Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
My_Key

gisteren startte ik mijn motor, en hoorde nog ongeveer 10 sec. een licht klap achterin. gelijk motor uitgezet en uitstapt. Toen ik mijn achterklep open trok kwam er een hoop rook uit mijn kofferbak, en jawel hoor de versterker stond nog na te roken :sad:. Alle zekeringen doorgefikt, en binnen in waarschijnlijk 2 transistoren. Heeft iemand wel eens meer ervaring mee gehad ?, of weet iemand of dit nog te maken is (ik persoonlijk wilde gewoon 2 nieuwe transistoren halen, en nieuwe zekeringen). Het was een magnat classic 360.
dus......zodoende
Dirk (CRX)

Ik vrees dat dat toch echt het einde van de AMP is.. want zoiets gebeurd niet zo snel.. heb je de draden gecheckt? misschien dat daar ergens de fout inzat?? want een amp doet dat helemaal nooit.. zeker niet als hij zijn remote signaal nog niet heeft..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
My_Key

hij had nog maar net zijn remote signal, want hij speelde al een tijdje, ik heb alle draden gecheckt, en volgens mij waren ze allemaal goed aangesloten ( ik heb er 2 maanden mee rond gereden zonder problemen ), ik zal toch ff proberen om hem te maken altijd beter dan weg gooien, maar anders vrees ik toch dat ik een nieuwe zal moeten kopen :sad:. heeft er iemand nog iets leuks liggen ?
dus......zodoende
Dirk (CRX)

Hoe lang had je de versterker al? hoe oud issie? waar heb je hem gekocht? 2de hands troep van de Marktplaats.nl? dan issie misschien in het verleden al een keer doorgefikt over waterschade.. dat kan zich later altijd nog voordoen :sad:
My_Key

hij was inderdaad tweedehands, maar hij is van iemand geweest die ik ken, en die heeft er (voor zover ik weet) geen problemen mee gehad. Als ik hem niet meer kan maken ga ik deze keer denk ik toch maar een nieuwe kopen
dus......zodoende
Dirk (CRX)

Ik vind het ontzettend sneu voor je.. maar wees in ieder geval blij dat het niet werelds duurste versterker is geweest als je een toch al niet al te dure versterker 2de hands van een vriend hebt overgekocht..
My_Key

bedankt voor het medeleven.
Maar er is wel een voordeel aan, namelijk dat ik nu een nieuwe versterker ga kopen
:smile:, en deze toch wat langere garantie hebben. heb je nog advies over wat voor soort versterker. ( ik heb er nu 2x 45 watt rms hoedenplank speaker inliggen van caliber , en er komt waarschijnlijk nog een woofer bij. er liggen ook nog andere speakers in maar die hoeven niet op de versterker)
dus......zodoende
Eric H
Contacteer:

Heb dezelfde versterker (magnat classic 360)
Heb het ook een keer meegemaakt.

2 nieuwe stukkies erin en gaan.
Was toen ongeveer 50 ouderwetse guldens kwijt.

Al moet ik zeggen dat bij mij de rook niet in de kofferbak stond.

Heb je hem trouwens al opengeschroeft om te kijken wat de schade werkelijk is.
My_Key

ja ik heb hem al open gehaald, even vlug gekeken en ik denk dat het 2 transistoren zijn.
dus......zodoende
Eric H
Contacteer:

Nou repareren dan.

Tenzij je niet tevreden bent met de versterker.

Misschien weet ik er nog wel iemand voor.......

Laat het ff weten......
Dirk (CRX)

Als hij nog te fixen valt is het een prima versterker waarvoor jij hem wilt gebruiken.. wil je echter veel zwaarder gaan zul je een ander merk moeten zoeken.. denk aan Rockford ofzo.. Kost een paar flinke centen, maar die versterkers zijn echt steengoed.. zelfde geldt voor MTX of Kicker.
My_Key

ik ga het gewoon proberen, mocht het niet lukken dan laat ik het ff weten.
dus......zodoende
Plaats reactie