Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Valstrik

Ik heb even vraagje:

Ik ga mischien een hele bumperset kopen van een 5 gtt voor op mijn 5 Tr uit '90. Nu wilde ik weten of dat goed te doen is? voor en achterbumper lijken me niet zo moeilijk, maar zijn de skirts en uitbouw bij de wielen ook makkelijk te monteren?

En ik heb waarschijnlijk een Voorbumper nodig, nu heb ik wel gehoord dat daar bijna niet is aan te komen, heeft echt niemand een voorbumper meer liggen?

Thanx!
Anonymous

waarom zoek je niet gewoon voor een echte turbo ?

Dat rijd ook nog eens een stuk lekkerder.
Valstrik

On 2002-04-18 18:23, Ploegah wrote:
waarom zoek je niet gewoon voor een echte turbo ?

Dat rijd ook nog eens een stuk lekkerder.
Daar heb ik jammer genoeg het geld niet voor, zit nog op school enzo :smile: Kon deze 5 voor weinig overnemen van een kennis.
[ This message was edited by: Valstrik on 2002-04-18 18:27 ]
Anonymous

OK

maar een bumperset is ook niet bepaald gratis en een voorbumper kost je zeker 500 gulden.

Dan zit je al ongeveer aan een opknap GT (prijs bumperset + aanschaf gewone ouwe vijf).

Als ik jou was zou ik nog ff sparen en niets in een gewone vijf investeren, is toch zonde ?
Valstrik

On 2002-04-18 18:30, Ploegah wrote:
OK

maar een bumperset is ook niet bepaald gratis en een voorbumper kost je zeker 500 gulden.

Dan zit je al ongeveer aan een opknap GT (prijs bumperset + aanschaf gewone ouwe vijf).

Als ik jou was zou ik nog ff sparen en niets in een gewone vijf investeren, is toch zonde ?
Ik kan een bumperset kopen van nick, hier ook bekend, voor weinig (45 euro) alleen de voorbumper is slecht, dus het is echt zo'n standaard set die op een gewone gtt zit.

Mijn ouders zijn niet zo'n fan van het idee dat ik een turbo wil, ik heb net deze gekocht (moet hem nog ff afbetalen aan me ouders) en ik weet dat deze auto nog een lange tijd mee kan omdat hij altijd super goed is onderhouden.
[ This message was edited by: Valstrik on 2002-04-18 18:35 ]
Anonymous

On 2002-04-18 18:33, Valstrik wrote:
Mijn ouders zijn niet zo'n fan van het idee dat ik een turbo wil, ik heb net deze gekocht
Lekker belagerijk wat je ouders ervan vinden..
(moet hem nog ff afbetalen aan me ouders)
oh nee toch niet... :wink:
Valstrik

Tijdje geleden een stukje meegereden met Martijn Tack en ik was gelijk verliefd op zijn gtt :smile: Snel en super mooi. Maar ik heb er jammer genoeg gewoon het geld niet voor :sad: Dus investeer ik elke maand wat geld om deze een beetje op te leuken.
Anonymous

On 2002-04-18 18:41, Valstrik wrote:
Tijdje geleden een stukje meegereden met Martijn Tack en ik was gelijk verliefd op zijn gtt :smile: Snel en super mooi. Maar ik heb er jammer genoeg gewoon het geld niet voor :sad: Dus investeer ik elke maand wat geld om deze een beetje op te leuken.
Wijze raad vna ploegah:

rij lekker met deze auto niets aan doen. zet elke maand het geld dat je anders aan die uit wilde geven op spaarrekening (en andere meevallers) en na een tijdje hebbie genoeg om een GT te kopen (of een andere mooie car). Nadeel van hier geld in stoppen is dat je het nooit meer terugkrijgt. Als je aan gare GT koopt voor weinig en hem mooi maakt stijgt ie in waarde dus zie je er ngo wat van terug.
Ik begrijp ook wel dat je NU in een vette bak wilt rijden, maar je kan het beter uitstellen. Als ik dat niet had gedaan ree ik nou in een vet getunede suzuki swift rond ipv een laguna en en clio 16v. :lol:
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-04-18 18:45 ]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ja goos.. gaat lekker sparen

Dan kan je ook strakkies een R5GTT kopen..

sterkte man.. :grin:
Valstrik

Jullie hebben volkomen gelijk, maar het probleem is dat ik ontzettend ongeduldig ben :smile: Sparen en ik zijn als water en vuur.

Maar ik zal er eens goed over na denken, mischien na de zomer vakantie een leuke gtt halen, zou wel vet zijn.
Anonymous

sparen is shit das waar maar je kan er wel een boel mooie dingen mee.

Je moet maar zo denken: de enige reden dat dagobert duck zo rijk is is omdat geen klote uitgeeft.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-18 18:59, Ploegah wrote:
sparen is shit das waar maar je kan er wel een boel mooie dingen mee.

Je moet maar zo denken: de enige reden dat dagobert duck zo rijk is is omdat geen klote uitgeeft.
ooooooohh is dat zo?

Hier had ik niet eens over nagedacht :lol:.
haha.
Marijn

maar dan is het of rijk of een hele mooie turbo :grin: dan zou ik het wel weten

eerst rijk worden en dan geld zat om een gtt heel erg mooi te maken :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

Zolang je niks beters heb zul je het ermee moeten doen. En je ouders hoeven zich echt geen zorgen te maken over een 5gtt. Dood rijden kun je jezelf ook in een fiat panda.

Volgens word het alleen steeds moeilijker om nog strakke (originele, en goed onderhouden) 5gtt'tjes te vinden. Of niet soms?? DUS SNEL SPAREN!!!
Valstrik

On 2002-04-19 18:39, Tom782 wrote:
Zolang je niks beters heb zul je het ermee moeten doen. En je ouders hoeven zich echt geen zorgen te maken over een 5gtt. Dood rijden kun je jezelf ook in een fiat panda.

Mijn vorige auto was een Panda :smile: uit '85, heb echt doodsangsten uitgestaan in dat ding :smile:

Maar ik ga morgen ff kijken bij Nick, was ook al vergeten dat ik een green filter en witte knipperlichten heb besteld bij improve tuning dus ik denk dat ik deze nog een beetje ga opleuken en in de zomervakantie hard en veel ga werken en dan deze verkoop en een gtt koop.
Remco_Rs
Contacteer:

Weet je wat ook stoer staat onder een gewoon 5 je ,men neemt een ALFA romeo 33 bv de sloop met dikke skirts ,we nemen die mee,zagen die door midden,schuiven die over elkaar en we hebben stoere skirts voor onder een 5 je(heb ik ook gedaan onder mijn auto staat wel stoer en appart)
Valstrik

On 2002-04-19 19:02, ZERO-X wrote:
Weet je wat ook stoer staat onder een gewoon 5 je ,men neemt een ALFA romeo 33 bv de sloop met dikke skirts ,we nemen die mee,zagen die door midden,schuiven die over elkaar en we hebben stoere skirts voor onder een 5 je(heb ik ook gedaan onder mijn auto staat wel stoer en appart)
Ik had zoiets al gehoord ja, heb ook al een beetje gezocht maar nog niks kunnen vinden, maar dat is zeker een optie, neem aan dat die dingen niet zo veel kosten.
Remco_Rs
Contacteer:

nee,zal wel niet zo veel kosten.
ik heb ook maar gewoon een 5 gtl uit 1985...verlaagd+alfa 33 skirts,openluchtfilter,eigengemaakte sebring uitlaat.laatste type bumpers.
en een megane onderspoiler onder de bumper.
en binnekort "rsi" velgen eronder.
Maar het leukste is nog wel dat ik dit voor minder dan 1000 gulden heb gedaan.(werk bij een renault garage )ik heb er zelf nog nieuwe remleidingen onder getrokken rondom.
en nu maar sparen voor een gtt
Valstrik

On 2002-04-19 19:42, ZERO-X wrote:
nee,zal wel niet zo veel kosten.
ik heb ook maar gewoon een 5 gtl uit 1985...verlaagd+alfa 33 skirts,openluchtfilter,eigengemaakte sebring uitlaat.laatste type bumpers.
en een megane onderspoiler onder de bumper.
en binnekort "rsi" velgen eronder.
Maar het leukste is nog wel dat ik dit voor minder dan 1000 gulden heb gedaan.(werk bij een renault garage )ik heb er zelf nog nieuwe remleidingen onder getrokken rondom.
en nu maar sparen voor een gtt
Dat is echt beter, ik wil ongeveer hetzelfde als jou, ook verlagen, redelijke velgen eronder.

luchtfilter krijg ik ook binnenkort.

Ik heb er nu een 100mm remus onder hangen, de grill van een turbo en het stuurtje van een turbo.

Ik hoop na de vakantie een leuke gtt op de kop te kunnen tikken.
Remco_Rs
Contacteer:

oja ik heb ook een gtt grill.
ik krijg morgen een stuurtje van een alpine er,(van een collega)
-war betaal je eigenlijk voor een gtt stuurtje tegenwordig
Valstrik

On 2002-04-19 20:04, ZERO-X wrote:
oja ik heb ook een gtt grill.
ik krijg morgen een stuurtje van een alpine er,(van een collega)
-war betaal je eigenlijk voor een gtt stuurtje tegenwordig
Ik had 30 euro voor dat stuurtje betaald.
Tom
Moderator
Car: MB

Ik zou daar toch niet zoveel geld in investeteren als ik jou was. Maar ja, wie ben ik :grin:
Remco_Rs
Contacteer:

Kijk ik kan nu wel een gtt kopen allemaal leuk en aardig maar,met het salaris wat ik nu heb kan ik ook wel een gtt kopen,maar als ik er een koop krijg je alle dingen er nog bij ,en daar heb ik nog niet zo veel geld voor.Voor dit 5 je betaal ik geen ruk,ik heb er geen onkosten aan,rijd goed brengt mij overal waar ik moet wezen.dus ik kan altijd over een 1jaar ofzo een gtt/clio kopen.
die auto heeft mij toen 300 gulden gekost,beetje lassen+remleidingen en de rest nog geen 1000 gulden bij elkaar.lekker goedkoop toch!
Plaats reactie