereen was in het politie blauw!!

0330 mocht ik me bed pas in, o ja voor ik het vergeet RdB bedankt voor het halen, en Sven bedankt voor het thuisbrengen ouwe wegpiraat
ik denk dat we de FNB maar moeten verplaatsen naar woerden, en wel naar walzicht, dat we dus een FNW krijgen. staat voor friday night woerden en voor degenen die het niet weten, het is in cafe walzicht dus je zou er ook nog friday night walzicht van kunnen maken.

was supergezellie, ieder nadeel hep ze voordeel zou kruif zeggen, als je meerijdt kan je een borrel nemen en dan laten we ons niet twee keer zeggen. alleen is het wel even slikken als om 0630 (heb mezelf stiekem een kwartiertje langer gegeven) de wekker gaat. naja, even door de zure appel heen, de klap komt vanavond wel. zit nu alleen met het fenomeen de droge bek en de nadorst...
goed, volgende week gewoon weer same place same time, vrijdag 26 april bij de mac in bodegraven!

Immer wieder die verdammte Holländer
hoi ik wou even zeggen dat ik het gisterenavond erg leuk vond.Het was de eerste keer dat ik Bodegrave ben geweest en het was ook de eerst keer dat ik werd gecontroleerd door de politie.Daarom zal ik me zeker nog wel vaker op een vrijdag laten zien. Ron